استخدام معلم خصوصی در استادبانک، مرجع تدریس خصوصی

استادبانک، برترین مجموعه در دانشگاه صنعتی شریف (در سال ۹۵) است. بزرگترین مرجع تدریس خصوصی در کشور از معلم های مدارس و کسانی که سابقه تدریس خصوصی یا گروهی دارند، در استانهای تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان و فارس دعوت به همکاری می نماید:

222

استخدام معلم و مدرس خصوصی در درس های زیر:

ریاضی ابتدایی تا کنکور

زیست دبیرستان و کنکور

فیزیک و شیمی دبیرستان و کنکور

انگلیسی و عربی از پایه تا کنکور

فارسی ابتدایی تا کنکور

علوم ابتدایی و متوسطه اول

زبان انگلیسی مکالمه، تافل و آیلتس

زبان آلمانی

زبان فرانسه

دروس دانشگاهی در رشته های مهندسی کامپیوتر، حسابداری

 

استخدام معلم خصوصی در شهرهای زیر:

تهران

اصفهان

فارس

خراسان رضوی

البرز

 

حقوق جلسه ای تا ۱۵۰ هزار تومان

 

درباره استادبانک:

-برترین مجموعه در دانشگاه صنعتی شریف (در سال ۹۵)

-مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف

-پربازدیدترین سایت و تنها اپلیکیشن برای انتخاب معلم خصوصی

-جذب بیشتر از ۴۰۰۰ شاگرد خصوصی تا کنون

 

جهت همکاری و ثبت نام رایگان به سایت زیر مراجعه نمایید. سوابق معلمان بررسی می شود و در صورت تایید مدیریت، به آنها شاگرد معرفی خواهد شد.

 

ثبت نام در استادبانک

بعد از ثبت نام در استادبانک، برای پذیرش باید چه کرد؟

بعد از ثبت نام، زمانی برای جلسه مصاحبه حضوری در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف مشخص می شود. برای حضور در این جلسه نیاز است مدرک شناسایی (مانند کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه) به همراه داشته باشید و همچنین در صورت امکان مدرک دانشگاهی نیز همراه شما باشد.

بعد از ثبت نام یک مبحث از بین دروسی که تدریس می کنید مشخص شده و برای شما ارسال می شود، شما نیز لازم است در جلسه مصاحبه بر آن مبحث مسلط باشید و با تسلط کامل در آن جلسه حاضر شوید. نحوه تدریس شما توسط داوران استادبانک ارزیابی می شود و در نهایت پروفایل شما تایید نهایی شده یا رد می شود.

تا کنون بیشتر از ۴۰ هزار نفر به عنوان استاد در استادبانک ثبت نام کرده اند اما باتوجه به حساسیتی که استادبانک روی کیفیت اساتید خود دارد، سعی می کند با مصاحبه های تخصصی با اساتید، باانگیزه ترین اساتید را انتخاب کند. برهمین اساس تا کنون بیشتر از ۱۲۰۰ استاد، در استادبانک تایید نهایی شده اند و مدارک، رزمه های آنها و روش تدریس آنها بررسی شده است.

پردرآمدترین درس ها برای تدریس خصوصی کدام موارد هستند؟

تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی ریاضی پردرآمدترین موارد در حوزه تدریس خصوصی هستند. درواقع باتوجه به حساسیتی که این سه درس در تعیین آینده تحصیلی دانش آموزان و موفقیت آنها دارند، خانواده ها سعی می کنند بهترین معلم های خصوصی را برای فرزندان خود دریافت کنند.

در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی مکالمه و تدریس خصوصی زبان عمومی با بیشترین استقبال توسط دانش آموزان روبرو شده است. همچنین تدریس خصوصی آیلتس و تافل نیز باتوجه به پیچیدگی هایی که دارند و اهمیتی که یافته اند، پرطرفدار و پردرآمد هستند.

در تدریس خصوصی ریاضی، به تازگی تدریس خصوصی ریاضی متوسطه اول و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی در استادبانک طرفداران بیشتری پیدا کرده است، چرا که خانواده ها به اهمیت تدریس دروس پایه برای فرزندان خود پی برده اند و سعی می کنند از سال های ابتدایی تحصیل فرزندان خود، آنها را در درس های مهمی نظیر ریاضی تقویت کنند.

تدریس خصوصی زیست نیز از آنجایی که تاثیر قابل توجهی بر موفقیت دانش آموزان در کنکور تجربی دارد، همواره مورد توجه کنکوری ها بوده است. همچنین در سال های اخیر، رشته تجربی به دلیل موقعیت های درآمدزایی بیشتری که دارد، با استقبال بیشتری در بین دانش آموزان کنکوری روبرو شده است که این امر خود باعث افزایش درآمد اساتید خصوصی زیست شده است.

آیا قیمت تدریس خصوصی در استادبانک مناسب است؟

استادبانک سعی می کند به هر شاگرد، نزدیک ترین معلم های خصوصی را معرفی کند. درواقع استادبانک سعی می کند هزینه و زمان رفت و آمد را برای اساتید و دانش آموزان از بین ببرد و به این ترتیب، اساتید خصوصی که توسط استادبانک معرفی می شوند قیمت مناسب تری دارند و دانش آموزان از آنها بیشتر استقبال می کنند.

 

برای ثبت نام رایگان روی لینک زیر کلیک کنید. بعد از ثبت نام، رزومه شما بررسی می شود و در صورت تایید، جلسه حضوری با شما هماهنگ می شود.

 

https://www.ostadbank.com/Start-Teaching

 

همچنین در صورت تمایل می توانید اسم استادبانک را در گوگل جستجو کنید، وارد سایت استادبانک شوید و با جستجوی درس و منطقه مورد نظر خود، رزومه اساتید در نزدیکی خود را مشاهده و قیمت آنها را مقایسه کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها