استخدام شرکت ساخت تجهیزات سپاهان – گروه مپنا

شرایط استخدام

متقاضی محترم؛

با سلام:

خواهشمند است به منظور استفاده مناسب از اطلاعات شما قبل از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:

o  برای مشاهده صفحه از مرورگر   Mozilla Firefox  استفاده کنید.

o  از Tablet یا Smart Phone‌ برای ثبت نام استفاده نکنید.

o  زمانی شروع به ورود اطلاعات نمائید که وقت کافی در اختیار داشته باشید؛ بهترین زمان برای پر کردن اطلاعات وقتی است که دارای آرامش و تمرکز هستید. زمان اوج کارهای روزمره زمان مناسبی برای ورود اطلاعات نمی باشد.

o  قبل از اقدام به ثبت نام شرایط و مدارک لازم استخدام را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید؛ اطلاعات مورد نیاز را در دسترس داشته باشید وپس از تکمیل فرم کد رهگیری دریافت نمایید؛ ثبت نهایی اطلاعات شما منوط به دریافت کد رهگیری است؛ در صورتی که کد رهگیری را دریافت نکردید لطفاً دوباره ثبت نام را آغاز نمایید و به منظور پیگیری و مراجعات بعدی به سامانه در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

oتکمیل این فرم و گذراندن مراحل استخدامهیچگونه تعهد استخدامی برای شرکت ساخت تجهیزات سپاهان ایجاد نخواهد کرد.همچنین سازمان‌ درقبال افرادی که احتمالاً علیرغم نداشتن شرایط لازم نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند، هیچگونه مسؤولیتی نخواهدداشت و بدیهی است درصورت مشاهده احراز مغایرت مدارک ویاعدم تطابق آن باشرایط تعیین شده،بلافاصله مراحل استخدام متوقف و ادامه همکاری وی منتفی خواهد شد.

o  بخش های مختلف فرم باید به صورت صحیح و کامل تکمیل شود؛ از ثبت هرگونه کلمه، عبارت و عدد در جای غیر مناسب خودداری گردد زیرا در صورت ثبت اطلاعات به شکل نادرست به اطلاعات مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

o  افراد دارای سابقه، تجربه، دوره آموزشی و… در شرایط برابر در اولویت خواهند بود. لذا توصیه می‌شود کلیه سوابق قابل استناد خود را به صورت کامل ذکر فرمایید.

o  در تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی از مدارک مستند قابل ارائه استفاده نمایید.

o  اطلاعات موجود در این فرم محرمانه تلقی شده و در سامانه همکاری مدیریت منابع انسانی شرکت ساخت تجهیزات سپاهان درج می‌گردد تا در صورت نیاز به استخدام نیروی انسانی و براساس اولویت های موردنظر و اطلاعات تکمیل شده با متقاضیان تماس گرفته شود. با توجه به این که کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سامانه صورت خواهد پذیرفت، لازم است تا با مراجعه به سامانه از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع پیدا کرده و از هرگونه تماس یا مراجعه حضوری جهت پیگیری هر گونه درخواستی خودداری فرمایید.

o  چنانچه قبلا در این قسمت ثبت نام نموده‌اید امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد و  اصلاح اطلاعات با کد رهگیری ارائه شده توسط سیستم امکان پذیر است. لازم به ذکر است ثبت نام به صورت ناقص و یا به هر نحو غیر از ثبت نام از طریق این سامانه، مورد قبول نبوده و کان لم یکن تلقی میگردد و لذا قابل پیگیری نخواهد بود.

o  سازمان در مراحل مختلف استخدام، صرفا در جهت شناسایی قابلیت ها و توانمندی ها و احراز میزان تناسب شایستگی‌های داوطلبان با مشاغل مورد نیاز سازمان و اولویت بندی داوطلبان اقدام می نماید، بدیهی است عدم پذیرش برخی از داوطلبان به منزله‌ی نفی توانمندی ها و صلاحیت‌‌های آنان در عرصه های دیگر نخواهد بود.

o  در صورت وجود هرگونه سوال یا اشکال در روند ثبت نام پس از مطالعه کلیه بخشهای سامانه، فقط با راههای گفته شده در بخش“تماس با ما”در همین سامانه تماس حاصل فرمایید و  از هر گونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی جدا خودداری فرمایید.

لینک سایت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها