استخدام ۵۳۷ نفر سهمیه آموزش و پرورش استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان از سهمیه استخدامی ۵۳۷ نفر در آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان بوشهر، ناصر کرمی در مصاحبه با خبرنگار این اداره با اشاره به جذب ۵۳۷ نفر در آموزش و پرورش استان اظهار داشت: دفترچه ثبت‌نام در آزمون تا پایان فروردین منتشر می‌شود.

وی اضافه کرد:۵۰ درصد پذیرفته‌شدگان استان برای آموزگاری در دوره ابتدایی و ۵۰ درصد دیگر به عنوان هنرآموز و دبیر دوره متوسطه جذب خواهند شد.

کرمی با اشاره به خبر منتشر شده از رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با جزئیات شرایط جذب نیرو در آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و شرایط سنی و عمومی افراد، جذب نیروصورت می‌گیرد؛ ضمن اینکه شرط سنی برای داوطلبان با مدرک دکتری ۴۵ سال، کارشناسی ارشد ۴۰ سال و کارشناسی ۳۰ سال بوده و برای دارندگان مدرک کاردانی رشته استادکاری نیز شرط سنی ۲۵ سال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معمولا سهمیه آموزش و پرورش استان به دلیل وجود رشته های مختلف استخدامی به طور کامل استفاده نمی شود، افزود: آموزش و پرورش استان انتظار دارد مردم استان از این سهمیه استفاده کنند و آموزش و پرورش استان، اطلاع رسانی لازم در خصوص رشته های مد نظر را اعلام می کند و مردم می توانند با مراجعه به سایت اداره به نشانی bushehr.medu.ir   مراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها