استخدام سازمان آتش نشانی خراسان رضوی (خبر جدید)

استخدام سازمان آتش نشانی خراسان رضوی – مشهد

 

خبر ۱۸ خرداد ۹۸ –  استخدام نیروی جدید آتش نشان در مشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر ۱۱۰۰ نیروی آتش نشان داریم و قرار است در شش ماه اول سال استخدامی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر عزیزی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: اواخر سال گذشته دوره‌های آموزشی ویژه دور جدید گروه‌های داوطلب واکنش اضطراری محلات یا دوام ثامن آغاز شد و داوطبان جدید مناطق آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در انتهای دوره آموزشی، آزمون از داوطلبان گرفته شد و رکوردی در زمینه آموزش نیرو‌های متخصص بحران به ثبت رسید.
عزیزی افزود: مشهد اولین کلانشهر به عنوان اولین شهر ایران در سال ۲۰۱۰ عضو کمپین تاب آورسازی شهر‌ها UNDRR در سازمان ملل متحد شد و تاکنون دوره‌های تخصصی مختلفی با حمایت این سازمان برای مدیران شهری برگزار کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال جاری برای آتش نشانان دوره تخصصی با اساتید بین المللی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق استاندارد به ازای هر ۷۰ هزار شهروند نیاز به یک ایستگاه آتش نشانی داریم که در حال حاضر ۴۹ ایستگاه فعال داریم و سه ایستگاه هم تا هم در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

عزیزی با اشاره به ساخت دو ایستگاه ویژه افزود: یک ایستگاه در خیابان شیرازی نزدیک به حرم مطهر رضوی و یک ایستگاه در بولوار وکیل آباد است که جانمایی شده و، چون در بوستان جنگلی قرار گرفته معماری و فضای متفاوتی خواهد داشت؛ و حتی می‌تواند به شهرستان‌های طرقبه و شاندیز هم کمک برساند.

وی با بیان اینکه باید به ازای هر ۱۰۰۰ شهروند، یک آتش نشان وجود داشته باشد، ادامه داد: آگهی و شرایط استخدام تا دو هفته دیگر در سایت سازمان اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: این مسابقات که اولین مسابقه عملیاتی آتش نشانان است؛ ۲۴ خردادماه در بوستان ملت برگزار خواهد شد.

عزیزی در خصوص ماشین آلات این سازمان هم افزود: در حال حاضر ۱۷ دستگاه و یک خودروی ویژه حریق صنعتی داریم که در کشور از این بابت منحصر به فرد هستیم. علاوه بر این در دو نوبت مرداد و بهمن ماه ناوگان آتش نشانی را تجهیز خواهیم کرد.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به پلتفرم ۷۲ متری که در ایران منحصر به فرد است گفت: مشهد از نظر تعداد ایستگاه و ماشین آلات جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد، حتی تیم تخصصی امداد و نجات نیز دوره تخصصی را در تهران گذراند و موفق به کسب درجه ممتاز شد.


خبر ۱۷ اریبهشت ۹۶ – کمبود ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان در مشهد

خبرگزاری ایسنا : حسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سالانه به طور متوسط ۱۰ نفر از آتش‌نشانان بازنشسته می‌شوند این در حالیست که آتش‌نشانی جزء مشاغل سخت و زیان‌آور به حساب نمی‌آید.
وی افزود: اگر قانون مشاغل سخت و زیان‌آور برای آتش‌نشانی نیز تصویب شود، امسال باید ۶۰ نفر از آتش‌نشانان بازنشسته شوند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد یادآور شد: در حال حاضر چارت تشکیلاتی سازمان در مرحله‌ای است که نمی‌توانیم نیرویی جذب کنیم؛ در حال حاضر ۸۰ درصد نیروی چارت را جذب کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه حتما باید در چارت تغییراتی ایجاد شود، ادامه داد: چون در حال حاضر به لحاظ تشکیلاتی برای نیروهای جدید جا نداریم و این تغییر نیز در دست شهرداری است.
جعفری در خصوص آتش‌نشانانی که تحت عنوان شرکت خصوصی فعالیت می‌کنند، گفت: ۱۰۰ نفر از آتش‌نشانان تحت نظر شرکت خصوصی فعالیت می‌کنند و میزان حقوق آنان با افراد سازمانی تفاوتی ندارد.
وی افزود: تنها موضوع رفاهیات و کارانه‌ای که برای سازمانی‌ها در نظر گرفته می‌شود، برای بخش خصوصی در نظر گرفته می‌شود، اما اگر خصوصی‌سازی توسط شورای شهر تصویب شود بسیاری از شرایط برای کارکنان بخش خصوصی نیز بهبود می‌یابد.

 


خبر ۹ اردیبهشت ۹۵ – زمان و مکان برگزاری آزمون عملی پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آتش نشان و آتش نشان راننده شهرداریها استان خراسان رضوی

زمان و مکان برگزاری آزمون عملی پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آتش نشان و آتش نشان راننده شهرداریها استان خراسان رضوی
بنا به اعلام آقای مهندس علوی مقدم مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی آزمون عملی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی کاردان آتش نشان وآتش نشان راننده شهرداریهای استان خراسان رضوی که در مهلت قانونی مدارک لازم را تحویل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری داده اند پس از بررسی توسط کمیته مربوطه مورد تایید قرار گرفته است و اسامی آنها به شرح پیوست می باشد . بایستی درمورخ ۱۲ و۱۳ اردیبهشت ۹۵ جهت معاینات پزشکی به مرکز درمانی شاهد به آدرس مشهد بین کوهسنگی ۲۴ و ۲۶ مراجعه نمایند. و در روز پنج شنبه تاریخ ۱۶/۲/۹۵ به همراه کارت شناسایی معتبر عکس دار رأس ساعت۱۳درمحل سالن باغبان باشی واقع در بلوار  فردوسی فردوسی ۵ خیابان یاس مقابل یاس ۶ جهت انجام آزمون عملی حضور بهم رسانند. از آنجا که زمان آزمون تمدید            نمی گردد. عدم مراجعه افراد در تاریخ یاد شده به منزله انصراف در آزمون تلقی می گردد.
اسامی افراد واجد شرایط که پس از بررسی در کمیته آزمون مورد تأیید و حق شرکت در آزمون عملی را دارند .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها