اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی وزارت صنایع ومعادن

نتایج مرحله نخست رقابت داوطلبان آزمون استخدامی وزارت صنایع و معادن در دی ماه سال گذشته در مشاغل و استانهای ۲۹گانه به غیر از استان تهران اعلام شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن، “ذبیح الله سلمانی” مدیر کل امور اداری وزارت صنایع و معادن ضمن اعلام این خبر، افزود: در مرحله نخست، اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت صنایع و معادن ۳ برابر ظرفیت این آزمون بوده که مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور است….

وی افزود: پس از این مرحله درچهارچوب قوانین ومقررات ابلاغی از پذیرفته شدگان آزمون کتبی طبق برنامه زمان بندی شده قبلی به مصاحبه تخصصی و شغلی، گزینش و سایر مقررات که لازمه استخدام است، انجام می شود.
سلمانی در ادامه یادآور شد: همچنین نتایج مرحله نخست آزمون استخدامی ستاد اصلی وزارت صنایع و معادن و سازمان صنایع و معادن استان تهران بزودی در پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع ومعادن به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.
کلیه شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت صنایع ومعادن با ورود به سایت اینترنتی وزارت صنایع و معادن به آدرس www.mim.gov.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

فایل ضمیمه دریافت نتایج آزمون استخدامی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها