استخدام شرکت خدمات انفورماتیک

 

شرکت خدمات انفورماتیک از متخصصین مجرب و توانمند در حوزه های بانکداری الکترونیک، کسب و کار بانکی،امنیت سیستم ها، نرم افزار شبکه و مدیریت از طریق ثبت نام در سایت، شرکت دعوت به همکاری می نماید.شرکت خدمات انفورماتیک در حال تولید یک سامانه جامع و یکپارچه بانکی بدیع می­باشد که بر اساس بهترین روش­های بانکی موجود دنیا بنا می­شود و لذا به دنبال جذب نیروهای متخصص و مجرب بانکی می­باشد تا به تحلیل و بررسی روش­ها، فرآیندها، و گزارشات تحلیلی بانکی مذکور بپردازند. موقعیت شغلی فعلی صرفا جهت ایجاد مدل­های کسب و کار بانکی، بدون لحاظ هرگونه فناوری مربوط به تحقق مدل­ها، می­باشد.

راه حل­های جامع و یکپارچه بانکی معتبر مشخصاّ بر مبنای مدل(های) کسب و کار بانکی بنا شده اند که نیازمندی­های مربوط به پیاده سازی فناوری برای تحقق مدلهای کسب و کار را، که تا حد ممکن در راستای استراتژی های بانک مورد نظر باشد، برآورده می­سازد.

متقاضی محترم، به عنوان یک متخصص حوزه­ی بانکی، به انجام فعالیت تعیین محدوده، و بومی سازی مدل­های موجود، که برخاسته از بهترین روش­ها و فرآیندهای کسب و کار بانکی هستند، به منظور تطبیق آن با کسب و کار مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک در حوزه های زیر، خواهد پرداخت.
آگهی استخدام جهت ششمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف – مهر ماه 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها