استخدام ۹۵ نفر در دستگاه‌ های اجرایی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید محمدکریم حسینی بیان داشت: در راستای مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در اسفند ماه سال گذشته، استانداری قزوین نسبت به جذب سهمیه‌های باقیمانده برنامه چهارم برای ۲۴ دستگاه اجرایی استان اقدام می‌کند.
وی ادامه داد: با توجه به این امر پس از کسر ۲۵ درصد سهمیه‌های اختصاص یافته به فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان با حداقل پنج سال اسارت در نهایت، ۹۵ سهمیه باقی مانده است که از طریق نشر آگهی اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
استخدام مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین با اشاره به زمان ثبت‌نام و دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون تصریح کرد: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی از تاریخ پنج خرداد تا ۲۴ خرداد ماه سال جاری از طریق سایت استانداری انجام می‌شود.
وی افزود: پس از این مرحله متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیر ماه سال جاری نسبت به دریافت کارت حضور در جلسه آزمون استخدامی اقدام کنند.
حسینی یادآور شد: در ضمن آزمون استخدامی نیز در تاریخ هفدهم تیر ماه برگزار خواهد شد و آگهی استخدام پیمانی دستگاه‌های اجرایی استان در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری قزوین در قسمت مطالب مهم قابل دسترسی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین نیز در تشریح آیین نامه نظام جدید آموزش کارکنان اظهار داشت: در اجرای قانون‌ مدیریت خدمات‌ کشوری و به منظور توانمند‌سازی و ارتقای سطح دانش،‌ بینش و مهارت کارکنان دولت «نظام جدید آموزش کارمندان دستگاه‌های اجرایی»، توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در قالب بخشنامه به تمام دستگاه‌های اجرایی که مشمول این قانون‌ هستند برای اجرا ابلاغ شده است.
عباسعلی درافشانی تصریح کرد: افزایش‌ اثربخشی و کارایی در ارائه‌ خدمات‌ دولتی از طریق توسعه دانش و مهارت‏های متصدیان مشاغل و ارتقای سطح‌ کیفی سرمایه ‌انسانی بخش‌ دولتی از طریق‌ افزایش‌ سطح‌ توانایی دانش‌ و مهارت‌ کارمندان دولت‌ از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی است.
وی خاطرنشان کرد: توسعه‌ آگاهی‌های عمومی کارمندان دولت‌ در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی، توانمندسازی و توسعه مدیران‌ برای ایفای مؤثر نقش‏ها وظایف‌ مدیریتی، آماده‌سازی کارمندان دولت‌ از بُعد دانش، مهارت و شایستگی شغلی برای ارتقا به رده‏های شغلی بالاتر، توسعه اخلاق اسلامی ‏و فرهنگ سازمانی بر مبنای ارزش‏های انسانی و کرامت انسانی و بهبود روابط انسانی و در نهایت روزآمدسازی و ارتقای سطح دانش، مهارت و نگرش معنوی و بصیرتی کارمندان از دیگر اهداف برگزاری چنین دوره‌هایی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین گفت: این آموزش‌ها در سه شکل و قالب با عنوان آموزش‌های توجیهی و تصدی شغل‌ بدو خدمت، آموزش‌های شغلی و در نهایت آموزش‌های فرهنگی و عمومی برگزار شده و در پایان هر دوره به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اعطا می‌شود.
منبع:unp.ir

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها