استخدام شهرداری کردستان

آغاز پیش ثبت نام تبدیل وضعیت پرسنل غیررسمی شهرداریهای استان کردستان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان از نیروهای واجد شرایط شهرداریهای استان خواست تا برای ثبت نام در آزمون تبدیل وضعیت اقدام کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان جشمید اسدی گفت: جلسه کمیته تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی شهرداری های استان تشکیل  و به منظور ساماندهی پرسنل شهرداری و قرارگیری در جاگاه مناسب خود در داخل شهرداریها، تدابیر لازم اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه چارت ۲۹ شهرداری شهرهای استان به روزرسانی شده است تصریح کرد: پستهای متناسب با وظایف شهرداری ها ایجاد شد و افرادی که دارای  مدرک تحصیلی متناسب با احراز شرایط تصدی پستهای ایجاد شده در شهرداریها هستند می توانند طی یک رقابت سالم در آزمونی که میان همه پرسنل شهرداری برگزار می شود شرکت کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این آزمون علاوه بر داشتن شرایط عمومی ، باید دارای حداقل ۳ سال سابقه کار در پست مرتبط به صورت متوالی در شهدراری محل اشتغال بانشد.

اسدی افزود: در همین راستا فرآیند پیش ثبت نام برای پرسنل شهرداریها از امروز فعال است و متقاضیان می توانند از طریق لینک www.kordestan.iran-azmoon.ir

نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها