استخدام کاوشگران رسانه کمال

کاوشگران رسانه کمال ( بانک مناقصات و مزایده ها ) در راستای فعالیت خود در استانهای کرمانشاه و قم به چند بازاریاب حضوری  ( آقا یا خانم ) با ظاهر مناسب و ترجیحا دیپلم به بالا و با سابقه نیاز دارد.

شرح مختصر فعالیت بازاریاب حضوری ( آقا یا خانم ) :

مراجعه حضوری به شرکتهای معرفی شده در محدوده شهر و استان و عقد قرارداد اشتراک برای دریافت روزانه آگهی مناقصه و مزایده از طرف شرکت ما

شرایط بازاریاب تلفنی (خانم) – فن بیان قوی و استفاده از تلفن ثابت

شرح وظایف : برقراری تماس با شرکتهای معرفی شده از سرتاسر کشور و عقد قرارداد اشتراک برای دریافت روزانه آگهی مناقصه و مزایده از طرف شرکت ما

 مبلغ پورسانت  ۲۰ درصد  می باشد و  در صورت فعالیت رضایت بخش به بازاریابهای واجد شرایط پاداش تعلق خواهد گرفت. پس از شروع همکاری تمامی اطلاعات مربوط به فعالیت و پورسانتها به اطلاع بازاریابها خواهد رسید.

** پس از پایان هر اشتراک و در صورت تمدید اشتراک از طرف شرکت مربوطه مجدداٌ ۲۰ درصد از تعرفه اشتراک متعلق به بازاریاب می باشد، در نتیجه این موقعیت شغلی بلند مدت و حتی دائمی می باشد.

متقاضیان محترم لطفاٌ مشخصات و سوابق کاری خود را به آدرس : [email protected]   ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره : ۰۹۱۸۹۳۲۹۷۸۶ تماس حاصل فرمایید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها