استخدام نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق آزمون است

همدان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: استخدام نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق آزمون است.

 سید حبیب اله موسوی‌بهار ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع، فرهنگی و دانشجویی و امور اجتماعی و مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی همدان که در مرکز همایش‌های دانشگاه برگزار شد، از زحمات چهار سال گذشته کارکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه تشکر کرد و گفت: هم‌اکنون با اضافه شدن معاونت اجتماعی ۸ حوزه دانشگاه در بخشهای مختلف به نوعی همه ابعاد زندگی را پوشش می‌دهد.

وی گفت: همواره این موضوع که نیروهای خارج دانشگاه وارد مجموعه نشوند، مورد توجه بوده زیرا سلامت مردم همچون همیشه اولویت اصلی است و باید کارها با تمام توان انجام شود.

موسوی بهار با بیان اینکه در هیئت رئیسه تغییری نخواهیم داشت هدف از برگزاری این جلسه را اعلام حمایت و همراهی با مسئولان جدید دانست و گفت: در برخی مدیریت‌های دانشگاه ممکن است تغییراتی انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تشکر از خدمات رشید حیدری‌مقدم به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، رفتار اداری مالی پاک و شفاف وی را ستود و این مقطع زمانی را دوره بسیار خوب و طلایی برای دانشگاه دانست و یکی از مهمترین اقدامات او را اصلاح بودجه‌ها عنوان کرد و گفت: در بودجه سال ۹۳ جهش بزرگی در بودجه رخ داد.

وی یکی از موفقیت‌های چهار سال گذشته را تعامل با سازمان‌های بیرونی و نهادهای اثرگذار دانست و افزود: رئیس هر مجموعه باید فضایی را فراهم کند که افراد از گزند بیرونی‌ها در امان باشد و از کمک آنان بهره‌مند شوند.

موسوی‌بهار افزود: طی ۴ سال گذشته چالشی نداشتیم و مسئولان مختلف استان همواره پشتیبان دانشگاه بودند و تعامل خوب و سازنده‌ای برقرار و در حوزه بازرسی و دیوان محاسبات نیز تعامل بسیار خوبی ایجاد شد.

وی انجام وظیفه به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را کار بسیار بزرگی دانست و گفت: پیش ازاین معاون توسعه از بین اعضای هیئت علمی دانشگاه انتخاب می‌شد که امروز این تابو شکسته شد زیرا به نظر می‌رسد اعضای غیر هیئت علمی به دلیل درگیرهای کمتر توان بیشتری برای انجام امور این حوزه دارند.

وی گفت: معاون فرهنگی دانشجویی جدید نیز از نیروهای پرتوان و باانگیزه و دارای ارتباطات گسترده و خبره است که در مسئولیت‌های پیشین پناهگاه بسیاری از اعضای هیئت علمی و کارکنان و دانشجویان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ادب، احترام، حفظ شان افراد، خوشرویی و خوش برخوردی موضوع بسیار مهمی است زیرا برخورد محترمانه بیشتر افراد را قانع می‌کند و از نظر من کارنکردن در فضای دانشگاهی بهتر از کار کردن با توهین است.

موسوی بهار با تاکید بر لزوم حساسیت در اموال و اقلام در اختیار گفت: پرهیز از کارهای کوچک موجب اجتناب از خطاهای بزرگ می‌شود.

وی به موضوع جذب نیرو در واحدهای مختلف دانشگاه اشاره کرد و گفت: جذب نامناسب نیرو در مقاطعی اتفاق افتاده که قابل دفاع نیست و با توجه به مشکل بیکاری در کشور باید همه استخدامها از طریق برگزاری آزمون انجام شود تا از استخدامهای سفارشی جلوگیری شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها