استخدام قراردادی در شرکت پالایش نفت تبریز+فردا زمان برگزاری آزمون

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز سال ۹۲ آماده تر کنید!

خبر ۲۱ آذر ۹۲ –

ساعت ۱۰ صبح برگزاری آزمون کتبی – زمان دقیق آزمون و نشانی محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد

خبر ۱۹ آذر ۹۲ – کارت آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز نوزدهم و بیستم آذر ماه توزیع می‌شود.
شرکت پالایش نفت تبریز برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی از داوطلبان مرد بومی واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی در رشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک و شیمی، گرایش‌های (صنایع شیمیایی، پالایش، فرآیندهای جداسازی) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی، ارزیابی روانشناختی و انجام معاینات طب صنعتی و گزینش به صورت قراردادی درچارچوب قانون کار و تامین اجتماعی استخدام می‌کند.
متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی می توانند روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۹ و ۲۰ آذر ماه) با مراجعه به سایت http://tbzrefinery.co.ir/ نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
زمان دقیق و نشان برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

شرکت پالایش نفت تبریز در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی تعداد ۳۰ نفر از داوطلبان مرد بومی واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی دیپلم و کاردانی و کارشناسی در رشته ها و گرایشهای مندرج در جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی و ارزیابی روانشناختی و انجام معاینات طب صنعتی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

داوطلب گرامی، جهت ثبت نام در آزمون لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:

  • کاربر گرامی جهت کاربری آسان و بهتر ترجیحاً از مرورگر فایرفاکس استفاده نمائید
  • قبل از اقدام به ثبت نام شرایط استخدام را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید.
  • هر داوطلب صرفا مجاز به یکبار ثبت نام می باشد لذا از ثبت نام تکراری خودداری فرمایید.
  • قبل از اقدام به ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز از قبیل کد ملی، کد پستی، آدرس محل سکونت، معدل تحصیلی ، ایمیل و . . . را آماده نمایید .
  • جهت تکمیل ثبت نام، لازم است فایل اسکن شده یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با فرمت استاندارد JPG که حجم آن کمتر از ۴۰ کلیو بایت باشد و سایر مدارک (تصویر رسید بانکی، کارت ملی، صفحه اول شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی) که حجم آنها نیز باید کمتر از ۸۰ کیلو بایت باشد را آماده نمایید.
  • در صورت تکمیل ثبت نام بطور کامل و ذخیره اطلاعات در سیستم، به شما یک عدد شش رقمی بعنوان کد رهگیری ارائه خواهد شد.
  • کلیه پیگیری های آتی از طریق کد رهگیری خواهد بود، لذا آنرا یادداشت نموده و بخاطر بسپارید.
  • پس از ثبت نام ، لازم است داوطلبان محترم روزانه به سایت مراجعه نموده و از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایند.
تاریخ های مهم
۹۲/۰۹/۰۲ الی ۹۲/۰۹/۰۸ ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۹۲/۰۹/۰۹ الی ۹۲/۰۹/۱۰ اصلاح اطلاعات در صورت لزوم از سوی داوطلبان
۹۲/۰۹/۱۹ الی ۹۲/۰۹/۲۰ مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۹۲/۰۹/۲۱ یا ۹۲/۰۹/۲۲ برگزاری آزمون کتبی – زمان دقیق آزمون و نشانی محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد
سایر مراحل متعاقباً اعلام خواهد شد

«جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز»

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تعداد مورد نیاز
دیپلم علوم تجربی / ریاضی فیزیک ___ ۱۰ (مرد)
کاردانی شیمی صنایع شیمیایی، صنایع پالایش ۱۰ (مرد)
کارشناسی مهندسی شیمی صنایع پالایش، فرآیندهای جداسازی، طراحی فرآیند، پتروشیمی، گاز ۱۰ (مرد)

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز سال ۹۲ آماده تر کنید!

مواد آزمون:

دروس آزمون عمومی: زبان انگلیسی، معارف اسلامی، ادبیات و زبان فارسی، کامپیوتر «جهت کلیه مقاطع و در سطح هر مقطع‌»

دروس آزمون اختصاصی دیپلم: فیزیک، شیمی و ریاضی

دروس آزمون اختصاصی فوق دیپلم: ریاضی، شیمی فیزیک، شیمی آلی، انتقال حرارت و مکانیک سیالات، موازنه انرژی و مواد، عملیات واحد، صنایع شیمیایی

دروس آزمون اختصاصی لیسانس: ترمودینامیک، حرارت و سیالات، عملیات واحد و انتقال جرم، کنترل فرآیندها، طراحی راکتور، زبان تخصصی و ریاضی

۱-     شرایط عمومی داوطلبان:

۱-۱-   تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و با یکی از ادیان رسمی کشور.

۱-۲-   عدم سوء پیشینه کیفری.

۱-۳-   داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تأیید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت.

۱-۴-   دارا بودن کارت پایان خدمت با معافیت دائم غیرپزشکی در زمان ثبت نام.

۱-۵-   عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته به آن و نهادهای انقلابی.

۱-۶-   سپردن تعهدنامه محضری مبنی بر خدمت در شرکت پالایش نفت تبریزحداقل به مدت ۱۰ سال تمام.

۱-۷-   داوطلبان جذب شده نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز سال ۹۲ آماده تر کنید!

۲-     شرایط بومی برای داوطلبان متقاضی استخدام :

داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز باید اهل تبریز باشند.

اهل تبریز به کسانی ابلاغ میشود که دارای شرایط ذیل باشند :

الف) محل تولد و محل صدور شناسنامه داوطلب شهرستان تبریز باشد.

ب)  حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را در تبریز طی کرده باشد.

ج)  حداقل ۵ سال منتهی به تاریخ  ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ساکن تبریز باشد. اخذ تأییدیه مبنی بر سکونت حداقل ۵ سال از شورای محل الزامی است.

۳-      شرایط سنی برای متقاضیان استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز:

حداکثر سن متقاضیان با احتساب خدمت نظام وظیفه برای دارندگان مدرک دیپلم ۲۱ سال ، کاردانی ۲۳ سال و کارشناسی ۲۵ سال تمام تا تاریخ انتشار آگهی است.

تبصره ۱: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداکثر به میزان ۳ سال به سقف سنی افزوده می شود. (در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).

تبصره ۲: شرایط حداکثر سن در مورد خانواده های معظم شهداء، مفقودین و جانبازان از کار افتاده کلی غیرقادر به کار در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی حداکثر تا ۳ سال قابل افزایش می باشد.

در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر برای داوطلبان که دارای سابقه کار مرتبط بوده و همچنین برای ایثارگران و خانواده آنان در مقطع دیپلم نبایستی بیشتر از ۲۴ سال و در مقطع کاردانی نبایستی بیشتر از ۲۶ سال و کارشناسی نباید بیشتر از ۲۸ سال باشد.

تذکر مهم: داوطلبان گرامی تنها می توانند از یکی از تبصره های فوق الذکر در صورت داشتن شرایط لازم از آن استفاده نمایند.

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز سال ۹۲ آماده تر کنید!


۴-      شرط معدل:

شرط شرکت در آزمون استخدامی داشتن معدل ۱۵ برای نفرات دیپلم و برای مقاطع فوق دیپلم و کارشناسی ۱۵ جهت فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی و ۱۷ برای سایر دانشگاهها (آزاد، پیام نور،  علمی کاربردی، غیرانتقاعی و …)

تذکرات لازم :

  • به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد .
  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم جذب حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد .
  • وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد .
  • نتایج آزمون کتبی به صورت دو تا سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی و ارزیابی روانشناختی و معاینات طب صنعتی ، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرّر صورت می پذیرد .
  • مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .
  • ارائه ارزشنامه مدرک تحصیلی مأخوذه از خارج از کشور صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی است .
  • مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً پس از گذراندن آزمون جامع آن دانشگاه توسط داوطلبان قابل قبول خواهد بود .
  • مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور صادر گردیده باشد .
  • داوطلبان استخدام می بایست با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود داوطلب دارای مدرک تحصیلی بالاتر (با تاریخ اخذ قبل از آزمون کتبی) بوده ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع جذب وی منتفی خواهد شد .
  • مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد .
  • در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدارکی دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط الزامی است .
  • در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدارکی دال بر فرزند کارمندان (شاغل ، بازنشسته ، فوت شده ناشی از کار یا عادی) صنعت نفت از مراجع ذیربط الزامی است .
  • دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد الزامی است. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه و یا گواهی های صادره توسط دانشگاهها مبنی بر اعلام واحدهای گذرانده شده مورد پذیرش نخواهد بود.)
  • داوطلبان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.
  • شرکت پالایش نفت تبریز هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و نیاز از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد .
  • شرکت هیچگونه تعهدی درخصوص تأمین مسکن متاهلی یا مجردی و یا پرداخت وام و ودیعه مسکن را ندارد.
  • آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد .

 

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز سال ۹۲ آماده تر کنید!

۵-     مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام :

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ  ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ لغایت ۱۳۹۲/۰۹/۰۸ با مراجعه به سایت  www.tbzrefinery.co.ir انجام می پذیرد. متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل مدارک خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

  • ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود وب سایت www.tbzrefinery.co.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
  • فایل عکس اسکن شده: متقاضی می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ × ۳ خود را با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت اسکن نموده و فایل آن را از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید..
  • فایل اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی با حجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت.
  • واریز مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ (دویست هزار) ریال به عنوان حق ثبت نام بصورت پرداخت بانکی به حساب شماره ۰۱۰۷۶۸۵۲۶۲۰۰۰ بانک ملّی شعبه پالایشگاه تبریز کد شعبه ۴۵۵۴ (قابل واریز از تمامی شعب بانک ملّی) بنام شرکت پالایش نفت تبریز، ضمناً در موقع ثبت نام باید اسکن فیش واریزی پیوست گردد که حجم فایل آن نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد، نام پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام متقاضی شرکت در آزمون یکی باشد. همچنین ارائه اصل فیش واریزی در هنگام برگزاری آزمون الزامی است.
  • فایل اسکن مدرک تحصیلی داوطلب که نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد .

تذکر ۱ : ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تأیید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.

تذکر ۲ : لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

۶-    زمان توزیع کارت ورود به جلسه :

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ لغایت ۱۳۹۲/۰۹/۲۰ از طریق سامانه اینترنتی سایت  www.tbzrefinery.co.ir قابل دریافت خواهد بود .

۷-     زمان و محل برگزاری آزمون :

تاریخ برگزاری آزمون در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۲ خواهد بود که زمان دقیق آن از طریق سایت  www.tbzrefinery.co.ir اعلام گردیده و در کارت ورود به جلسه ذکر خواهد شد. آدرس و حوزه برگزاری آزمون و ساعت امتحان نیز در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد .

 

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز سال ۹۲ آماده تر کنید!
در صورت مطالعه کامل شرایط دعوت به همکاری و موارد فوق ، برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها