استخدام ۴۰ هزار نیروی جدید در پارس جنوبی

مدیرعامل پارس جنوبی از استخدام بیش از ۴۰ هزار نیروی جدید در پارس جنوبی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در پارس جنوبی با تبریک انتخاب مهندس قاسمی به عنوان وزیر نفت اظهار داشت: حضور این شخصیت برجسته صنعت نفت در کسوت وزیر نفت، آغازی مقتدارنه برای نظام جمهوری اسلامی در زمینه تعالی و پیشرفت اقتصادی کشور است.
وی تصریح کرد: با حضور رستم قاسمی در وزارت نفت، شاهد ارتقای جایگاه شایسته این صنعت عظیم در مجامع جهانی خواهیم بود و در این راه مدیران ولایتمدار، دلسوز و متعهد در سال جهاد اقتصادی با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و در مسیر راه روشن و پر افتخار دولت خدمتگزار، در راستای توسعه و تحول صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به ویژه خط مقدم جبهه اقتصادی کشور و پایتخت انرژی ایران اسلامی، همچون جان برکفان سال‌های دفاع مقدس در زیر پرچم امام عصر (عج)، جهادگرانه اولویت‌ها و رسالت‌های بزرگ این صنعت را محقق میکنند.
مدیرعامل پارس جنوبی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات اشتغال دولت در عسلویه خاطرنشان کرد: اجرای مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی استان بوشهر در پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌های اشتغال در پارس جنوبی است و تمام زیرمجموعه‌های صنعت نفت در عسلویه در این راستا حرکت میکنند.
موسوی از افزایش چشمگیر نیروهای بومی در پارس جنوبی خبر داد و افزود: در دو سال اخیر تعداد نیروهای بومی پارس جنوبی از ۲۳ درصد به ۳۵ درصد افزایش یافته و شاهد افزایش ۱۳ درصدی نیروهای بومی شاغل در منطقه هستیم.
مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای بومی استان بوشهر اذعان داشت: تمرکز و اولویت طرح آموزش نیروهای بومی برای تحقق کامل مصوبه هیئت دولت مبنی بر جذب ۵۰ درصد نیروهای بومی است و در این زمینه دوره‌های تخصصی آموزش جوش، قالب‌بند، داربست‌بند و آرماتوربند در مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شد که تعداد زیادی از جوانان از آموزش لازم برخوردار شدند.
موسوی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در سال جاری در منطقه ویژه پارس افزایش چشمگیری داشته است یادآور شد: مرکز همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس در منطقه ویژه محل برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی تعیین شده؛ ضمن اینکه دوره‌های آموزشی نیروهای مورد نیاز پارس جنوبی نیز با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در هفت مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های این استان برگزار شده و در طول سال تداوم خواهد داشت.
مدیرعامل پارس جنوبی از استخدام بیش از ۴۰ هزار نیروی جدید در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: تا نیمه دوم امسال بیش از ۴۰ هزار نیروی جدید وارد پارس جنوبی میشوند که طی سه ماه آینده بیش از ۲۰ هزار نفر از این نیروها را جذب فازهای مختلف می‌کنیم.
موسوی گفت: باید از همه فرصت‌های موجود برای رشد و توسعه پارس جنوبی استفاده کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها