استخدام های جدید سازمان آتش نشانی ۹۸

استخدام های جدید سازمان آتش نشانی ۹۸

خبر ۲۱ خرداد ۹۸ – خبر استخدام آتش نشان در شهرداری های استان کرمان

دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل عملیاتی آتش نشانی در ۹ شهرداری به صورت پیمانی، استخدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، شهرداری‌های بردسیر، بم، جیرفت، خورسند، درب بهشت، زنگی آباد، شهربابک، کوهبنان و محی آباد مشمول جذب نیرو به صورت استخدام پیمانی هستند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ اردیبهشت ۹۸ – جزییات استخدام چهار هزار آتش نشان در شهرداری ها

استخدام آتش نشانان در سال ۹۸، طی نامه ای از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور کلید خورده است و آزمون استخدامی مربوط به صورت جداگانه از سوی هر استانداری برگزار خواهد شد. .

لینک مشاهده کامل خبر


خبر ۲۶ فروردین ۹۸ – فرایند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی ابلاغ شد

مدیرکل دفتر نوسازی،تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ نحوه فرآیند برگزاری آزمون استخدامی به منظور تأمین نیروی انسانی مشاغل آتش نشانی سراسر کشور، به استثنای شهرداری پایتخت،از سوی این سازمان به استانداری‌ها خبر داد.

لینک مشاهده کامل خبر


خبر ۲۲ فروردین ۹۸ – صدور مجوز به کارگیری ۱۰۰ نیروی آتش نشان در اراک

وزارت کشور مجوز استخدام ۱۰۰ نیروی آتش نشان را صادر کرد.

لینک مشاهده کامل خبر


اطلاعیه کمیته اجرای آزمون استخدامی شهرداری ها

استانداری یزد : با عنایت به مصادف شدن برنامه زمانبندی ثبت نام داوطلبین آزمون استخدامی شهرداری ها با ایام اربعین حسینی و درخواست شمار زیادی از متقاضیان مبنی بر به تعویق انداختن آزمون استخدامی شهرداری های سراسر کشور  به اطلاع میرساند تمامی مراحل فرایند اجرای آزمون با تعویق به شرح ذیل انجام میگردد.

تاریخ ثبت نام : ۱۳۹۴/۹/۱۴ تا ۱۳۹۴/۹/۲۵
تاریخ آزمون : ۱۳۹۴/۱۰/۱۱

برای مشاهده لیک خبر در وب سایت استانداری یزد اینجا کلیک کنید


استخدام در آتش نشانی های استان مرکزی  (استخدام جدید)

استانداری مرکزی بر اساس مجوز شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور و مصوبه شمارع ۳۳۳۶۱ مورخ ۹۴/۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاریهای کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل کارشناس یا آتش نشان شهرداری های ساوه، نوبران، تفرش، غرق آباد، زاویه ، رازقان، آستانه، مامونیه، پرندک، دلیجان، خشکرودو توره از طریق برگزاری آزمون درچارچوب دستور العمل استخدام پیمانی برای خدمت در شهرهای مذکور استخدام نماید

 


استخدام در آتش نشانی های استان اصفهان (استخدام جدید)

استانداری اصفهان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در شهرداری‌های استان، تعداد ۶۷ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی و برای مشاغل آتش‌نشانی، آزمون کتبی و آزمون عملی به صورت پیمانی به شرح زیراستخدام می‌نماید.


استخدام در آتش نشانی های استان خوزستان (استخدام جدید)

استانداری خوزستان به منظور تأمین نیروی انسانی در مشاغل کارشناسی و عملیاتی آتش نشانی مورد نیاز در تعدادی از شهرداری های استان از محل سهمیه استخدامی ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، علمی و گزینش به صورت پیمانی استخدام نماید.

 


استخدام در آتش نشانی استان کردستان (استخدام جدید)

استانداری کردستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای سنندج، دیواندره، قروه، کانیسور، دزج و بابارشانی از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۱۱۶۱ مورخ ۱۹۳۱/۷۰/۱۶ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، مصاحبه )صرفا در مشاغل غیر عملیاتی آتشنشانی ( ، عملی )صرفا در مشاغل عملیاتی آتشنشانی ( و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداریهای فوق الذکر را به شرح ذیل استخدام نماید.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها