استخدام ۳۰۰ محیط بان در کشور

سرهنگ جمشید محبت خانی در حاشیه افتتاح پاسگاه محیط بانی مکرش در ورامین درمصاحبه ای اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما گفت: طرح تقسیم این نیروها برای استان های مختلف طراحی و به مدیران کل حفاظت محیط زیست سراسر کشور نیز ابلاغ شده است .

وی افزود: فرایند اداری برگزاری این آزمون و مراحل پس از آن بعد از ماه رمضان اجرا می شود و به زودی این تعداد نیرو به جمع محیط بانان کشور افزوده می شوند .

این مقام مسئول با بیان اینکه حدود ۱۲ درصد از پاسگاه های محیط بانی کشور خالی از نیرو وبدون استفاده هستند اظهار کردهم اکنون ۳۷۴ پاسگاه محیط بانی در کشور وجود دارد که به علت کمبود نیرو از ۸۲ پاسگاه استفاده نمی شود، تلاش می کنیم با استخدام نیرو های جدید این مشکل حل شود.

سرهنگ محبت خانی استاندارد جهانی حضور نیروی محیط بانی  را درهر هزار هکتار، یک نفر اعلام کرد و گفت: این میزان در کشور ما در هر ۱۲ هزار هکتار یک محیط بان است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور دربخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تعداد پاسگاه های محیط بانی کشور یک ششم  استانداردهای جهانی است براستفاده از تجهیزات و فناوریهای جدید برای پر کردن خلاهای حفاظتی تاکیدکرد.

وی تصریح کرد: یک کواد کوپترخیلی بیشتر وبهتر از عامل انسانی می تواند مناطق چهارگانه حفاظتی کشور را پوشش بدهداز اینرو تصمیم داریم از این فناوری در سراسر کشور بهره ببریم.

سرهنگ محبت خانی افزود: هفته گذشته در سفر به زنجان وبرای نخستین بار از کواد کوپتر های خریداری شده استفاده شد تا خلا کمبود محیط بان دراین استان جبران شود.

وی از طرح تجهیر پیراهن های محیط بانان به دوربین های مخفی خبرداد و گفت: برای ثبت و ضبط تخلفات ، گردآوری مدارک معتبربرای محاکم قضایی و نیز کنترل محیط بانها تلاش می کنیم تا پایان امسال این طرح اجرایی شود.

این مقام مسئول  همچنین اعلام کرد تا پایان امسال ۴۵۰ دستگاه موتور سیکلت پیشرفته و خاص در بین پاسگاه های محیط بانی کشور توزیع می شود.

سرهنگ محبت خانی درادامه به توزیع ۱۵۰۰ جلیقه ضد گلوله بین محیط بانان کشور اشاره کرد و گفت: تمام محیط بان هایی که در نوبت های کشیک و عملیاتی هستند به این جلیقه مجهز شده اند و ما هیچ محیط بانی را بدون جلیقه ضد گلوله برای انجام مامویت اعزام نمی کنیم.

۳۴۰۰ محیط بان در ۲۹۲ پاسگاه محیط بانی در سراسر کشور وظیفه حفاظت از مناطق چهار گانه محیط زیست را برعهده دارند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. علی گفت:

    تلفن تماس برای اطلاع از جذب محیط بان ویا مرکز مراجعه داخل سایت قرار بدین ممنونم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها