استخدام سازمان اداری و استخدامی سال ۹۷ (اطلاعیه جدید)

اخبار استخدام سازمان اداری و استخدامی

 

 

خبر ۷ آذر ۹۷ – موافقت نمایندگان با فوریت تعیین تکلیف قانون حاکم بر امور استخدامی دانشگاه ها

نمایندگان با یک فوریت طرح قانونی تعیین تکلیف قانون حاکم بر امور استخدامی دانشگاه های غیردولتی و آزاد اسلامی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح قانونی تعیین تکلیف قانون حاکم بر امور استخدامی دانشگاه های غیردولتی و آزاد اسلامی با ۱۲۸ رای موافق، ۳۵ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

محمودزاده:روابط و قانون کار شامل پرسنل و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد نمی شود

جلال محمودزاده به عنوان نماینده طراحان، گفت: متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی از پرسنل دانشگاه آزاد علیرغم اینکه تحت پوشش قانون تامین اجتماعی قرار دارند اما روابط و قانون کار شامل آن ها نمی شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه سالانه شاهد اخراج بدون دلیل صدها نفر نیروی هیات علمی دانشگاه آزاد هستیم، افزود: نیروها پس از ۲۵ سال خدمت صادقانه به دلایل غیرمنطقی از دانشگاه اخراج می شوند و نمی توانند برای پیگیری امور خود به دیوان عدالت اداری و شورای حل اختلاف شکایت کنند زیرا به صورت هیات امنایی در مورد آن ها تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد باید مطابق قانون دانشگاه عمل کند؛ نباید به نام دانشگاه اعضای هیات علمی و کارکنان مورد ظلم قرار گیرند در حالی که قانون باید همه گیر باشد. در این رابطه می طلبد قانون کار باید در مورد هیات علمی لحاظ شود.

منبع : خبرگزاری خانه ملت


خبر ۸ آذر ۹۶ – ضوابط به‌کارگیری نیروی انسانی به صورت قرارداد کار معین ابلاغ شد

خبرگزاری ایلنا: سازمان اداری و استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای از دستگاه‌های اجرایی خواست با ملاحظه و رعایت کامل قوانین و مقررات موجود در به کارگیری نیروی انسانی به صورت قرارداد کار معین (مشخص)، تقاضاهای خود را صرفا در موارد ضروری به این سازمان ارسال کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در این بخشنامه‌ آمده است: با توجه به مکاتبات پراکنده دستگاه‌های اجرایی درخصوص بکارگیری نیروی انسانی به صورت قراردادکارمعین (مشخص) و مراجعات مکرر افراد معرفی شده به این سازمان و همچنین لزوم رعایت قوانین و مقررات مربوطه و سیاست‌های دولت در خصوص جذب و بکارگیری نیروی انسانی، ضروری است دستگاه‌های اجرایی، تقاضای بکارگیری نیروی قراردادی را صرفا در موارد کاملاً ضروری، با رعایت نکات مورد اشاره به این سازمان ارسال کنند تا بررسی شود.
در این بخشنامه یادآوری شده است که نیروهای قرارداد کار معین، نیروهای موقتی هستند که در اجرای تبصره ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری حسب ضرورت، بدون تعهد استخدامی و برای حداکثر یک سال، برای تامین نیروی انسانی در برخی از وظایف و مشاغلی که جنبه موقتی داشته و نیاز سریع به تامین نیرو در آنها وجود دارد، بکارگرفته می‌‌شوند.
بر این اساس دستگاه‌ها در صورت کمبود نیروی انسانی در وظایف و مشاغل اصلی خود می‌توانند تقاضای جذب نیروی انسانی رسمی و پیمانی خود را در چهارچوب سند برنامه نیروی انسانی همراه با ارائه برنامه عملیاتی، برای اجرایی شدن بند (الف) ماده (۲۸) قانون برنامه ششم توسعه، به این سازمان ارسال کنند.
به موجب این بخشنامه به تعداد نیروهای قرارداد کارمعین(مشخص) شاغل در دستگاه اجرایی از مجموع پست‌های بلاتصدی دستگاه مسدود خواهد شد و امکان تصدی آنها توسط نیروهای جدیدالاستخدام و یا نیروهای مأمور و انتقالی از سایر دستگاه‌ها، در مدت زمان مسدود شدن آنها وجود نخواهد داشت.
در این بخشنامه همچنین ضمن تاکید بر ضرورت اجرای تمامی مقررات مصرح به منظور اخذ مجوز به‌کارگیری نیروهای قراردادی آمده است: دستگاه‌ها در صورت صدور مجوز بکارگیری، باید پس از اخذ و ارائه تائیدیه تامین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه کشور، مشخصات افراد را از طریق سامانه کارمند ایران ارسال کنند تا شناسه مربوطه صادر گردد.
بخشنامه مذکور در پایان بر این موضوع تصریح دارد که جذب و بکارگیری نیروی انسانی در قالب قرارداد حجمی یا مشاوره‌ای با اشخاص حقیقی و نیز بکارگیری افراد از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی برای انجام فعالیت‌های جاری دستگاه‌های اجرایی وجاهت قانونی ندارد و ممنوع است.
این بخشنامه به شماره ۱۵۳۸۳۹۰ در تاریخ هفتم آذرماه ۱۳۹۶ و با امضای جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده است.


خبر ۱۵ آبان ۹۶ – اطلاعیه قابل توجه دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور

دعوت شدگان به مصاحبه براساس برنامه زمانی اعلام شده به جدول پیوست مراجعه فرمایند .زمان مصاحبه در دو نوبت صبح از ساعت ۱۲-۹ و بعداز ظهر از ساعت ۱۵-۱۳:۳۰ می باشد. عدم حضور در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف تلقی می­گردد.
مصاحبه شوندگان ضروری است در روز مصاحبه مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

۱ قطعه عکس ۴*۳
کلیه مقالات چاپ شده
یک جلد پایان نامه برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
تصویرکلیه گواهینامه های مهارتی ،تخصصی و زبان انگلیسی
مدارک و مستندات در خصوص سوابق تجربی و پژوهشی
توضیح: مصاحبه شوندگان بر اساس رشته شغلی و به ترتیب حروف الفبا نام خانوادگی و به تفکیک قبولی آزاد و سهمیه ایثارگران به شرح جدول زمان بندی حضور بهم رسانند.
مکان مصاحبه: تهران – خیابان شهید بهشتی – نبش خیابان میرعماد – شماره ۱۶- ساختمان شهید سلیمی – (ساختمان الحاقی-طبقه سوم)


خبر ۵مهر ۹۶ – قابل توجه پذیرفته شده گان در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶برای استخدام در سازمان اداری و استخدامی کشور

پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت در آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور جهت تحویل و بررسی اسناد و مدارک خود مطابق تاریخ های درج شده در جداول ذیل به نشانی خیابان شهید بهشتی نبش میرعماد ساختمان شماره ۱۶ ساختمان شهید سلیمی طبقه همکف سالن غدیر مراجعه نمایند.

file-1 file


خبر ۵ مهر ماه ۹۶ – بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی (شامل دستگاههای اجرایی استان البرز ، وزارت آموزش و پرورش، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان دامپزشکی، وزارت امور خارجه ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، وزارت امور اقتصاد و دارایی ، بانک مسکن ، بانک صنعت و معدن ، بانک سپه ، سازمان بنادر و دریانوردی ، سازمان ملی بهره وری ایران ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان اداری  و استخدامی کشور ، سازمان سنجش آموزش کشور ، سازمان انتقال خون ایران ، سازمان حسابرسی ، موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آ ب و برق) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

بدیهی است نتایج نهایی آزمون در چارچوب قوانین و مقررات جاری، رعایت مفاد آگهی استخدامی منتشره و پس از کنترل مدارک و مستندات داوطلبان معرفی شده در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، برگزاری مصاحبه استخدامی (۷۰ درصد آزمون کتبی، ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی) و اعمال اولویت‌های قانونی از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین عادی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس شغل محل انتخابی کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند:

توجه: 

– عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت  چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) فرمت PDF

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۷/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۷/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی

 


خبر ۲۶ اردیبهشت ۹۶ -اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص چهارمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور

در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات  کشوری و ماده (۸) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۰۷۱۹ مبنی بر برگزاری آزمون مشترک فراگیر دوبار در سال ( ماههای اردیبهشت و آبان ) به آگاهی می‌رساند:
در چهارمین امتحان مشترک فراگیر ، وزارت آموزش و پرورش (۸۰۰۰ نفر)، بانک صنعت و معدن (۱۸۷ نفر)، سازمان دامپزشکی کشور (۲۶۶ نفر)، سازمان پزشکی قانونی کشور (۶۱ نفر)، سازمان حسابرسی (۳۴۲ نفر)، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران (۵۰ نفر)، ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز (۱۳۷ نفر)، سازمان بنادر و دریانوردی (۲۰۰ نفر)، بانک  مسکن (۵۴۰ نفر)، بانک سپه (۵۴۱ نفر)،  سازمان  ثبت اسناد و املاک  (۱۱۵ نفر)، وزارت امور خارجه (۴۲ نفر) و سازمان اداری و استخدامی کشور (۵۰ نفر) استخدام می‌نمایند.
داوطلبان استخدام می‌توانند برای آگاهی از چگونگی شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هریک از دستگاههای استخدام‌کننده و سایر اطلاعات موردنیاز و همچنین ثبت‌نام در چهارمین امتحان مشترک فراگیر به اطلاعیه‌ای که در این خصوص در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در نیمه خردادماه ۹۶ درج خواهد شد مراجعه نمایند.

در صورتی که میخواهید به محض اعلام شرایط استخدامی با خبر شوید عضو کانال رسمی وب سایت استخدام شوید

برای عضویت در کانال استخدام کلیک کنید

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ اردیبهشت ۹۶ – تکالیف و پروژه‌های اولویت‌دار سال ۹۶ سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد

خبرگزاری ایسنا: تکالیف و پروژه‌های اولویت دار سازمان اداری و استخدامی کشور «مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» برای اجرا در سال ۱۳۹۶ از سوی معاون اول رییس‌جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد.
به گزارش ایسنا، متن کامل ابلاغیه اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:
بسمه تعالی
تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی
سازمان اداری و استخدامی کشور
«ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» به استناد مفاد مصوبه شماره ۸۵۰۰۱/ت۵۲۴۴۲ هـ مورخ ۳۱/ ۶/ ۱۳۹۴ هیئت وزیران، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال ۱۳۹۶ که توسط معظم‌له به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» نامگذاری شده است، ضمن پیگیری و اجرای ماموریت‌ها و وظایف مقرر در مصوبه شماره ۸۷۹۹ مورخ ۳۰/ ۱/ ۱۳۹۶ تحت عنوان «بسته‌های رونق تولید و اشتغال» برای آن دستگاه، تصویب نمود:

الف) «سازمان اداری و استخدامی کشور» به عنوان «دستگاه مجری» مسئول اجرای پروژه‌های اولویت‌دار به شرح ذیل برای اجرا در سال ۱۳۹۶ تعیین می‌گردد:

ردیف

عنوان پروژه

۱

اصلاح ساختار کلان دولت

۲

اصلاح نظام اداری و استقرار دولت الکترونیک

۳

ظرفیت‌سازی برای افزایش مشارکت و نظارت نظام‌مند مردم، سازمان‌های مردم نهاد و نهادهای جامعه مدنی در ارتقا سلامت اداری

۴

استقرار و بهینه‌سازی سامانه سنجش ادراک سلامت اداری و فساد اداری، رضایت مردم و پاسخگویی نظام اداری

ب) اجرای موارد زیر توسط «دستگاه مجری» برای عملیاتی نمودن پروژه‌های مندرج در بند (الف) ضروری است:
۱) پروژه‌های مصوب برای اجرا در سال ۱۳۹۶ می‌بایست توسط «دستگاه مجری» با اولویت و در چارچوب «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» اجرا و تکمیل شوند. بدیهی است کلیه مسئولیت‌ها از زمان ابلاغ تا اتمام پروژه بر عهده «دستگاه مجری» خواهد بود.
۲) «دستگاه مجری»، با قید فوریت حداکثر ظرف مدت یک هفته برای تسریع در اجرای هر یک از آنها نسبت به صدور حکم برای معاون و یا معاونین ذیربط خود و یا مقام هم‌تراز به عنوان مجری اقدام و به دبیرخانه ستاد معرفی نماید.
۳) مجری منصوب از سوی وزیر یا بالاترین مقام «دستگاه مجری»، موظف است تا انتهای اردیبهشت ماه سال جاری برای هر یک از پروژه‌ها در چارچوب منشور پروژه مندرج در «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی»، «برنامه عملیاتی» تهیه و پس از تایید رئیس دستگاه اجرایی به دبیرخانه ستاد ارائه نماید.
۴) تامین منابع مالی لازم برای اجرای هر یک از پروژه‌های مصوب بر عهده «دستگاه مجری» می‌باشد و مجری می‌بایست در چارچوب اعتبارات، وظایف و اختیارات دستگاه مجری، کلیه اقدامات لازم را برای تامین مالی پروژه به نحوی به عمل آورد که پروژه طبق زمانبندی مصوب اجرا شود.
۵) «دستگاه مجری» موظف است به صورت ماهانه گزارش اقدامات به‌عمل‌آمده برای اجرای هر یک از پروژه‌ها و عملکرد را در چارچوب «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» و شاخص‌های مصوب ستاد به طور مستمر به دبیرخانه ستاد ارسال نماید.
ج) کلیه دستگاه‌های اجرایی بالاخص نظام بانکی کشور موظف به انجام همکاری‌های لازم با «دستگاه مجری» برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار «مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» برای اجرا در سال ۱۳۹۶ می باشند. طراحی سازوکار لازم برای تحقق همکاری‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها بر عهده «دستگاه مجری» است.
د) اجرای هر یک از پروژه‌ها بر اساس «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» و مصوبات ستاد، توسط دبیرخانه ستاد مورد پایش قرار می‌گیرد. برای نظارت بر اجرا و حصول اطمینان از پیشرفت پروژه‌های مصوب، بازدیدهای میدانی به‌صورت اتفاقی حسب مورد توسط دبیرخانه انجام خواهد شد و پس از ارزیابی عملکرد، تشویق و یا تنبیه مجری در دستور کار ستاد قرار می‌گیرد.
هـ) دبیرخانه ستاد پس از بررسی گزارش‌های واصله از «دستگاه مجری» و مستندات مربوط، موضوع را جهت پیگیری اجرای پروژه‌، رسیدگی به نحوه اجرا و بررسی مشکلات و اتخاذ تصمیمات مقتضی برای پیشبرد پروژه در دستور کار «نشست سه جانبه رئیس ستاد، دستگاه مجری و دبیرخانه ستاد» قرار می‌دهد.
* لازم است نتیجه اقدامات انجام یافته در ارتباط با مصوبات ابلاغی به اینجانب گزارش شود.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. حسین گفت:

    بنده ده سال قراردادی بودم متاسفانه ریس محترم اداره ای که در آن بودم گفتم به دستور ریاست جمهوری وطرح چابک سازی در دی ماه سال ۱۳۹۵تعدیل شدیم و افراد باز نشسته را هنوز به جای بنده و تنی چند از دوستان که جوان هستیم جایگزین نموده اند هرچند خواستار جلوگیری این تخلفات هم شدم متاسفانه هیچ و هیچ و هنوز هم در بیکاری به سر میبرم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها