استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد سال ۹۸ (نتایج آزمون)

استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۱۷ آذر ۹۸ – نتایج آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد به اطلاع می‌رسانیم،نتایج آزمون اعلام گردید.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید در صورتی که وضعیت پذیرش شما قبول شده است جهت مراحل بعدی از طریق شرکت اطلاع رسانی می شود.

مشاهده نتایج


خبر ۳ آذر ۹۸ -دریافت کارت آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد به اطلاع می‌رسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

برای دریافت کارت کلیک کنید


خبر ۲۸ آبان ۹۸ – اطلاعیه زمان دریافت کارت و آزمون استخدامی شرکت برق رسانی فدک شهرکرد

زمان برگزاری آزمون شرکت برق‌رسانی فدک شهرکرد به روز پنج‌شنبه ۹۸/۰۹/۰۷ تغییر یافته‌است و داوطلبان از روز شنبه ۹۸/۰۹/۰۲ لغایت ۹۸/۰۹/۰۴ می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.


خبر ۲۵ آبان ۹۸ – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد به اطلاع می‌رسانیم،مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی تا ۲۵ آبان ماه تمدید گردید.


خبر ۴ آبان ۹۸ – استخدام شرکت برق رسانی فدک شهرکرد

شرکت برق رسانی فدک شهرکرد به منظور تکمیل نیروی انسانی خودبه تعداد ۴نفرجهت مشاغل مامور لوازم اندازه گیری عادی و فن ورز عملیات و اتفاقات شـبکه از بین داوطلبین مرد دارای شـرایط ذیل،پس از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی، نیرو می پذیرد.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ اسفند ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد 

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده درآزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد به اطلاع می رسانیم،نتایج آزمون اعلام گردید.

مشاهده نتایج


خبر ۷ بهمن ۹۷ – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

دریافت کارت آزمون


خبر ۲۴ بهمن ۹۷ – آزمون تعیین سطح علمی برای جذب و استخدام شرکت برق رسانی فدک شهرکرد

به اطلاع می رساند شرکت برق رسانی فدک شهرکرد به منظور تکمیل نیروی انسانی خود به تعداد ۴ نفر شهرستان بروجن از بین داوطلبین مرد بومی استان چهار محال و بختیاری دارای شرایط ذیل ،پس از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی دعوت به همکاری می نماید

مشاهده شرایط استخدام کلیک کنید


خبر ۲۴ آذر ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد 

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد به اطلاع میرسانیم،نتایج آزمون اعلام شد

مشاهده نتایج آزمون


خبر ۲۲ آبان ۹۷ – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

📋 ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت فعال گردید.

دریافت کارت آزمون


شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد در نظر داردبه منظور تکمیل نیروی انسانی خود«به تعداد۵نفر» از طریق برگزاری آزمون تعیین سطح از بین داوطلبین مرد، پس از انجام مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، از بین پذیرفته­ شدگان نهایی در سطح استان چهارمحال و بختیاری، دعوت به همکاری نماید.

بخش اول- شرایط عمومی:

داشتن تابعیت ایرانی.
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم
عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات.
نداشتن سابقه محکومیّت موثر.
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می­ شوند.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی برای شغل محل مورد تقاضا.
نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمان­ها.
داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی و پیمانی دستگاه­های اجرایی و یا کارکنان مدت معین/دائم شرکتهای وابسته (غیردولتی) باشند.
احراز صلاحیت­های عمومی به تایید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه.

بخش دوم- شرایط اختصاصی

داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جدول نیازهای استخدامی.
داشتن شرایط سنی به شرح زیر:

حداکثر ۲۸ سال برای مقطع دیپلم (متولدین بعد از تاریخ ۳۰/۰۷/۱۳۶۹)

حداکثر ۳۰ سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از تاریخ ۳۰/۰۷/۱۳۶۷)

حداکثر ۳۲سال برای مقطع کارشناسی«متولدین بعد از تاریخ ۳۰/۷/۱۳۶۵»

موارد ذیل به شرط تاییدیه معتبر از مراجع ذی­صلاح به حداکثر سن افزوده می­شود:

۱-مدت انجام خدمت سربازی حداکثر به مدت ۲۴ ماه.

۲-درصورت دارا بودن سوابق کاری معتبر و مرتبط حداکثر ۲۴ماه به سن داوطلبان اضافه میگرددکه می بایستی لیست بیمه معتبرسوابق کاری مورد تایید سازمان تامین اجتماعی باشد

-لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تاییدیه ­های مربوطه، بایستی تا زمان ثبت­نام و تکمیل فرم مربوطه صادر شده باشد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت­نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمانی که غیرواقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و اقدامات لازم طبق قوانین و مقررات به عمل می­آید.

-داوطلبانی که در آزمون کتبی ومصاحبه پذیرفته شده­ اند، می­بایستی دوره­های آموزشی موردنیاز را مطابق جدول شماره ۲، بگذرانند، به طوری که پس از انجام مراحل مصاحبه و گزینش، قبل از شروع به کار نسبت به ارائه دوره­ های مذکور اقدام نمایند. در غیر این صورت، مجوز کار به آنها داده نمی­شود.

مراحل ثبت نام:

تکمیل فرم ثبت­ نام اینترنتی عکس­دار

پرداخت وجه ثبت­ نام

ثبت­ نام به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ۱۲/۰۸/۹۷ لغایت روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۸/۹۷ انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط می­بایستی نسبت به پرداخت وجه ثبت­نام به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ریال «پانصد هزار ریال» به صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت­های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون، باید پس از پایان ثبت­نام کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
به ثبت­ نام­های ناقص ترتیب اثر داده نمی­شود.
مدت ثبت­ نام به هیچ وجه تمدید نمی­گردد.

صرفاً داوطلبانی می­توانند در این آزمون ثبت­نام نمایند که در زمان برگزاری آزمون دارای مدارک ذیل باشند:

دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده.
کارت ملّی.
کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم.
مدارک دال بر بومی بودن.
مدارک دال بر جبران کثرت سن.

نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت ­نام

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۸/۹۷ برای مشاهده و پرینت روی سایت azmoon.iheari.ir قرار خواهد گرفت و آزمون روز پنجشنبه مورخ ۲۴/۰۸/۹۷ برگزار میگردد. محل برگزاری و ساعت شروع آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

توضیحات:

معرفی داوطلبان تعیین سطح برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت اعلام شده، از میان افرادی که حدّ نصاب لازم تعیین شده را کسب کرده­ اند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی (مجموع آزمون عمومی و تخصصی) انجام می­گردد.
در صورتی که داوطلبی با مدرک تحصیلی رشته غیرمرتبط و یا پایین ­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده آگهی در آزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله، ممانعت به عمل خواهد آمد.
افرادی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط یا غیرمرتبط در مقطع کارشناسی و بالاتر باشند، اجازه شرکت در رشته­ های شغلی تکنسین و کمک کارشناس را ندارد و در صورت کتمان موضوع بدون داشتن هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله ملغی اعلام خواهد شد. همچنین، مدارک تحصیلی فوق دیپلم حق شرکت در آزمون مقطع دیپلم را ندارند.
قبولی در آزمون کتبی به منزله استخدام قطعی نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و عدم سوء پیشینه و نیازمندی می­باشد.

اقلیت­­­های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگوئی به سوال­های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال­ها محاسبه خواهد شد

. نحوه محاسبه ضرایب دروس و نمره کل­سازی

نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد و ضرایب دروس برای هر درس سوالات عمومی و اختصاصی ضریب ۱ خواهد بود.
داوطلبانی که حدّ نصاب لازم در هر شغل را کسب ننموده­اند، در ردیف معرفی­شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهند گرفت و ملاک تعیین داوطلب جهت انجام مصاحبه و مراحل بعدی، به دست آوردن بالاترین نمرات اول تا سوم آزمون کتبی منوط به کسب کردن حدنصاب نمره قبولی می­باشد.

۳-دواطلبانی که «دوره ها ی مورد نیاز »و «مهارتهای شغلی »ذکر شده در جدول شماره ۲را ندارند باشرایط یکسان در آزمون تعیین سطح میتوانند شرکت نمایند و دوره هاومهارت های مذکور هیچ گونه تاثیری در نمره کتبی داوطلب ندارند واین داوطلبان درصورت قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه میبایستی دوره های لازم مذکور در جدول شماره ۲را طی نموده ومدارک آن راقبل از شروع به کارارائه نمایند

۴-برای رشته های فوق دیپلم برق و لیسانس برق ۷۰درصد سوالات بصورت تخصصی و ۳۰درصد سوالات بصورت عمومی میباشد

جدول شماره ۱

کد رشته نام رشته شغلی مواد آزمون
۱ دیپلم کلیه رشته­ ها فناوری اطلاعات (مهارت­های هفت­گانه ICDL)- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی عمومی- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون  اساسی- هوش و استعداد
۲ فوق­ دیپلم کلیه رشته ها فناوری اطلاعات (مهارت­های هفت­گانه ICDL)- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی عمومی- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون  اساسی- هوش و استعداد
۳ لیسانس برق«قدرت توزیع-الکترونیک –کنترل –انتقال سوالات تخصصی «مدارهای الکتریکی۱و۲-ماشین الکتریکی۱و۲-کنترل خطی-تحلیل سیستمهای انرژی الکتریکی »سوالات عمومی:« فناوری اطلاعات (مهارت­های هفت­گانه ICDL)- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی عمومی- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون  اساسی- هوش و استعداد»
۴ فوق ­دیپلم برق«توزیع –الکترونیک –انتقال –کنترل» سوالات تخصصی «مدارهای الکتریکی، – ماشین­های الکتریکی (مبانی ماشین­های AC و DC و ترانسفورماتورها)، – اصول سیستم­های قدرت، – سیستم­های توزیع انرژی الکتریکی، – تجهیزات روشنایی و محاسبات  »   سوالات عمومی:« فناوری اطلاعات (مهارت­های هفت­گانه ICDL)- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی عمومی- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون  اساسی- هوش و استعداد»

جدول ۲: نیازمندی­های شغلی

ردیف شرح شغل تعداد مورد نیاز مدرک تحصیلی رشته تحصیلی سابقه کار«بعد از آزمون کتبی ومصاحبه» مهارت (بعد از آزمون کتبی ومصاحبه وقبل از شروع به کار) توانمندی­ها دوره­های آموزشی موردنیاز ضروری قبل از شروع به کار «بعد از قبولی درآزمون کتبی ومصاحبه»
۱ مامور لوازم اندازه­ گیری عادی  ۲ دیپلم و فوق­ دیپلم کلیه رشته­­ ها کلیه رشته ­ها طی نمودن دوره­های آموزشی موردنیازبعد از جذب شناخت انواع لوازم اندازه گیری و تابلو کنتور و مهارت برقراری ارتباط موثر برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی شایستگی رعایت ایمنی در شبکه ­های توزیع برق ۵۰ ساعت
۲  (راننده) با دارا بودن گواهی­نامه پایه یک معتبر ۱ دیپلم کلیه رشته ­ها کلیه رشته­ ها دو سال دارا بودن کارت هوشمنددارا بودن کارت سلامتدارا بودن کارت مهارپارساکن شهرستان شهرکرد
۳ فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه ۱ دیپلم و فوق­ دیپلم برق و ریاضی طی دوره­های آموزشی پیش­نیاز و گذراندن حداقل ۳ ماه دوره کارآموزی پس از جذب شناخت تجهیزات- توانایی تشخیص عیوب- توانایی استفاده از اطلاعات روز تجهیزات و نصب آن- توانایی نوشتاری و تهیه گزارش برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی، تناسب قد و وزن (حداقل ۱۷۰ سانتی­متر)، بالا بودن قدرت بینایی (عدم استفاده از عینک) و شنوایی، توانایی کار در ارتفاع و عدم ترس از ارتفاع فن و رز شبکه هوایی برق ۱۳۹ ساعتشایستگی رعایت ایمنی در شبکه­های توزیع برق ۵۰ ساعت.
۴ کارشناس ( طراحی یا gis)  ۱ لیسانس  برق قدرت،توزیع __ __ __

 

لینک ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها