استخدام ۲۰۰۰ نفره در پنج شرکت پتروشیمی

استخدام پتروشیمی‌ها ارتباطی به آزمون استخدامی ۲۵۰۰ نفره وزارت نفت ندارد  
💎همزمان با آغاز شمارش معکوس بهره برداری از پنج طرح جدید پتروشیمی و پالایشگاهی، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس قصد دارد تا از طریق برگزاری آزمون های استخدامی نسبت به استخدام و جذب نزدیک به ۲۰۰۰ نفر نیروی متخصص برای دوران بهره برداری و راهبری این طرح های فرآیندی اقدام کند.
💎 «ابوالفضل عزیزی» مدیر توسعه منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز با بیان اینکه هم اکنون در حال ارزیابی و تعیین چارت سازمانی طرح های آماده بهره برداری پتروشیمی هستیم، گفت: با تکمیل مطالعات به زودی برای جذب و استخدام رسمی برای طرح های جدید پتروشیمی و پالایشگاهی با اولویت داوطلبان بومی اقدام می کنیم.
💎 در شرایط فعلی طرح های پتروشیمی لردگان، گچساران، شیمیایی صدف، هنگام و پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس مراحل مختلف ساخت را پشت سر می گذارند و پیش بینی می شود تا دو سال آینده این پروژه ها به طور کامل در مدار بهره برداری قرار بگیرند.
💎 بر این اساس به منظور تامین نیروی متخصص این طرح های پتروشیمی و پالایشگاهی و سپس آموزش تخصصی نیروهای جذب شده از امسال برنامه ریزی برای برگزاری آزمون استخدامی و سپس جذب این افراد انجام می شود.
💎 هم اکنون بررسی مهمترین رشته و گرایش های تحصیلی برای انجام فعالیت های بهره برداری، تعمیرات، حفظ و نگهداشت، ابزار دقیق و … در حال انجام بوده که به زودی نتابج آن اعلام خواهد شد.
💎 از میان استخدام نزدیک به ۲۰۰۰ نفره در طرح‌های پتروشیمی، سهمی حدود ۶۰۰ نفره برای پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تعیین شده و «محمود امین نژاد» مدیرعامل این پالایشگاه در دست ساخت در گفتگو با انرژی نیوز با تاکید بر اینکه برای جذب و استخدام نیروی انسانی متخصص علاوه بر برگزاری آزمون کتبی، انجام مصاحبه علمی – تخصصی و معاینات پزشکی هم در دستور کار قرار دارد، گفته است: این آزمون از طریق یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان را ۲ تا ۳ برابر ظرفیت پذیرش اعلام می کنیم.
💎 تا چند روز آینده جزئیات کامل استخدام در این طرح‌های پتروشیمی و پالایشگاهی در قالب گفتگوی مشروحی با مهندس «ابوالفضل عزیزی» مدیر توسعه منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس منتشر خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها