استخدام شهرداری اصفهان در سال ۹۶

سامانه ثبت‌نام آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌های استان اصفهان
شروع فعالیت این سامانه و ثبت‌نام از داوطلبین، از ساعت ۱۸ بعدازظهر روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ خواهد بود

تذکرات بسیار مهم:
۱-در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام درخصوص ثبت نام در این سامانه به کارشناس اموراداری  شهرداری خود مراجعه فرمایید.زمان آزمون متعاقباً از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهدشد. ضمناً از برقراری هرگونه تماس با استانداری اصفهان خودداری نمایید.درصورت بروز هرگونه مشکل فنی ، با مسئول سامانه به آدرس [email protected] در ارتباط باشید.
۲-چنانچه در هر مرحله از مراحل ثبت نام محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود .
۳-با توجه به بخشنامه شماره ۱۹۲۷۴ مورخ ۹۴/۰۲/۲۰ و الگوی اساسنامه سازمان های وابسته به شهرداری ها ابلاغی وزیر محترم کشور ، چنانچه اساسنامه سازمان های وابسته مطابق الگوی جدید تطبیق داده نشده باشند، فرایند آزمون کارکنان قراردادی شاغل در سازمان های وابسته به شهرداری ها با مشکل مواجه خواهد شد.

توجه ویژه : 
– هرگونه اطلاعات و اخبار مرتبط با آزمون از طریق همین سایت یا پرتال استانداری اصفهان به آدرس www.ostan-es.ir اعلام می‌گردد.
– در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در هنگام کار کردن با وب‌سایت، لطفاً صرفاً از طریق ایمیل [email protected] اقدام نموده(همراه با مشخصات فردی، کد ملی و شماره تلفن همراه)؛ در این صورت حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد، از طریق همان ایمیلی که مطلب خود را ارسال نموده‌اید، جواب خود را دریافت خواهید نمود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها