استخدام پلیس گیلان (استخدام جدید)

 

استخدام پلیس گیلان از بین دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

  گیلان – هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان از بین داوطلبین واجد شرایط مرد ثبت نام به عمل می آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان از بین داوطلبین واجد شرایط مرد در مقطع افسری کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های الهیات (فقه و مبانی حقوق) علوم قرآن و حدیث، علوم سیاسی گرایش اندیشه سیاسی در اسلام ثبت نام به عمل می آورد.

علاقمندان می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه دوم دی ماه به گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان واقع در رشت، بلوار آیت الله مدرس، کوچه شهید گلی پور مراجعه نمایند.

 


پلیس گیلان از بین داوطلبین علاقمند و واجد شرایط مقطع دیپلم در رشته‌های تحصیلی علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، نیروی انتظامی استان گیلان با ارسال پیامی از علاقمندان و واجدین شرایط دعوت به کار کرد؛ متن پیام به شرح زیر است:

گزینش نیروی انتظامی از بین داوطلبین علاقمند و واجد شرایط مقطع دیپلم در رشته‌های تحصیلی علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک تا تاریخ ۱۳ مهر ماه ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به اداره گزینش و استخدام استان گیلان به آدرس: رشت – نرسیده به میدان مصلی – کوچه شهید گلی‌پور – هسته گزینش و استخدام نیروی انتظامی مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم نیروی انتظامی لیسانس درچه تاریخی جزب خواهدکرد؟

    لیسانس حسابداری بسیجی فعال معدل۱۴/۳۰

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها