استخدام ۲۰ هزار هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی


به گزارش کارمند نیوز ،
دکتر کریم زارع در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی واحد آبادان افزود: در بحث چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی، تا سال ۱۴۰۴، ۱۰۹هزار عضو هیات علمی استخدام می شود که از این میان ۲۰ هزار نفر تا پایان برنامه پنجم توسعه جذب خواهند شد.


وی افزود:دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان است و بر اساس سند چشم‌انداز دانشگاه پیش بینی شده تا سال ۱۴۰۴ به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان از نظر کیفی مبدل شود که برنامه ریزی‌های لازم نیز در این زمینه انجام شده است.


دکتر زارع گفت:بر اساس بررسی های صورت گرفته تا پایان سال ۲۰۰۹ میلادی دانشگاه آزاد اسلامی از نظر تعداد مقالات علمی ثبت شده در SCOPE و ISI دو سال پیش مقام سوم، سال گذشته مقام دوم و در سال جاری رتبه نخست را در میان دانشگاه‌های کشور کسب کرده است.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری همایش شورای اجرایی دانشگاه‌های جهان اسلام، برنامه‌ها و راهکارهای جدیدی را در جهت تقویت همکاری‌ها با این دانشگاه‌ها و دیگر دانشگاه‌های جهان پیش بینی کرده که می تواند در تسریع رسیدن ایران به قله علم و فناوری کمک کند.


دکتر زارع که رئیس اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی بوده، یادآور شد: امام خمینی (ره) برای تاسیس دانشگاه آزاد یک میلیون تومان کمک فرمودند که ۱۰ هزار تومان آن برای ایجاد واحد تبریز به عنوان اولین واحد دانشگاهی اختصاص یافت و ما در مصلای تبریز به نیت ۱۴ معصوم تدریس ۱۴ تک درس را آغاز کردیم.


وی ادامه داد: همانطور که کمک حضرت امام (ره) به دانشگاه آزاد موجب توسعه و تکمیل این دانشگاه شد، نظر فقهی مقام معظم رهبری درباره وقف اموال این دانشگاه، موجب تضمین و جاودانه شدن دانشگاه آزاد اسلامی شده است .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها