اطلاعیه قوه قضاییه درباره آزمون استخدامی مورخ ۴ آذر ۹۰

سلام و احترام به تمام داوطلبان عزیزی که برای آزمون اداری قوه قضاییه ثبت نام کردند وهمه عزیزانی که درچند ماه گذشته مراحل مختلف آزمون، از ثبت نام و انتخاب رشته شغلی تا مطالعه و شرکت در امتحان، را در ۳۱ مرکز استان پشت سر گذاشتند.

برای اطلاع بیشتر شما، در این آزمون اندکی بیش از چهل هزار نفر با ۸۱ رشته تحصیلی مختلف ثبت نام کردند و از این عده نزدیک به سی هزار نفر کارت شرکت در امتحان را دریافت نمودند. عدم تمرکز آزمون در تهران باعث شد که رنج سفر به پایتخت برداشته شود و عده بیشتری بتوانند در آزمون شرکت کننند.
منتظر هستیم ظرف دو سه روز آینده پاسخنامه های شما در استانها بهمراه صورتجلساتی تنظیم و از سراسر کشور برای ارزیابی بدست ما برسد. در ضمن چنانچه اشکالی در برخی از سوالات وجود داشته باشد، و چند مورد تا کنون بما گزارش شده است، از آزمون حذف گردند.
بدین ترتیب در نظر داریم وامیدواریم بتوانیم نمرات شما را در هفته بعد استخراج و به اطلاع هر کدام از شما نیز برسانیم.
یک هفته نیز برای رسیدگی به اشکالات و ابهامات احتمالی در نظر گرفته شده است. لذا پیش بینی میکنیم انشاء الله از شنبه ۲۶ /۹/۹۰ نفرات واجد نمرات بالای آزمون هر رشته را برای مصاحبه و گزینش طی برنامه زمانبندی شده دعوت نماییم.
علی القاعده در مرحله اول حدود دو برابر تعداد مورد نیازاز اسامی پذیرفته شدگان اعلام و به ترتیب به مصاحبه و گزینش به مراکز استانها دعوت خواهند شد.
ضمناً برای آسودگی فکر شرکت کنندگان در آزمون و علیرغم اعلام قبلی ، به پاسخهای نا صحیح نمره منفی نخواهیم داد! لذا نگران پاسخهایی را که، احتمال میدهید درست نبوده باشند، نباشید.
با آرزوی توفیق همگی شما
مدیر آزمون

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها