استخدام نیروی انتظامی در استان فارس

باشگاه خبرنگاران جوان : نیروی انتظامی استان فارس به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان متعهد استخدام می کند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس اعلام کرد: نیروی انتظامی استان فارس به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن و متعهد در مقاطع پیمانی ۵ سال درجه داری و افسری با مدرک تحصیلی دیپلم و کارشناسی و بالاتر استخدام می کند.
این گزارش حاکی است، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ خرداد به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در شیراز- بلوار سلمان فارسی، ضلع شمالی در پایانه کاراندیش، خیابان سفر، نبش خیابان شهید محمدیان فرد مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای ۲۱۸۲۷۲۳ -۰۷۱ تماس بگیرند.

شرایط اختصاصی استخدام
۱- داوطلبان باید بومی باشند یا حداقل ده سال سابقه سکونت در استان فارس داشته باشند.
۲- مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و معارف با حداقل معدل ۱۴ (بستگان درجه یک خانواده معظم شهدا، جانبازان، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و اعضا پلیس افتخاری با حداقل ۱ سال سابقه و اعضا فعال بسیج با حداقل یک سال سابقه عضویت فعال با معدل ۱۲ به بالا). (از تاریخ ۱۶ خردادماه ۹۶ تا ۲۵ خرداد ۹۶ )
۳- داوطلبان مقطع افسری (صرفاً فارغ التحصیلان دانشگاه دولتی و آزاد) فقط در رشته های مهندسی رایانه آی سی تی و آی تی ، زبان خارجه، حقوق، مهندسی صنایع (گرایش مدیریت سیستم و بهره وری) مدیریت بازرگانی، صنعتی و امور بانکی و دولتی، مهندسی صنایع (گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها)، آمار، حسابداری، مدیریت مالی، مدیریت سرمایه انسانی مجاز به ثبت نام هستند. ( از ۲۷ خردا ۹۶ تا ۱ تیر ۹۶(
۴- حداقل سن برای درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ۱۸ سال و مقطع افسری با مدرک تحصیلی کارشناسی ۲۲ سال، کارشناسی ارشد ۲۴ سال، دکترا ۲۶ سال و دکترای تخصصی ۲۸ سال.
تبصره ۱: داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده و دارای کارت پایان خدمت هستند ۲ سال به سن آنان اضافه می شود.
تبصره ۲: بسیجیان با عضویت فعال بیش از ۱ سال یا اعضا پلیس افتخاری ناجا بیش از یک سال، ۲ سال به سن آنان اضافه می شود.
تبصره ۳: خانواده جانبازان، نیروهای مصلح، نخبگان و استعداد های برتر که دارای مقامات برتر کشوری و بین المللی می باشند و تحصیل کرده ها در دانشگاه های برتر کشوری (صنعتی شریف و تهران) و حافظان کل قرآن کریم ۲ سال به سن آنان اضافه می شود.
تبصره ۴: بستگان درجه ۱ و ۲ شهدا شامل برادر، خواهر، همسر و فرزند از ۵ سال تحصیلات سنی برخوردار هستند.
۵-  همه متقاضیان باید دارای کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت غیر پزشکی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و اضافه خدمت بوده که تاریخ اعزام آن ۱۶ شهریو ۹۶ به بعد باشد ( برای سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمتی که در آن قید شده باشد بدون غیبت و اضافه خدمت هستند.)
۶- حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر (قد و وزن باید متناسب باشد.)
۷- داشتن گواهینامه رانندگی پایه ۲ و مدرک آشنایی با رایانه.
۸- قبولی در آزمون ورودی و سایر مراحل گزینش و استخدام.

مدارک مورد نیاز
۱- عکس ۴*۳ جدید تمام رخ ۱ قطعه.
۲- اصل مدرک تحصیلی
۳- اصل شناسنامه عکس دار
۴- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت یا اضافه خدمت که تاریخ اعزام آن ۱۶ شهریو ۹۶ به بعد باشد برای سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمتی که در آن قید شده باشد بدون غیبت و اضافه خدمت هستند.
۵- اصل کارت ملی
۶- اصل گواهینامه رانندگی و مدرک آشنایی با رایانه
۷- کد پستی
۸- گروه خونی
۹- اصل نامه بنیاد شهید جانبازان نیروهای مسلح و بسیج فعال و پلیس افتخاری جهت دارندگان اولویت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها