استخدام در شرکت مهندسی تعمیرات انتقال نیروی تهران (متانیر)

 

حضور در محیطی صمیمی، فعال و سرشار از پویایی، اولین مزیت پیوستن به تیم متانیر است. کار در کنار افراد باانگیزه و مسلط به حوزه کاری خود، بستر مناسبی برای رشد و بالندگی شغلی است.
متانیر از ابتدا، با اعتقاد به این موضوع که سرمایه اصلی هر سازمانی، نیروی انسانی آن سازمان است؛ جذب افراد متخصص و سختکوش را سرلوحه راهبرد توسعه منابع انسانی خود قرار داده و با فراهم آوردن فرصتهای یکسان اشتغال برای فارغ‌التحصیلان از طریق تعریف راهکارهای معین جذب و بکارگیری؛ در طول سالیان، بدنه کارشناسی و مدیریتی خود را از بین افرادی واجد ویژگیهای لازم، توسعه داده است.

پس از ارزیابی اولیه تقاضای شما، بر طبق رویه‌های سازمانی عمل شده و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.

فرآیند جذب در شرکت متانیر

استخدام در شرکت متانیر، بر اساس فرآیندی تعریف شده صورت می‌گیرد. مراحل این فرآیند به شرح زیر است:

دریافت و نگهداری رزومه در بانک اطلاعاتی: فرم‌های استخدامی تکمیل شده در پایگاه اطلاعاتی رزومه‌ها ثبت و نگهداری می‌شود و در زمان نیاز سازمان، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارزیابی شرایط اولیه احراز: در صورت نیاز به نیروی انسانی، رزومه‌های موجود در بانک اطلاعاتی با شرایط احراز اولیه (تخصص، دانش و تجربه مورد نیاز شغل) به منظور حصول اطمینان از وجود پتانسیل‌های لازم و شرایط اولیه استخدام تطبیق داده می‌شوند.

ارزیابی (مصاحبه) تلفنی: کارشناس جذب از طریق مصاحبه تلفنی، اطلاعات دقیق‌تری از متقاضی منتخب در رابطه با شغل درخواستی دریافت می‌نماید.

مصاحبه تخصصی: در این مرحله متقاضی مورد نظر در مصاحبه حضوری با مدیران با تجربه و متخصص از حیث تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت تأیید صلاحیت پس از چند روز برای حضور در کانون ارزیابی دعوت بعمل می‌آید.

کانون ارزیابی: کانون ارزیابی، ‌به عنوان یکی از مراحل اصلی فرآیند جذب در شرکت متانیربا هدف شناسایی و ارزیابی شایستگی‌ها و تطبیق آنها با ویژگی‌های مورد نیاز شغل، در طول یک روز، با استفاده از ابزارها و آزمون‌های معتبر جهانی، متقاضیان منتخب را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

کمیته پذیرش: منتخبین کانون ارزیابی، جهت ارزیابی کلی به کمیته پذیرش که متشکل از تعدادی از مدیران ارشد و کارکنان با تجربه و متخصص می‌باشد، دعوت می‌شوند و اعضای کمیته، با توجه به مستندات و گزارش‌های مراحل پیشین (گزارش کانون ارزیابی، گزارش تطبیق زبان خارجه و کامپیوتر) و انجام مصاحبه باز، در خصوص متقاضیان تصمیم‌گیری می‌نمایند.

تأیید نهایی: مدیریت ارشد شرکت پرونده و نتایج ارزیابی های متقاضی را در مراحل قبل بررسی نموده و با توجه به خط مشی ها و سیاست های کلی شرکت فرد متقاضی را تایید و یا رد می نماید.

مراحل بکارگماری: مسؤول جذب، شما را از نتیجه فرآیند جذب مطلع نموده و در خصوص انجام معاینات پزشکی، شرایط و زمان شروع به کار، اطلاع‌رسانی می‌نماید.
لازم به ذکر است در صورتیکه کاندیدا در هریک از مراحل فوق مورد تأیید واقع نشود، فرآیند جذب برای نامبرده متوقف خواهد شد و مراحل بعد ادامه پیدا نخواهد نکرد؛ اما سوابق فرد در بانک اطلاعاتی برای بررسی فرصت‌های شغلی دیگر نگهداری می‌شود.

نکته قابل توجه این است که هر فرد با کد ملی خود تنها یک بار می تواند ثبت نام نماید، چنانچه فرد نیاز به اصلاح و یا افزودن اطلاعات به رزومه خود دارد، می تواند با وارد نمودن کد ملی به عنوان نام کاربری و رمزی عبوری که خود فرد به هنگام ثبت نام تعیین کرده است، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید.

 

برای افرادی که تاکنون ثبت نام نکرده اند.                                                                      برای ویرایش و یا بروزرسانی اطلاعات

 

                                                                   

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها