اعلام دستورالعمل جدید تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری های مازندران

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از اعلام دستورالعمل جدید آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداریهای استان از سوی سازمان شهرداری و دهیاری های کشور خبر داد.

  سیدمحمد محمدی‌تاکامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: پیرو اخذ مجوز تبدیل وضعیت از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و ساماندهی کارکنان قراردادی، آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌های استان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این آزمون برای ۴۵ رشته شغلی امکان تبدیل وضعیت وجود دارد که براساس تعداد پست های سازمانی بلاتصدی و تعداد کارکنان قراردادی هر شهرداری و با در نظر داشتن تعداد سرجمعی که برای مازندران تعیین شده، سهمیه هر شهرداری برای تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی تعیین و آگهی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران افزود: با اجرای دستورالعمل یادشده کارکنان قراردادی شهرداریها  دارای مجوز رسمی با دست‌کم سه سال سابقه کاری تمام وقت در شهرداری و داشتن شرایط احراز و کسب حدنصاب از طریق موفقیت در آزمون مربوط تبدیل وضعیت استخدامی به پیمانی می‌یابند.

این مسؤول از تشکیل کمیته برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خبر داد و افزود:  مدیران کل حراست، بازرسی و رسیدگی به شکایات و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، یک شهردار و دو کارشناس مطلع حوزه منابع انسانی عضو این کمیته هستند.

محمدی‌تاکامی با اشاره به اینکه زمان امتحان  بیست‌وپنجم اسفند ماه است، گفت: نحوه ثبت‌نام و فرایند شرکت در این آزمون متعاقبا اعلام می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. کاربر گفت:

    با سلام
    ادمین جان این آزمون برای همه ی استان ها در تاریخ ۲۵ اسفند برگزار میشه یا فقط برای مازندرانه ؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها