استخدام شرکت پلیمر آریا ساسول

همکاری با ما

شرکت پلیمر آریا ساسول، یکی از موفق ترین شرکت های پتروشیمی در خاور میانه است، کسب و کار ما متنوع و چالش برانگیز می باشد. و ما نیاز به جذب و بکارگیری افراد با استعداد و توانایی درخشان داریم. مصاحبه استخدامی با توجه به تخصص و تجارب و موقعیت مورد نیاز متفاوت است اما مبتنی بر گام های اصلی زیر می باشد:

  1. اول مطمئن شوید که شما حداقل الزامات را دارا هستید در غیر این صورت درخواست شما به صورت خودکار در غربالگری اولیه تیم کارشناسان رد خواهد شد.
  2. ممکن است جهت حصول اطمینان از واجدالشرایط بودن شما یک مصاحبه تلفنی با شما داشته باشیم.
  3. در مصاحبه حضوری با حضور کارشناس استخدام و مدیر مربوطه برای تشخیص صلاحیت شما از ارزیابی فنی و مصاحبه مبتنی بر شایستگی استفاده خواهد شد.
  4. بر اساس سمتی که درخواست کرده اید ممکن است از شما تست روانشناسی نیز گرفته شود. اگر نیاز به چنین تستی بود راهنمایی های لازم را از کارشناس استخدام دریافت خواهید نمود.
  5. بر اساس سمتی که درخواست کرده اید ممکن است نیاز به شرکت در کانون ارزیابی باشد . اگر نیاز به چنین تستی بود راهنمایی های لازم را قبل از آن دریافت خواهید نمود.
  6. چنانچه شما کاندید نهایی باشید ؛ کارشناس استخدام برای مذاکرات حقوق و مدارک مورد نیاز با شما تماس خواهد گرفت.
  7. پس از اینکه تمامی مدارک مورد نیاز آماده شد، فرآیند استقبال و ورود شما به شرکت آغاز میشود. در خلال فرآیند معارفه و اجتماعی سازی ، سعی میشود هرآنچه را برای شروع کار جدید نیاز دارید به شما آموزش داده شود. بعد از آن به مدیر مستقیم و همکاران خود معرفی خواهید شد.

فرم استخدام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها