استخدام ۵۹۷ نفر نیروی جدید در آموزش‌وپرورش خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده در گفتگو با نسیم سرخس، درباره ممنوعیت برگزاری آزمون برای مدارس سمپاد اظهار کرد: ممنوعیت برگزاری آزمون برای مدارس سمپاد به علت ممنوعیت برگزاری آزمون‌ها در مدارس ابتدایی مطرح شده است بنابراین برای ورود به مدارس سمپاد متوسطه اول آزمونی را برگزار نخواهیم کرد و مدارس سمپاد در متوسطه اول منحل خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی افزود: دانش‌آموزانی که در مدارس سمپاد امسال پایه هفتم هستند سال آینده پایه هشتم و دو سال آینده پایه نهم خواهند بود و امسال از پایه هفتم در مدارس سمپاد امسال دانش‌آموزی جذب نخواهیم کرد.

 

وی بیان کرد: برای اینکه دانش آموزان دارای استعداد برتر شناسایی بشوند ما طرحی در آموزش‌وپرورش داریم تحت عنوان طرح «شهاب» یعنی طرح «شناسایی و هدایت دانش آموزان دارای استعداد برتر» که این دانش آموزان در مدارس شناسایی خواهند شد و با توجه به استعدادشان به رشته‌های مختلف در حوزه‌های هنری، ادبیات، ریاضی یا علوم تجربی هدایت می‌شوند و در متوسطه دوم در مدارس استعداد برتر و استعداد درخشان ثبت‌نام می‌کنند و جذب می‌شوند.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی تأکید کرد: ما در مدارس ابتدایی به‌هیچ‌عنوان آزمونی نخواهیم داشت و پیک نوروزی نیز از امسال حذف شده و به‌جای آن داستان خوانی، داستان‌نویسی و سرگذشت نویسی را داریم تا دانش آموزان به سمت کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب نویسی گرایش پیدا کنند.

 

خدابنده درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در سال ۹۷ گفت: برای آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش، تعدادی سهمیه از طرف سازمان امور اداری و استخدامی به ما اعلام شد و ما در خراسان رضوی ۵۵۰ نفر سهمیه داشتیم که با مکاتبه‌ای که با وزارت خانه شد و درخواستی که کردیم، سهمیه استان خراسان رضوی بیشتر شد و سهمیه جذب از ۵۵۰ نفر به ۵۹۷ نفر سهمیه افزایش یافت.

 

وی درباره زمان برگزاری این آزمون گفت:  به‌محض اینکه به ما اعلام بشود، ما آزمون را البته به‌صورت متمرکز توسط سازمان سنجش به‌احتمال‌زیاد در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کنیم.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در پایان با اشاره به بحث پرداخت حق نوار مرزی به کارمندان آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس گفت: حق نوار مرزی و حق محرومیت را وزارت کشور برای ما مشخص می‌کند و وزارت کشور به همه ادارات ابلاغ می‌کند که به چه مناطقی حق محرومیت و نوار مرزی تعلق می‌گیرد و ما پیگیر هستیم که ان شاء الله در شهرستان سرخس به همه همکارانمان حق نوار مرزی را تقدیم کنیم ولی تاکنون نتوانستیم مجوزی بگیریم اما پیگیر هستیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها