استخدام شرکت تولیدی بالان صنعت – شیراز

شرکت تولیدی بالان صنعت تولید کننده انواع بالابرهای نفر بر ، باربر ، خودرو بر و راه بند با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در صنعت جهت افزایش کادر خود از افراد کارآزموده مجرب و علاقمند دعوت به همکاری می نماید.

 

ردیف
عنوان شغلی
حداقل سابقه کار
شرایط کاری و قابلیت های مورد نیاز
محل انجام خدمت
۱
مدیر پروژه
۳ سال
وجود شرایط کاری پویا و پر تنوع در این موقعیت کاری، دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد صنایع، تسلط کافی به زبان انگلیسی،آشنایی کامل به استاندارد PMBOK، تسلط کامل به نرم‌افزارOffice و MSP، دارای روحیه کار تیمی، خلاق، علاقه‌‌‌مند به تحقیق و پژوهش.مسئولیت‌پذیر.
شیراز
۲
مدیر تولید
۵ سال
مرد
دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مکانیک یا ساخت و تولید،آشنایی با کلیه فرآیندهای تولیدی به صورت تخصصی، علاقه‌مند به بهینه‌سازی روش‌های ساخت با مهارت و خبرگی در بهینه‌سازی روش‌های تولیدی، دارای تجربه مدیریتی در صنعت. دارای روحیه کار تیمی، خلاق ومسئولیت‌پذیر.
شیراز
۳
بازرس کنترل کیفیت
۳ سال
مرد
دارای مدرک لیسانس ساخت و تولید، سابقه کار در شرکت‌های صنعتی( واحد کنترل کیفیت)، آشنایی کامل با اصول نقشه کشی، علایم و نشانه ها، شناخت تلرانس های هندسی و موقعیت، دارای روحیه کار تیمی، مسئولیت‌‌پذیر.
شیراز
۴
تراشکار و فرزکار cnc
۲ سال
مرد
دارای مدرک دیپلم یا فوق دیپلم ساخت و تولید، گذراندن دوره های cnc، آشنا به روش های ساخت وتولید، آشنا با ابزارآلات براده برداری، مسئولیت پذیر و با دقت.
شیراز

ارسال مدارک از طریق آدرس زیر:

http://www.balansanat.com/persian/form-2.asp

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها