استخدام نیروی شرکتی در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در راستای تامین نیروی انسانی متخصص و دانش مدار در نظر دارد، تعداد ۲ نفر نیرو از میان متقاضیان فارغ التحصیل دانشگاههای معتبر دولتی با معدل بالای ۱۵ در رشته های کارشناسی (کارشناس حسابداری یک نفر و کارشناس مدیریت دولتی یا کامپیوتر مشترکاً یک نفر) از طریق انجام مصاحبه رقابتی بصورت شرکتی جذب نمایید.

وی در ادامه افزود: جذب نیروهای مستعد و توانمند از دغدغه های جدی مدیریت ارشد استان بوده که همواره از مسئولین استان خواسته شده تا در بکارگیری نیرو رعایت مصالح عمومی، اصل رقابت و انتخاب شایسته مدنظر قرار گیرد.

محمود مومن نسب، اظهار داشت: تفکر مدیریتی درست و عدالت محور نقش کلیدی در آرامش و ثبات محیط های متغیر و چالشی دارد، لذا به همین سبب جا دارد از روحیه عدالت طلبی مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، مدیرکل و مجموعه اداره کل این سازمان در استان که گام موثری در اطلاع رسانی و جلب اعتماد و اطمینان عمومی برداشته اند، نهایت تشکر و قدردانی بعمل آید.

این مسئول نظارتی در خصوص نحوه بکارگیری متقاضیان واجد شرایط بیان نمود: انتخاب افراد حائز شرایط عمومی، متناسب با مشاغل مورد نظر و توانمندی های بالقوه از طریق مصاحبه و سازکارهای نیروهای مسلح مرکز صورت می گیرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در خاتمه، گفت: واجدان شرایط حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۳ آذرماه ۹۷ به اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح واقع در یاسوج، روبروی بیمارستان شهید بهشتی، ساختمان غدیر مراجعه و نام نویسی نمایند.

به گزارش بویرنیوز، جا دارد این رویه ارزنده توسط سایر مدیران و دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد نیز عملیاتی شود تا شاهد جذب افراد شایسته در ادارات و سازمان های استان باشیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵)

  1. هادی گفت:

    با سلام من ۶ سال سابقه حسابداری در شرکتهای نفتی و پروژه ای دارم لیسانس مدیریت مایلم با شما همکاری کنم۳۲ سال

  2. مهسا گفت:

    باعث خوشحالی باشماهمکاری کنم ۲۲سالمه دیپلم بامعدل بالا

  3. مهسا گفت:

    باعث خوشحالی باشماهمکاری کنم ۲۲سالمه

  4. میر محمد رضا موسوی گفت:

    محمد رضا موسوی فرزند جانباز با مدرک دیپلم و پایان خدمت برای کار در قسمت حراست یا خدماتی

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها