استخدام شرکت بیمه امید (سهامی خاص)

شرکت بیمه امید (سهامی خاص) از همکاران کارآزموده و مجرب و همچنین سرمایه های انسانی جـوان مـورد نیاز خود در شعب را به همکاری دعوت می نماید. واجدین شرایط می توانند از طریق تکمیل فرم دعوت به همکاری و ارسال به ایمیل  [email protected] آمادگی خود را اعلام نمایند . پس از بررسی مشخصات داوطلبان ، از عزیزانی که بالاترین امتیازات را کسب نموده اند ، به ترتیب اولویت جهت انجام مصاحبه حضوری دعوت بعمل خواهد آمد .

الف-شرایط لازم برای نیروهای انسانی کارآزموده و مجرب: دارندگان مدارک کارشناسی ،کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های مدیریت با گرایش بیـمه، بازرگانی و صنعتی، حسابداری، اقتصاد با آشنایی به زبان انگلیسی و توانائی کار با کامپیوتر با حداقل ۲ سـال سـابقه کار در صـنعت بیمه و حداکثر ۳۵ سال سن.

ب-شرایط فارغ التحصیلان جوان دانشگاه ها: دارندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت ( با گرایش بیمه، بازرگانی و صنعتی)، حسابداری، اقتصاد، آشنا به زبان انگلیسی و توان کار در محیط excel،word و internet.

– تکمیل فرم دعوت به همکاری و انجام مصاحبه بـا متقاضـیان هیـچ گـونه تعهد استـخدامی برای شرکت بیـمـه امید ایجاد نـخواهــد کرد و اطلاعات داوطلبان محترم نزد شرکت بیمه امید محفوظ خواهد بود .  زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نظر از طریق تلفن به اطـلاع متـقاضیـان واجـد شرایط خواهد رسید. لطفا از مراجعه حضوری به این شرکت ، قبل از دعوت خودداری نمایید .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها