استخدام دانشگاه علوم پزشکی کاشان (اطلاعیه جدید)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کاشان

خبر ۲۶ آبان ۱۴۰۰- فراخوان جذب کارشناس راه و ساختمان و کارشناس معماری و کارشناس تاسیسات

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در نظر دارد از طریق شرکت طرف قرارداد جهت تامین نیروی انسانی مورد نظر خود در عنوان شغل های ذیل از طریق آزمون و مصاحبه تخصصی، اقدام نماید.لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند با رعایت مفاد این آگهی تا تاریخ ۲۶/۰۸/۱۴۰۰ به آدرس http://www.kaums.ac.irمراجعه و در قسمت” درخواست همکاری” مراحل ثبت نام را انجام دهند.

برای مشاهده فراخوان اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ – فراخوان جذب کمک پرستار و راننده

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در نظر دارد از طریق شرکت طرف قرارداد جهت تامین نیروی انسانی مورد نظر خود در عنوان شغل کمک پرستاری و راننده از طریق آزمون مصاحبه تخصصی، اقدام نماید.

لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند با رعایت مفاد این آگهی تا تاریخ ۲۸/۰۶/۱۴۰۰ به آدرس www.kaums.ac.ir مراجعه و در قسمت” درخواست همکاری” مراحل ثبت نام را انجام دهند.

شغل مورد تصدی جنسیت شرایط احراز
کمک پرستاری مرد/ زن مدرک تحصیلی دیپلم با دارا بودن مدرک کمک پرستاری مورد تائید معاونت پرستاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
راننده مرد مدرک تحصیلی دیپلم

شرایط عمومی:

– داشتن حداکثر سن ۳۰ سال برای دارندگان مدرک دیپلم

توضیحات: سابقه سربازی و بیمه (حداکثر تا ۱۰ سال به جمع سن اضافه می گردد.)

– داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم از خدمت ویژه برادران

– سلامت جسمانی و روانی برای انجام وظیفه در شغل مورد تقاضا

– عدم سابقه محکومیت جزائی موثر

– تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

– عدم اعتیاد به دخانیات،مواد مخدر و روانگردان

– نداشتن منع اشتغال در دستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی

– داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت، سایر دستگاه های دولتی و یا بازخرید خدمت و یا بازنشسته باشند


خبر ۱۴ آبان ۹۹ – فراخوان جذب بهورز به صورت استخدام پیمانی و قرارداد انجام کارمعین برای واحدهای تابعه دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای خانه های بهداشت تحت پوشش معاونت بهداشتی دانشگاه از طریق برگزاری آزمون استخدام پیمانی و قرارداد انجام کارمعین، از محل مجوز شماره ۴۶۰۴/۲۰۹/د مورخ ۱۶/۶/۹۸ معاون محترم توسعه مدیریت،منابع و برنامه‌ریزی وزارت متبوع (از محل مجوز ۱۵۱۶۰۹ مورخ ۲۷/۳/۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور ) و همچنین طبق مجوز تبصره ۱ ماده ۲ دستورالعمل اجرایی پذیرش و استخدام بهورز مصوب هئیت امنا (موضوع بخشنامه شماره ۸۵۱۷/۲۰۹/د مورخ ۱۷/۱۰/۹۸ ) ، نسبت به جذب بهورز طبق آگهی از طریق برگزاری آزمون اقدام نماید. لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند با رعایت مفاد این آگهی در مهلت مقرر برای ثبت نام اقدام نمایند.

برای مشاهده شرایط فراخوان اینجا کلیک نمایید

لینک ثبت نام

 


خبر ۱۴ مهر ۹۹ – اعلام نتایج نهایی آزمون جذب نیروهای شرکتی از طریق آزمون مورخ ۳/۶/۹۹

پیرو اطلاعیه مورخ ۷/۷/۹۹ و با عنایت به برگزاری آزمون های کتبی و مصاحبه تخصصی جذب نیروی شرکتی برای رشته های شغلی مورد نیاز بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های شغلی مربوط، به ترتیب نمره نهایی مکتسبه در آزمون های کتبی و مصاحبه تخصصی و با رعایت مفاد آگهی آزمون به شرح ذیل اعلام می گردد :

پذیرفته شده نهایی می بایست برای تکمیل پرونده گزینشی خود ضمن دریافت و مطالعه اطلاعیه و فرم هسته گزینش از لینک زیر ، نسبت به تکمیل فرم های مربوطه ( فرم اطلاعات فردی) اقدام و به همراه سایر مدارک مورد نیاز صرفاً (به صورت حضوری) در روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه مورخ ۲۰ الی ۲۲ مهرماه ماه سالجاری از ساعت ۸ الی ۱۳ به آدرس کاشان، میدان ۱۵ خرداد ابتدای خیابان اباذر – ستاد مرکزی دانشگاه ( هسته گزینش دانشگاه ) تحویل نمایند.

بدیهی است این دانشگاه هیچ گونه مسوولیتی درمورد انجام مراحل استخدام پذیرفته شدگانی که در موعد مقرر مدارک خود را تحویل ننموده یا مدارک آنان ناقص باشد، برعهده نخواهد داشت.

اسامی پذیرفته شدگان
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده
فرم اطلاعات فردی


خبر ۷ مهر ۹۹ – خبر ۲ مهر ۹۹ – اطلاعیه شماره ۵ علوم پزشکی کاشان

پیرو اطلاعیه شماره ۴ مورخ ۱/۷/۹۹ و با عنایت به بررسی مدارک و شرایط احراز پذیرفته شدگان اولیه ، بدین وسیله لیست پذیرفته شدگان حائزشرایط مرحله اول به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی (کارشناس تغذیه، کارشناس سلامت روان،کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بهداشت حرفه ای، ماما مراقب، کارشناس مراقب سلامت، کارشناس رایانه، کارشناس تجهیزات پزشکی) ، به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام،تا طبق برنامه زمانبندی با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر برای انجام مصاحبه در محل تعیین شده حضور یابند.

ردیف رشته شغلی روز تاریخ ساعت مکان
۱ کارشناس رایانه سه شنبه ۸/۷/۹۹ ۸ کاشان – کیلومتر ۳ جاده راوند- انتهای بلوار پزشک – دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
۲ کارشناس بهداشت حرفه ای ۹
۳ کارشناس بهداشت محیط
۴ کارشناس مراقب سلامت ۱۰
۵ کارشناس سلامت روان
۶ ماما مراقب ۱۱
۷ کارشناس تغذیه
۸ کارشناس تجهیزات پزشکی

 

* تاکید می نماید عدم حضور فرد در مصاحبه تخصصی به منزله انصراف تلقی و از فرآیند بکارگیری حذف خواهد شد.

* ضمناً داوطلبانی که مدارک خود را تحویل نموده و در لیست پذیرفته شدگان معرفی نشده اند، در صورت نیاز می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۷/۷/۹۹ دلایل عدم احراز شرایط خود را از طریق تماس با شماره ۵۵۴۷۱۲۱۲ داخلی ۲۱۹ جویا شوند.

جهت مشاهده لیست پذیرفته شدگان اولیه کلیک کنید


خبر ۲ مهر ۹۹ – اطلاعیه شماره ۴ علوم پزشکی کاشان

پیرو اطلاعیه شماره ۳ و با عنایت به تصحیح پاسخنامه آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۳/۶/۹۹ و لزوم بررسی و تایید مدارک آنان به منظور برنامه ریزی انجام مصاحبه تخصصی، بدینوسیله صورت اسامی پذیرفته شدگان اولیه به ترتیب حروف الفبا (به میزان سه برابرظرفیت برای داوطلبان آزاد و دو برابر ظرفیت برای داوطلبان ایثارگر) به منظور اخذ و بررسی مدارک مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد.

لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان نهایی برای انجام مصاحبه، پس از بررسی مدارک و در صورت تایید صحت اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام، در تطبیق با مدارک ارائه شده، اعلام خواهد شد. لذا افراد مشروحه می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز از طریق لینک زیر، نسبت به تکمیل آن اقدام و همراه سایر مدارک مورد نیاز صرفاً طبق برنامه زمانی زیر تحویل نمایند.

مکان :

میدان پانزده خرداد – ابتدای خیابان اباذر- ستاد مرکزی دانشگاه- مدیریت منابع انسانی واحد جذب و توزیع نیروی انسانی – آقای بناییان

زمان

روز شنبه مورخ ۵/ ۷ / ۹۹ – از ساعت ۸ الی ۱۴

بدیهی است عدم تحویل مدارک در موعد مقرر توسط داوطلب، به منزله انصراف تلقی و این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در مورد پذیرش و انجام مراحل جذب وی نخواهد داشت.

دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز
صورت اسامی پذیرفته شدگان اولیه


خبر ۲ شهریور ۹۹ – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

پیرو اطلاعیه های مورخ ۱۳/۵/۹۹ و ۲۱/۵/۹۹ به اطلاع می رساند کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی از طریق فرم زیر و با وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه قابل دریافت می باشد. کلیه اطلاعات مورد نیاز داوطلبان بر روی کارت دریافتی درج گردیده است . لازم به ذکر است با توجه به شرایط مندرج در فراخوان، صرفاً داوطلبان حائزشرایط امکان دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون را خواهند داشت.
یاد آور می شود زمان برگزاری آزمون به شرح ذیل اعلام گردد:

الف – زمان : دوشنبه مورخ ۹۹/۶/۳ ساعت ۱۶

ب – مکان : کیلومتر ۳ جاده راوند- بلوار پزشک – دانشکده پزشکی
تذکرات :

۱- با توجه به شرایط مندرج در فراخوان، صرفاً داوطلبان حائزشرایط بر اساس اطلاعات خود اظهاری در زمان ثبت نام، امکان دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون را خواهند داشت .( به استثنای سن داوطلبان و سایر مواردی که بعداً مشخص می شود ، براساس مدارک و مستندات مربوطه پس از برگزاری آزمون بررسی و اقدام خواهد شد)

** در صورت وجود هر گونه مغایرت در اطلاعات کارت آزمون داوطلبان بایستی با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر شخصاً و فقط در تاریخ ۲/۶/۹۹ از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به آدرس کاشان – میدان ۱۵ خرداد – خیابان اباذر -ساختمان ستاد مرکزی – واحد مدیریت منابع انسانی مراجعه نمایند. بدیهی است هیچ گونه درخواستی بعد از این زمان پذیرفته نخواهد شد.

۲- همراه داشتن کارت شناسایی معتبر، کارت ورود به جلسه و فیش واریزی در زمان برگزاری آزمون الزامی می باشد.

۳- عدم شرکت داوطلب در آزمون، به منزله انصراف تلقی و اقدامی از طرف دانشگاه مقدور نخواهد بود.

۴- در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی ورود به جلسه آزمون بدون داشتن وسایل حفاظت فردی بالاخص ماسک امکانپذیر نخواهد بود.

۵- به همراه داشتن کیف، تلفن همراه و وسایل هوشمند درمحل برگزاری آزمون ممنوع می باشد.


خبر ۱۴ اسفند ۹۸ – فراخوان نیروی بهداشتی درمانی برای همکاری در طرح شکست کرونا ویروس

دانشگاه علوم پزشکی کاشان به منظور مشارکت همگانی در مقابله با ویروس کرونا از نیروهای تخصصی بهداشتی و درمانی بالاخص در رشته های شغلی پزشک عمومی، پرستار و کمک پرستار برای همکاری در این طرح ملی دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان جهت ثبت نام و اعلام آمادگی می توانند به آدرس میدان ۱۵ خرداد ابتدای خیابان اباذر – ستاد مرکزی دانشگاه – واحد انتظامات مراجعه و یا با شماره تلفن ۵۵۴۴۳۰۲۲ داخلی ۲۵۹ تماس حاصل نمایند .

 


خبر ۱۶ آذر ۹۸ – اعـلام نتــایـج و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی آزمــون جـذب نیــروی شــرکتـی مورخ ۴/۸/۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۵/۸/۹۸ و با عنایت به اخذ و بررسی مدارک و شرایط احراز پذیرفته شدگان اولیه آزمون، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان حائزشرایط در مرحله اول به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی( کارشناس امور اداری / کارشناس امور آموزش/ کارشناس تجهیزات پزشکی/ کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی و نگهبان ) ، به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام تا طبق برنامه زمانبندی با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر برای انجام مصاحبه در محل تعیین شده حضور یابند .

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۶ آبان ۹۸ – اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۴/۸/۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۱/۸/۹۸ و با عنایت به لزوم بررسی مدارک و انجام مصاحبه تخصصی داوطلبان آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۴/۸/۹۸، بدینوسیله صورت اسامی پذیرفته شدگان اولیه به میزان سه برابرظرفیت موردنیاز براساس نمره مکتسبه و به ترتیب حروف الفبا به منظور اخذ و بررسی مدارک مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد.
لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان نهایی برای انجام مصاحبه، پس از بررسی مدارک و در صورت تایید صحت اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام، در تطبیق با مدارک ارائه شده، اعلام خواهد شد. لذا افراد مشروحه می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز از طریق لینک زیر، نسبت به تکمیل آن اقدام و همراه سایر مدارک مورد نیاز صرفاً در روز سه شنبه مورخ ۲۸/۸/۹۸ طبق برنامه زمانی زیر به آدرس : بلوار قطب راوندی – بلوار پرستار – انتهای بلوار اندیشه -سالن تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تحویل نمایند.
۱. از ساعت ۹ الی ۱۱ رشته شغلی نگهبان
۲. از ساعت ۱۱ الی ۱۳ سایر رشته ها ( کارشناس اموراداری / تکنسین تجهیزات پزشکی / کارشناس آموزش/ کارشناس مواد خوارکی و آشامیدنی)

بدیهی است عدم تحویل مدارک در موعد مقرر توسط داوطلب، به منزله انصراف تلقی واین دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در مورد پذیرش و انجام مراحل استخدام وی نخواهد داشت.

چک لیست اخذ مدارک و بررسی مدارک و شرایط داوطلبان آزمون جذب نیروی شرکتی

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲ آبان ۹۸ -اصلاح زمان برگزاری و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی در دانشگاه

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۵/۷/۹۸ به اطلاع می رساند کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی از طریق لینک زیر و با وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه قابل دریافت می باشد. کلیه اطلاعات مورد نیاز داوطلبان بر روی کارت دریافتی درج گردیده است . لازم به ذکر است با توجه به شرایط مندرج در فراخوان، صرفاً داوطلبان حائزشرایط امکان دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون را خواهند داشت.

یاد آور می شود زمان برگزاری آزمون به شرح ذیل اصلاح می گردد:

۱ – آزمون رشته شغلی نگهبان روز شنبه مورخ ۸/۴/ ۹۸ از ساعت ۱۴تا ۱۵
۲ – آزمون سایر رشته های شغلی ( کارشناس امور اداری / کارشناس امور آموزش/ کارشناس تجهیزات پزشکی/ کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی) روزشنبه مورخ ۸/۴/ ۹۸ از ساعت ۱۵ تا ۱۶

برای دریافت کارت کلیک کنید


خبر ۲۵ مهر ۹۸ -اعلام زمان دریافت کارت ورود جلسه و برگزاری آزمون جذب نیروی شرکتی در دانشگاه

پیرو اطلاعیه های مورخ ۳۱/۵/۹۸ و ۸/۷/۹۸ و به منظور تسهیل در شرکت داوطلبان برای پیاده روی ایام اربعین حسینی، آزمون بکارگیری نیروی های شرکتی در رشته های شغلی اعلام شده در فراخوان مذکور ، در زمان و مکان ذیل برگزار خواهد شد:
الف – زمان : ۴/۸/۹۸ ساعت ۱۴
ب – مکان : کیلومتر ۳ جاده راوند- بلوار پزشک – دانشکده پزشکی – طبقه اول

تذکرات :
۱- با توجه به شرایط مندرج در فراخوان ، صرفاًداوطلبان حائزشرایط امکان دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون را خواهند داشت .( درمورد سن داوطلبان ، براساس مدارک و مستندات مربوطه پس از برگزاری آزمون بررسی و اقدام خواهد شد)
۲- کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱/۸/۹۸ از طریق پورتال دانشگاه به آدرس http://itsmemp.kaums.ac.ir و با وارد نمودن کد ملی قابل دریافت بوده واطلاعات مورد نیاز داوطلبان بر روی کارت مذکور درج خواهد شد .
۳- همراه داشتن کارت ملی به همراه کارت ورود به جلسه و فیش واریزی در زمان برگزاری آزمون الزامی می باشد .
۴- عدم حضور داوطلب در آزمون در تاریخ و ساعت تعیین شده، به منزله انصراف تلقی و از ادامه فرآیند حذف خواهد شد .
۵-با توجه به کمیته آزمون دانشگاه برای رشته شغلی نگهبان صرفاً آزمون عمومی و برای سایر رشته های شغلی فقط آزمون تخصصی، براساس مواد آزمون به شرح جدول ذیل برگزار گردد

ردیف رشته شغلی موادآزمون
۱ کارشناس امور اداری – قانون خدمات کشوری – آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان هیات علمی وغیر علمی دانشگاهها –  قانون کار
۲ کارشناس تجهیزات پزشکی – ابزار دقیق در مهندسی پزشکی
۳ نگهبان عمومی (زبان وادبیات فارسی / زبان انگلیسی (عمومی) / معارف اسلامی  )
۴ کارشناس آموزش –  دروس رشته های مدیریت اطلاعات سلامت و مدارک پزشکی
۵ کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی – بهداشت مواد غذایی مولف دکتر نور دهر رکنی


فرم ثبت نام متقاضیان کار

 مراجعه کننده گرامی : لازم به ذکر است پرکردن این فرم توسط شما هیچگونه تعهدی مبنی برای ایجاد اشتغال برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان ایجاد نخواهد کرد و تنها در صورت فراهم بودن شرایط جذب نیرو و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد .

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کاشان

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها