استخدام سازمان آتش نشانی مرکزی (خبر جدید)

استخدام سازمان آتش نشانی مرکزی

خبر ۲۲ فروردین ۹۸ – صدور مجوز به کارگیری ۱۰۰ نیروی آتش نشان در اراک

وزارت کشور مجوز استخدام ۱۰۰ نیروی آتش نشان را صادر کرد.

صدور مجوز به کارگیری ۱۰۰ نیروی آتش نشان در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حمید رضا خانمحمدی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک از صدور مجوز به کار گیری ۱۰۰ نیروی آتش نشان از سوی وزارت کشور خبر داد و گفت:خوشبختانه پس از پیگیری‌های مستمر، مجوز استخدام صد نفر نیروی آتش نشان از سوی وزارت کشور صادر شد که دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون و مراحل قانونی آن طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.

خانمحمدی افزود:طرحی نیز ارائه شده است که طی آن سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک به عنوان پیشانی مدیریت بحران معرفی می‌شود. این طرح در صورت تصویب و تایید از سوی شورای اسلامی کلانشهر اراک اجرایی میشود که در راستای کمک به وضعیت معیشت این قشر فداکار، افزایش حقوق جداگانه‌ای خارج از مصوب هیات دولت برای ایشان منظور گردد.

این در حالی است که آقازاده استاندار مرکزی در جریان بازدید از آتش نشانی اراک به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت ۱۶ نفر از آتش نشانان کشور در این حادثه در تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۷ گفت:در حال حاضر با کمبود شدید نیرو در آتش نشانی اراک مواجه هستیم که با صدور مجوز از وزارت کشور صد نفر در این دستگاه خدمت رسان جذب خواهند شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها