استخدام در دانشگاه آزاد واحد بناب با مدرک دیپلم

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

رئیس دانشگاه آزاد بناب با اعلام آغاز خدمت ۳۲ کارمند جدید الاستخدام در این دانشگاه گفت: در مرحله دوم ۵۰ نفر با مدرک تحصیلی دیپلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب جذب و استخدام می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و پیگیری برای تعدیل و ساماندهی کارکنان شرکتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، ۳۲ نفر کارمند جدیدالاستخدام از امروز در محل‌های خدمت خود حاضر و مشغول به کار شدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مرحله نخست طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با طی مراحل قانونی استخدام پایان یافت و ۳۲ نفر با مدرک کارشناسی برای خدمت در پست‌های مختلف جذب و استخدام شدند.
احمد امیری اظهار کرد: این تعداد کارکنان قبل از طی مرحله گزینش با مجوز سازمان مرکزی آغاز به کار کردند و مرحله باقیمانده در طول خدمت آنها طی می‌شود.
به گفته وی کارکنان جدید با عقد قرارداد کار معین مشغول به کار شده و پس از سه سال سابقه کار تبدیل به رسمی می‌شوند.
امیری علت تأخیر چندین ماهه در آغاز به کار این افراد را موانع طبیعی موجود در بوروکراسی اداری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این مرحله از آزمون استخدامی هیچ گونه انحراف قانونی وجود نداشته و کارشناسان جذب شده کاملاً قانونی و براساس معیارهای سازمان مرکزی انتخاب شده‌اند.
وی با اشاره به تبعات منفی و آزار دهنده قطع همکاری با بیش از ۳۰۰ نفر کارکنان شرکتی سابق این واحد دانشگاهی گفت: بنده و همکارانم همه توهین‌ها و تهدیدها را تحمل کردیم و خواهیم کرد، چون وجدان ما راحت است که در این زمینه به کسی کوچک‌ترین ظلمی نکرده‌ایم و مشتری نفرین آنها نیستیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ادامه داد: با مکاتبات صورت گرفته با سازمان مرکزی این دانشگاه آماده برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی برای پست‌های دیپلم بوده و درآینده نزدیک این مرحله برگزار خواهد شد.
امیری خاطرنشان کرد: درمرحله دوم تعداد۵۰ نفر جذب و در حد مدرک دیپلم با عضویت قرارداد کار معین استخدام خواهند شد.
آذر ماه سال گذشته بیش از ۳۰۰نفر از کارکنان شرکتی مازاد دانشگاه آزاد اسلامی بناب تعدیل شده و با برگزاری آزمون و مصاحبه ، ۳۲ نفر برای پست‌های کارشناسی قبول شدند اما طی روند مراحل قانونی با تأخیرهایی مواجه شد که باعث رنجش خاطر قبولین آزمون و ایجاد شبه در اهالی منطقه شده بود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. sasan گفت:

    باسلام دانشجوی دانشگاه ازاد هستم خواستم ببینم اگه استخدامی دردانشگاه باشد اماده فعالیت وهمکاری هستم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها