استخدام فارغ‌التحصیل روانشناسی در پلیس قزوین

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین از استخدام نیروی انسانی مرد به منظور تقویت مراکز مشاوره خود در سطح کلانتری‌های سطح این استان خبر داد.
رضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی، از بین فارغ‌التحصیلان مراکز علمی و دانشگاهی دولتی و غیردولتی داوطلب مرد می‌پذیرد.
وی در خصوص شرایط اختصاصی استخدام افزود: این افراد باید ترجیحاً دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های روانشناسی در تمام گرایش‌ها، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده باشند و شرایط عمومی و اختصاصی آن بر اساس ضوابط گزینش و استخدام ناجاست.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین با تأکید بر لزوم سلامت جسمانی و روانی داوطلبان و منش و رفتار مناسب و متناسب برای حرفه مشاوره و مددکاری اجتماعی، ادامه داد: اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آن‌ها از جمله شرایط عمومی برای استخدام است.
رضایی تابعیت جمهوری اسلامی ایران و نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر شرایط عمومی برشمرد.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: نداشتن عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضا، نداشتن سوء پیشینه کیفری و داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم و سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر بخش دیگری از این شرایط را تشکیل می‌دهد.
وی با بیان اینکه اولویت استخدام با فرزندان و بستگان درجه یک شهدا، ایثارگران و جانبازان، آزادگان و خانواده کارکنان ناجا است، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که موفق به گذراندن مراحل استخدام شوند، برای طی کردن دوره آموزشی به دانشگاه علوم انتظامی اعزام می‌شوند تا پس از اخذ درجه افسری، در شغل مشاوره و مددکاری مراکز مشاوره و کلانتری‌ها به خدمت بپردازند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متقاضیان باید ۶ قطعه عکس سه در چهار، دو مجموعه از فتوکپی تمام صفحات شناسنامه، دو مجموعه فتوکپی کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و دو مجموعه کپی از آن به انضمام مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص کند، به همراه داشته باشند.
رضایی یادآور شد: چنانچه افرادی با شرایط یاد شده تمایل به جذب دارند، با مدارک لازم حداکثر تا روز چهارشنبه یکم مردادماه سال جاری به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین واقع در بلوار باهنر، جنب دادسرا، مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره آرامش با شماره ۲۱۸۳۴۵۶ و ۲۱۸۳۴۹۲ مراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها