اعطای نمایندگی سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان

سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان در نظر دارد با اعطای نمایندگی به صورت محدود در تمام نقاط کشور (هر استان ۲ نفر و هر شهرستان دارای فرمانداری ویژه ۱ نفر) اقدام به عضویت پزشکان نموده و قسمتی از فعالیت خود را در اختیار نمایندگان بگذارد.

نحوه درآمد زایی نمایندگان به صورت پورسانت بوده و در صدی از حق اشتراک پزشکانی که به سامانه معرفی کنند در بازه های زمانی و گروه های کاربری مشخص ، محاسبه میشود.

معرفی :

سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان سایتی است به آدرس www.snip.ir که پزشکان در آن عضو شده و اقدام به صدور نوبت از طریق اینترنت می نمایند.

اساس کار این سیستم به این شکل هست که پزشکان در شاخه ها و تخصص های پزشکی ، استان و محل مطب ، جنسیت و … از هم مجزا شده و با اعمال برنامه زمانی قادر به صدور نوبت از طریق اینترنت خواهند بود.

بیماران به راحتی می توانند پزشک مورد نظر را در هر جای ایران یافته و از طریق اینترنت نوبت بگیرند.

با امکاناتی که این سایت در اختیار پزشکان قرار می دهد نیازی نیست که هر پزشک یک سایت مجزا داشته باشد و با عضویت در این سیستم و پرداخت هزینه ای اندک در بازه زمانی شش ماهه مطابق با سطح پزشکی خود از مزایای این سیستم بهره مند گردد.

سیستم نمایندگان :

سیستم نمایندگان سیستمی شبیه به سیستم همکاری در فروش هست.

به گونه ای که نمایندگان با معرفی پزشک به سیستم از درصد مشخصی اعتبار که پزشکان در قبال استفاده از سیستم را میپردازند بهره مند میشوند.

نمایندگان باید با مراجعه به پزشکان بتوانند پزشکان را راغب به عضویت در سایت نموده و حالت تبلیغگر و بازاریاب داشته باشند.مطمئننا هرچه نمایندگان پزشکان بیشتری را به سایت معرفی نمایند پورسانت دریافتی بیشتری خواهند داشت.

سامانه پورسانت بالایی را برای نمایندگان در نظر گرفته است.به طوری که ۵۰% اعتبار پزشک در شش ماهه اول عضویتش در حساب نماینده منظور خواهد شد و تعداد نمایندگان از هر استان فقط ۲ نفر میباشد. این محدودیت باعث خواهد شد نمایندگان بتوانند میزان قابل توجهی پزشک به سایت معرفی نمایند.

نمایندگان باید آشنایی کامل به کامپیوتر و اینترنت داشته باشند و از روابط عمومی بالایی برخوردار باشند.همچنین باید تسلط و آشنایی کامل به خدمات سایت داشته باشند تا بتوانند به سوالات پزشکان پاسخ دهند.

همچنین در صورتی که پزشک آشنایی به کامپیوتر و  اینترنت نداشته باشد در زمان عضویت و مدیریت حساب وی راهنمایی های لازم را انجام دهد.(پزشکان باید تصویر کارت ملی ، پروانه پزشکی ، دوره هایی را که گذرانده اند را به پشتیبانی سایت ارسال نمایند.نمایندگان باید در این امور پزشک را یاری نمایند.)

نحوه پرداخت حقوق نمایندگان به صورت ماهیانه میباشد. و به حسابی که قبلا اعلام نموده اند واریز میگردد.

نکته : حداقل اعتبار که سامانه اقدام به پرداخت می نماید ،ماهیانه یک میلیون ریال میباشد .یعنی اگر اعتبار شما به این میزان در ماه نرسد .پرداخت به ماه بعد موکول میگردد.

شرایط:

  1. مدرک تحصیلی دیپلم به بالا
  2. رشته تحصیلی ترجیحا کامپیوتر
  3. آشنایی کامل به اینترنتت
  4. روابط عمومی بالا
  5. ساکن مرکز استان یا شهرستانی که قصد اخذ نمایندگی دارید.

لطفا در نظر داشته باشید که اعطای نمایندگی به صورت محدود بوده و از هر استان فقط ۲ نفر انتخاب خواهد شد.

نحوه محاسبه در آمد نمایندگان:

با عضویت هر پزشک از سوی شما میزان مشخصی از حق اشتراک پزشک در حساب شما منظور خواهد شد.

بازه زمانی برای شارژ هر پزشک به صورت ۶ ماهه منظور شده است.یعنی هر پزشک هر شش ماه باید نسبت به شارژ حساب خود اقدام کند که در صورت شارژ حساب اگر از سوی شما معرفی شود پورسانت این اعتبار طبق جدول زیر در حساب شما محاسبه و اعمال خواهد شد.

در صورت معرفی هر پزشک از سوی شما  پورسانتی معادل جدول زیر در حساب شما اعمال خواهد شد.

کلیه مبالغ : ریال ۶ماهه اول ۶ماهه دوم ۶ماهه سوم ۶ ماهه چهارم و…
سطح کاربری پزشکان حق اشتراکی که پزشک هر شش ماه می پردازد ۵۰%پورسانت نماینده ۳۰%پورسانت نماینده ۲۰%پورسانت نماینده ۱۰%پورسانت نماینده
دکترا/مراکز درمانی ۳۰۰.۰۰۰ ۱۵۰.۰۰۰ ۹۰.۰۰۰ ۶۰.۰۰۰ ۳۰.۰۰۰
فوق تخصص ۲۷۰.۰۰۰ ۱۳۰.۵۰۰ ۸۱.۰۰۰ ۵۴.۰۰۰ ۲۷.۰۰۰
متخصص ۲۴۰.۰۰۰ ۱۲۰.۰۰۰ ۷۲.۰۰۰ ۴۸.۰۰۰ ۲۴.۰۰۰
پزشک عمومی ۲۱۰.۰۰۰ ۱۰۰.۵۰۰ ۶۳.۰۰۰ ۴۲.۰۰۰ ۲۱.۰۰۰
فوق لیسانس ۱۸۰.۰۰۰ ۹۰.۰۰۰ ۵۴.۰۰۰ ۳۶.۰۰۰ ۱۸.۰۰۰
لیسانس ۱۵۰.۰۰۰ ۷۵.۰۰۰ ۴۵.۰۰۰ ۳۰.۰۰۰ ۱۵.۰۰۰

 

پس از اتمام دوره ۶ ماهه چهارم یعنی پس از ۲ سال باز هم تا زمانی که پزشک معرفی شده از سوی شما اقدام به شارژ حساب نماید ۱۰% از حق اشتراک در حساب شما منظور خواهد شد.

پورسانت در صورتی به حساب نماینده اعمال خواهد شد که پزشک حساب خود را شارژ کند.

در صورتی که پزشک معرفی شده از سوی شما شارژ حساب خود را قطع کند پورسانت تعلق گرفته به نماینده نیز قطع خواهد شد  و اگر دوباره پس از گذشت مدتی اقدام به شارژ حساب نماید پورسانت مطابق با زمانبندی تاریخ عضویت وی و جدول بالا محاسبه خواهد شد.

با یک حساب سر انگشتی اگر نماینده ای ۶۰۰ پزشک (با سطح کاربری دکترا/مراکز درمانی) به سایت معرفی کند  در آمد او بعد از دو سال یعنی کمترین میزان پورسانت ۱۰% ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود که حقوق پایه در کشور محسوب میشود.و این درآمد حداقل درآمدی خواهد بود که شما کسب خواهید کرد .سامانه با در نظر داشتن محدودیت نمایندگان درآمد حاصل را بسیار بالاتر از این حد برده است.

نکته : سامانه در زمان عضویت پزشکان در حساب هر پزشک اعتبار مربوط به ۲ ماه را به عنوان هدیه منظور می کند که پورسانتی از این اعتبار و کلیه اعتباری که به صورت هدیه در حساب پزشکان منظور گردد در حساب نمایندگان اعمال نمی گردد.

اقدامات لازم جهت دریافت نمایندگی:

  1. عضویت در سایت به عنوان پزشک (جهت آشنایی با سایت و نحوه کار سیستم) و تکمیل فرم اطلاعات شخصی و مطالعه کامل راهنمای سایت و تسلط کامل بر تمامی قسمت ها ی سایت.
  2. دانلود فرم تقاضای نمایندگی و تکمیل آن
  3. ارسال فرم تقاضای نمایندگی و تصویر کارت ملی و مدرک تحصیلی از طریق پشتیبانی
  4. تائید شما از سوی مدیریت سامانه و دریافت راهنمای کامل نمایندگان.
  5. آغاز فعالیت شما

برای اطلاعات بیشتر از لینک زیر استفاده شود:

http://snip.net46.net/knowledgebase.php?article=1

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها