استخدام ۴۰۰ نفر در کتابخانه ملی

اسحاق صلاحی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» درباره وضعیت جذب نیروی استخدامی در این کتابخانه، بیان داشت: ایثارگران در مصوبه هیأت امناء در تبدیل وضعیت، در اولویت قرار گرفتند.

وی بیان کرد: پرونده کارمندان کتابخانه ملی به تناسب قدمت سنوات‌شان در حال رسیدگی است که پس از انجام بررسی‌های لازم، پرونده مذکور به گزینش و سپس به معاونت منابع  انسانی ریاست جمهوری ارسال می‌شود اما اگر این معاونت به ارائه کد شناسه بپردازد، همه مشکلات حل خواهد شد.

صلاحی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شنیده‌ایم آقای دانشجو هنوز مصوبه استخدام جذب نیرو را در کتابخانه ملی مورد تأیید و امضاء قرار نداده است، عنوان کرد: مصوبه جذب و استخدام نیروی انسانی در کتابخانه ملی دارای ۵ بند است که ۳ بند آن توسط هیأت امنای کتابخانه ملی به امضاء رسیده است و ۲ بند هم برای بررسی به معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری ارسال شد که یکی از آنها به بحث جذب هیأت علمی در سقف ۴۰ نفر و دیگری جذب نیروهای قرارداد کار معین و نیروی طرحی جدید در کتابخانه ملی، مربوط می‌‌شود.

به گفته وی، اگر شکل هرم نیروی انسانی کتابخانه ملی درست شود و تبدیل وضعیت‌ها اتفاق بیافتد یک سهمیه ۴۰۰ نفر دیگر در صورت درست شدن مکانیزم و روشن شدن تکلیف این سازمان، جذب سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خواهند شد.

صلاحی معتقد است، همه مصوبه‌های استخدام نیروی انسانی در کتابخانه ملی ایران انجام شده و در حال اجرا است که امیدوارم معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری در ارائه کد شناسه این موضوع تسریع کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها