استخدام چند ردیف شغلی در شرکت کندا ایده

شرکت کندا ایده،‌ از سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمات در زمینه ژئوماتیک و انفورماتیک آغاز به کار کرده و مفتخر به همکاری گسترده با سازمان های بزرگِ متولی پروژه های ملی ایران می باشد. آغاز تجارب کاری این شرکت در زمینه راه اندازی و بهره برداری از سیستم های مدیریت یکپارچه اطلاعات مکانی می باشد. کندا ایده همکاری مداوم با شرکت های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و نیز شرکت های مخابراتی همچون ایرانسل، همراه اول ورایتل  را در کارنامه خود دارد. شرکت کنداایده بر آنست که همگام با شرکت های بزرگ دنیا، تکنولوژی های جدید را در زمینه پروژه های مهندسی به خدمت بگیرد و از این رو به منظور تکمیل تیم فنی خود به دنبال جذب افراد علاقمند، خلاق، جوان و دارای ایده می باشد:
از متخصصان، برنامه نویسان، دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند به همکاری در زمینه های زیر در تهران دعوت به همکاری می نماید:
۱- کارشناس معماری:  با سابقه کار در پروژه صنعتی
۲ – کارشناس متره و برآورد: در زمینه راه، ابنیه و تأسیسات پروژه صنعتی
۳- برنامه نویس گرافیک کامپیوتر: آشنا به گرافیک سه بعدی WebGL، OpenGL، Java Script و HTML
۴ – برنامه نویس JavaScript، .Net، Android: آشنا به مفاهیم پایگاه داده
۵ – کارشناس کامپیوتر: آشنا و علاقمند به حوزه داده کاوی و داده­های حجیم و برنامه ­نویسی آشنا به انواع پایگاه داده و مفاهیم آن آشنا به Cassandra، Spark
۶ – کارشناس حسابداری
متقاضیان می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا در بخش پیوستن به ما در وب سایت www.kanda.ir اطلاعات خود را به صورت آنلاین وارد نمایند.
اطلاعات تماس : [email protected]
تلفن : ۰۲۱۸۸۳۳۵۰۲۲
مهلت : ۱۳۹۶/۰۵/۲۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها