استخدام شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار +نتایج آزمون اعلام شد

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

خبر ۹ شهریور ۹۳ استختام :اسامی پذیرفته شدگان پنل نهایی مصاحبه اولین دوره روسای قطار شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار

به گزارش روابط عمومی جوپار؛ با پایان یافتن پنل نهایی مصاحبه روسای قطار این شرکت اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام شد.  افرادی که نام آنها در لیست پیوست درج شده است برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند در ساعات اداری با شماره تلفن های ۷۷۷۳۰۳۸۴-۰۲۱ و۷۷۷۳۱۰۳۶-۰۲۱ تماس گرفته و با در دست داشتن ۴ قطعه عکس ، تصویر شناسنامه و تصویر کارت ملی به محل دفتر شرکت مجری به آدرس تهران ، تهرانپارس ، حدفاصل فلکه اول و چهارراه تیرانداز ، خیابان ۱۴۸ شرقی پلاک ۴۵ واحد ۵ مراجعه نموده و معرفی نامه های لازم را برای مراکز ذیربط )طب کار، سوء پیشینه،عدم اعتیادو اداره کل گزینش راه آهن جمهوری اسلامی ایران (دریافت نمایند. پذیرفته شدگان محترم از مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن های شرکت جوپار اکیداً خودداری فرمایند.
بدیهی است حضور در این مرحله نیز هیچگونه تعهد استخدامی برای شرکت ایجاد نخواهد نمود.

اسامی پذیرفته شدگان

خبر ۳ خرداد ۹۳ –  برگزاری آزمون روسای قطار شرکت جوپار در روز جمعه مورخ ۲/۳/۹۳

به گزارش روابط عمومی شرکت جوپار، این شرکت طی فراخوانی که در اواخر فروردین ماه سال جاری از طریق روزنامه همشهری منتشر کرد از داوطلبین خواست تا با مراجعه به سایت شرکت جوپار و اطلاع از شرایط استخدامی جهت روسای قطار، فرم ثبت نام را تکمیل و به آدرس الکترونیکی شرکت ارسال نمایند.
از حدود ۱۰۰۰ نفر  متقاضی ، ۶۰۰ نفر از این افراد حائز شرایط بوده و اسامی آنان جهت شرکت در آزمون اعلام گردید مابقی افراد که حدوداً ۴۰۰ نفربودند به دلیل نداشتن شرایط اولیه مانند سن، عدم تطابق مدرک تحصیلی و … که البته الزامات آن از سوی شرکت محترم راه آهن ج.ا.ا تعیین شده بود مورد پذیرش قرار نگرفتند.
بنابر تصمیم‏گیری مسئولین مقرر گردید پس از آزمون کتبی و انجام مراحل روانشناسی که توسط شرکت جوپار و با حضور متخصصین روانشناس انجام می‏گیرد تا هفته آینده ( ۲۰ خرداد) ، ۱۰۰ نفر از افراد انتخاب و به راه آهن ج.ا.ا معرفی شوند تا پس از طی رویه تعیین شده از سوی آن شرکت منتخبین به کلاسهای آموزشی اعزام گردند. 

خبر ۲۸ اردیبهشت ۹۲ – اسامی پذیرفته شدگان جهت شرکت در آزمون رئیس قطار مسافری شرکت قطارهای مسافری جوپار مورخ دوم خرداد۱۳۹۳ 

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان شرکت در آزمون استخدامی رئیس قطاری در شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار می رساند:
۱. پذیرفته شدگان ، شامل افرادی هستند که مدارک ارسالی انها از نظر شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار مطابق با شرایط و ضوابط اعلامی بوده و صرفا به منظور شرکت در ازمون کتبی واجد شرایط می باشند . لازم به ذکر است شرکت در این آزمون هیچ تعهد استخدامی برای این شرکت ایجاد نخواهدکرد.
۲. در هر مرحله ای از گزینش و جذب چنانچه مشخص گردد که اطلاعات ارسالی توسط داوطلبان خلاف واقع بوده ادامه همکاری قطع و بر اساس ضوابط قانونی اقدام خواهد شد  .
۳. شرکت قطارهای مسافری و باری جوپاردر طول دوره آموزشی به داوطلبینی که محل سکونت خود را تهران اعلام نموده اند تعهدی در قبال ارائه خوابگاه نخواهد داشت.
۴. پاسخگویی به سوالات و شبهات داوطلبین تنها از طریق شماره پیامک۵۰۷۷۸۸۱-۰۹۳۵ و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۹/۳/۹۳ امکان پذیر میباشد بدیهی است از تماس با تلفن های شرکت و یا مراجعه حضوری جدا خودداری فرمایید  .
۵. آزمون استخدامی درسطح آزمون های استخدامی کشوری ومواد امتحانی شامل موارد ذیل خواهد بود:
• زبان انگلیسی
• زبان و ادبیات فارسی
• هوش وتوانمندی ذهنی
• روانشناسی (تستی ، تشریحی)
• معارف اسلامی
• کامپیوتر
۶. افرادی که در فهرست پذیرفته شدگان پیوست قرار دارند لازم است جهت تکمیل اطلاعات پرسنلی حضور در ازمون ، موارد ذیل را حداکثر تا پایان وقت اداری سه شنبه ۳۰/۲/۹۳  به شماره تلفن :  ۵۰۷۷۸۸۱-۰۹۳۵  پیامک کنند.
• نام خانوادگی
• نام
• شماره ملی
• شماره  تلفن همراه
•  شماره تلفن ثابت
۷. محل برگزاری آزمون :  تهران ، بزرگراه رسالت ؛ شمال بزرگراه شهیدباقری ؛ قنات کوثر-بلوارشهیدمطهری کوچه یکم مرکزی(شهیدمومن مشهدی) دبیرستان هدف.
۸.  زمان برگزاری آزمون :  جمعه دوم خرداد ساعت :  ۹:۳۰ صبح.
تذکر : همراه داشتن کارت ملی در روز برگزاری ازمون الزامی است.

اسامی قبول شدگان جهت شرکت در آزمون

شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار (سهامی‌خاص) جهت افزایش کادر خود بعنوان رئیس قطار مسافربری و طبق شرایط زیر در تهران و کرمان استخدام می نماید:

  • کارشناسی
  • جنسیت : مرد
  • حداکثر سن : ۳۲ سال
  • محل استخدام : تهران , کرمان
  • رشته‌های تحصیلی قابل قبول : مهندسی راه آهن، صنایع، برق، مکانیک، مخابرات، مدیریت، علوم تربیتی، روان شناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی، ارتباطات اجتماعی
متقاضیان تا ۱۱ اردیبهشت ۹۳ مهلت پرکردن فرم‌ها را دارند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵۹۳)

  1. حامد گفت:

    سلام بچه ها حق با متاضی هستش به من زنگ زده بودند گفتند بیا مجدد مصاحبه بعدش رفتم شرایط رو برای گفتند و از من خواستند تا ۲۴ ساعت بهشون اطلاع بدم من با چند نفر صحبت کردم همه گفتند اگه بتونی یه شغل با درامد ۱۲۰۰ گیر بیاری ۱۰۰ برابر این کار ارزش داره من هم انصراف دادم و دیدم واقعاً ارزشش رو ندارد تازه ۵ سال باید به صورت تعهدی براشون کار کنی …………..

  2. متقاضي گفت:

    سلام کلاسها از مورخ ۹۳/۱۰/۱ شروع شده و من خودم انصراف دادم فقط یک نفر انصراف داده و اگه منتظری بهت اطلاع بدم این رو بگم که تا دوره آموزشی حقوقت ۶۰۰ هستش و بعد از اون به زور به ۱.۶۰۰ هم برسه و در صورتی که رجا الان داره به کارآموزا ۱ میلیون میده و بعد از اون هم بالاتر از ۲.۵ حقوقشون میشه اگه سر کار هستی خودت رو الاف این کار که ۲ روز از خانوادت دور باشی نکن و واقعا کارش سخته و با این حقوق ارزش نداره

    • جالب گفت:

      فقط داداش شما انصراف دادید
      اونم عجله کردید
      من کلی تحقیق کردم تا اخرشم هستم
      یا علی

  3. ahmad گفت:

    سلام.کسی هست به من بگه بالاخره کلاس های ج.پار شروع شده یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چند نفر انصراف دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تورو خدا هر کی دید و خوند جوابمو بده

  4. متقاضي گفت:

    با سلام بچه ها به خدا اینا دارن سوئ استفاده میکنن

  5. ناشناس گفت:

    سلام بچه ها وقتی میگن پایه ۶۰۰ هستش یعنی قرارداد کارگری و اداره کاری هستش و اگه مدرک لیسانس ازمون میخوان بابت اینه که باید رئیس قطار کرشناس باشه با پایه حقوق ۶۰۰ حقوقمون تا ۱۷۰۰ هم نمیرسه باید واسه این جور کارا حداقل حقوق زیر ۲۵۰۰ نباشه وگرنه این همه مسئولیت ارزش نداره بابت این حقوق کم تحمل کنی ه کارمند عدی حداقل حقوقش الان ۲۵۰۰ هستش حالا این کار با این همه سختی و مسولیت ۱۷۰۰ بدن ارزش نداره حالا خود دانید من که انصراف میدم

    • معترض گفت:

      بچه ها تو رو خدا جو الکی ندید
      اگه میخواهید انصراف بدید لطفا انصراف بدید و الکی بقیه بچه ها رو ناراحت نکنید شاید یکی دلش نمیخواد انصراف بده ,اونوقت همش واسه حرفای شما اون ناراحت میشه
      میخوای انصراف بدی داداش دیگه این همه حاشیه نمیخواد که

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها