استخدام شرکت پردازش گران سامان

دعوت به همکاری شرکت پردازش گران سامان
اگر فردی انعطاف پذیر هستید و توانایی بالایی در برقراری ارتباط موثر در روابط سازمانی دارید، اگر نظم فکری دارید و به فضای بهبود مستمر معتقدید، اگر از چالش‌های جدید و کار گروهی لذت می‌برید و خلاق و مسأله یاب هستید به ما بپیوندید. ما از ابتدا، با اعتقاد به این موضوع که سرمایه اصلی هر سازمانی، منابع انسانی آن سازمان است؛ جذب افراد متخصص و پویا را سرلوحه راهبرد توسعه منابع انسانی خود قرار داده ایم. حضور در محیطی صمیمی، حرفه ای و سرشار از پویایی، اولین مزیت پیوستن به تیم پردازش گران سامان است. کار در کنار افراد با انگیزه و مسلط به حوزه کاری خود، بستر مناسبی برای رشد و بالندگی شغلی شماست . چنانچه خود را واجد شرایط می‌دانید، در خانواده پردازش گران جایی برای شما هست.
فرصت های شغلی مورد نیاز شرکت پردازش گران سامان در حال حاضر به شرح زیر می باشد .

 شغل مورد نیاز رشته و گرایش مرتبط  میزان آشنایی
 تحلیل گر سیستم کارشناسی صنایع – گرایش سیستم دو سال سابقه کار در حوزه بانکی
 طراح و برنامه نویس کارشناسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار سه سال سابقه کار در برنامه نویسی J2SH و J2EE  ، آشنا  با حوزه بانکی و پرداخت الکترونیک
 برنامه نویس ++Java / C کارشناسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار یک سال سابقه کار در برنامه نویسی   ++ Java / C
 تحلیل گر سیستم کارشناسی فناوری اطلاعات آشنا به یکی از ابزار های RSA , TFS , Team Concert


لطفا رزومه خود را به آدرس [email protected]  ارسال نمایید.

 

چند نکته برای رزومه نویسی

یکی از ملاک‌های جذب نیرو، ارائه‌ی رزومه‌ای خوش‌ساخت، دقیق و گویاست . با ارائه الگوهای مناسب در تدوین رزومه و کلمات و واژه های متناسب و شکل بندی ساختار رزومه می توانید، یک رزومه متفاوت را خلق کنید و شانس موفقیت در به دست آوردن موقعیت های شغلی را برای خود افزایش دهید. به یاد داشته باشید که :
رزومه باید مختصر و مفید باشد. سعی کنید با کمترین کلمات ممکن، مهم‌ترین اطلاعات لازم و مرتبط با شغل مورد نظر را ارائه کنید .
اگر نتوانید تا صفحه دوم توجه مسئول جذب نیرو را جلب کنید، مطمئناً تعداد صفحات بیشتر کمکی نخواهد کرد .
در رزومه از جملات و عبارات روشن و کوتاه استفاده کنید. ساختار متن‌ نیز باید به شکلی باشد که مباحث از هم مجزا باشند و به راحتی بتوان بخش‌های مختلف را در آن یافت. رعایت فاصله کافی بین خطوط، بخش‌ها و نوشتن به شیوه فهرست وار به این امر کمک می‌کند .
پیشینه شغلی و تحصیلی خود را به ترتیب زمانی از جدیدترین به قدیمی‌ترین مشاغل و مدارک تحصیلی مرتب کنید. به همین ترتیب، توضیحات خود را درباره موارد قدیمی‌تر، خلاصه‌تر ارائه کنید. بیشتر بر تجربیات مرتبط با فرصت شغلی مورد نظر خود متمرکز شوید .
حتما متن خود را از نظر املایی، نگارشی و درستی اطلاعات بررسی کنید .
صادق باشید! در هنگام تنظیم و نگارش رزومه در بیان حقایق مربوط به توانایی ها و سوابق تان اغراق ننمایید.
مهم‌ترین و بارزترین نقاط قوت، توانمندی‌ها و شایستگی‌های شما باید در اولویت باشد. مقدمه‌چینی تنها باعث از دست دادن فرصت می‌شود .
عبارات تکراری و کلیشه شده‌ای مانند “دارای روابط‌عمومی قوی”، “متعهد”، “علاقه‌مند به کارگروهی”، “تجربه‌ی حرفه‌ای” و … بدون ارائه دلایلی مبنی بر تجربیات و دستاوردهای قبلی جذاب به نظر نمی رسد .
رزومه خود را بر اساس موقعیت شغلی مشخصی که برای آن درخواست می‌دهید، تنظیم کنید .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. نجمه گفت:

    سلام آخه چرا همجا سابقه کار میخوان پس جون بااستعداد و توانمندی که سابقه کار نداره چکار کنه؟
    خب باید از یجا اول شروع کنه!

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها