استخدام ۳۷۰ نیروی جدید در مدارس استان قزوین

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی از استخدام ۳۷۰ نیروی جدید در قالب استخدام پیمانی، دانشگاه فرهنگیان و سربازمعلم در مدارس استان قزوین خبر داد.


به گزارش پانا، خیر اله رحمانی معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی از استخدام  ۳۷۰ نیروی جدید در مدارس استان قزوین خبر داد.

 

وی گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۷۰ نیروی جدید  وارد آموزش و پرورش استان قزوین خواهند شد که از این تعداد ۱۱۸ نفردر قالب استخدام پیمانی،۲۱۵ نفردر قالب فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ۳۷ نفر از نیروهای سرباز معلم براساس نیاز در بین مناطق توزیع می شوند.

 

رحمانی افزود: از بین افراد استخدام شده  تعداد ۲۰۸ نفر مرد و ۱۶۲ نفر زن می باشند.

 

وی با بیان این که در پنج سال آینده ۴۰۰۰ نفر از پرسنل آموزش و پرورش استان بازنشسته می گردند تصریح کرد : امیدواریم مدیران ارشد وزارت آموزرش وپرورش از این فرصت طلایی به نحوی مطلوب استفاده کنند و مشکلات ساختاری و در راس آنها مشکلات مدیریت منابع انسانی را که عامل اصلی بیشترین فشار اقتصادی بر این دستگاه است، با هماهنگی تیم مدیریت منابع انسانی دولت (سازمان برنامه وبودجه وسازمان امور اداری و استخدامی) و همکاری مجلس شورای اسلامی درچارچوب اسناد بالادستی مرتفع سازند.

 

در پایان وی اضافه کرد: در اسناد بالادست مانند قانون برنامه ششم توسعه وسیاستهای کلی مقام معظم رهبری وسند تحول بنیادین آموزش وپرورش، مقوله نیروی انسانی (معلم) و دانشگاه فرهنگیان از جایگاه ویژه واولویت اول برخوردار است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها