استخدام شرکت ایرانگردی مارکوپولو

سلام

شما به صفحه درخواست همکاری با شرکت ایرانگردی مارکوپولو وارد شده اید. شما هم می توانید در صورت داشتن شرایط همکاری به جمع همکاران ما بپیوندید. شرکت ایرانگردی مارکوپولو به عنوان اولین عمده فروش خدمات گردشگری داخلی در ایران و با اهداف کلان در حوزه گردشگری یکی از بهترین موقعیت ها برای کار است. هم اکنون بیش از ۱۵۰ نفر در هلدینگ گردشگری مارکوپولو مشغول به کار هستند. شما نیزمی توانید در صورت تمایل به همکاری با ما از میان فرصت های شغلی مشخص شده با توجه به علاقمندی خود دو تا پنج اولویت را انتخاب نمائید. ضمنا تکمیل فیلدهای با زمینه قرمز رنگ ضروری است.

با توجه به اینکه ممکن است شما نتوانید همه فیلدها را در یک مرحله تکمیل نمایید، تا هر کجا که ادامه دادید، می توانید دکمه ثبت موقت را در پایین فرم کلیک و با دریافت کد پیگیری ۸ رقمی، هر وقت که دوست داشتید به تکمیل فرم ادامه دهید. ضمنا با توجه به اینکه استخدام کارمندان تمام وقت برای دفتر مرکزی در تهران می باشد، امکان استخدام غیرتهرانی ها بصورت تمام وقت نیست و ساکنین سایر شهرها می توانند بصورت دورکار فعالیت و یا بعنوان راهنمای تور فعالیت نمایند. ضمنا در انتخاب گزینه های انتخابی از پنل ها از قبیل عالی، خوب، متوسط، ضعیف و یا بلی و خیر و یا سایر حالتهای انتخابی دقت نمایید تا گزینه مورد نظر شما از پنل انتخاب شود.

پس از تکمیل فرم توسط شما، بررسی وضعیت شما در ایرانگردی مارکوپولو شروع و در صورتی که حائز شرایط بودید با شما جهت مصاحبه تماس گرفته خواهد شد. بنابراین تکمیل این فرم هیچ گونه مسئولیت استخدامی برای مارکوپولو نخواهد داشت و همه چیز منوط به اظهار نظر راجع به فرم و مصاحبه با شما خواهد بود.

با درود، امیرحسین جعفری،مدیرعامل شرکت ایرانگردی مارکوپولو

* تکمیل موارد با زمینه قرمز رنگ ضروری است.

لینک سایت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها