اعتراض به روند جذب نیروی پرستاری/ آزمون استخدامی شبهه ناک است

رئیس نظام پرستاری همدان با اشاره به نارضایتی پرستاران همدان از نحوه برگزاری آزمون استخدامی، آن را شبهه‌ ناک خواند و گفت: فرآیند مناسبی را برای جذب نیروهای جدید شاهد نیستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، هادی زرینی با بیان اینکه همکاران پرستار به فرآیند استخدام بسیار معترضند، گفت: فرآیند درستی در جذب نیرو از سوی سازمان سنجش، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی همدان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نحوه امتیازدهی و اولویت‌بندی مشخص نیست و در آن شبهه وجود دارد، افزود: کسانی هستند که یک سال پیش آزمون استخدام داده‌اند اما هنوز جذب نشده‌اند.

رئیس نظام پرستاری همدان با بیان اینکه آزمون استخدامی فرایند کاملا اشتباهی دارد که به عنوان مثال درصد جذب نیروهای بومی مشخص نیست، گفت: پرستاری در یکی از شهرستان‌های همدان هفت تا هشت سال طرحی، قراردادی و شرکتی بوده و استخدام نشده است، اما فردی از شهرستان دیگری استخدام شده که بومی نیست.

وی با اشاره به اینکه نسبت به این وضعیت از سوی فرد بومی و غیربومی اعتراضاتی وجود دارد، افزود: فرد غیربومی راضی به فعالیت در آنجا نیست و فرد بومی را نیز به کار نگرفته‌اند.به عنوان مثال در بیمارستان قدوسی نهاوند پرستار بومی استخدام نشده و از سایر شهرستانها نیرو استخدام و به آنجا فرستاده شده است.

زرینی با بیان اینکه مسئله جذب نیروی بومی در استان همدان با مشکلاتی مواجه است و امیدوارم حل شود، افزود: سال گذشته تعدادی از پرستاران در آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند که در همانجا برگه‌ای به آنها داده‌اند و از آنها خواسته‌اند که به عنوان نیروی شرکتی امضا کنند که واقعاً غیراصولی است

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها