استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد سال ۹۵ (کارت آزمون)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

زمان ونحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا مصاحبه :  

داوطلبان می بایست با داشتن کد رهگیری که هنگام ثبت نام به آنها ارائه می گردد، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱/۲/۱۳۹۵  به سایت مراجعه و کارت ورود به جلسه آزمون(زمان و مکان برگزاری آزمون)را دریافت نمایند.آزمون در روز جمعه مورخ ۳/۲/۱۳۹۵در شهر مشهدبرگزار می شود.همچنین مکان و زمان مصاحبه در صورت نیاز، متعاقباً از طریق سایت اینترنتی زمان ثبت نام، (http://emp.mums.ac.ir/Company/index.aspx ) اعلام خواهد شد.
ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه در روز آزمون اخذ خواهد گردید.

 


فراخوان جذب نیروی قراردادی نظافتچی فروردین ۱۳۹۵

شرکت آسان سازان مشهد برنده شده در مناقصه واگذاری خدمات عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر دارد جهت ارائه خدمات نظافتچی در سطح شهرستان مشهد، دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و واجد شرایط در رشته شغلی نظافتچی را شناسائی و از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه و یا هر دو، بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.
تذکرات :
۱-  انعقاد قرار داد بصورت موقت می باشد و درصورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز ، قرارداد تمدید خواهد شد .
۲- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون و یا مصاحبه، نحوه صدور کارت و . . . از طریق همین سایت انجام خواهد شد . لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند.

ردیف محل درخواست شرایط
۱ نظافتچی دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم

۱.شرایط عمومی:
۱/۱) تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲/۱)  تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳/۱) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴/۱)  انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان (تا پایان مهلت ثبت نام)
تبصره: افرادیکه دارای معافیت پزشکی می باشندمی بایست توانائی انجام وظایف شغل درخواستی را با تشخیص کمیسیون پزشکی دارا باشند.
۵/۱) عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان
۶/۱)  نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر یا پرونده تخلفاتی منجر به اخراج از خدمت دانشگاه های علوم پزشکی و یا سایر دستگاههای دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی
۷/۱) داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید مستخدم رسمی ، پیمانی یا قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی و یا سایر دستگاههای دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی باشند.
۸/۱) داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کاری که برای آن بکار گیری می شوند.

۲.شرایط اختصاصی :
الف) داشتن سن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۰ سال تمام
* تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن  مقرر داوطلبان اضافه خواهد شد:
۱) مدت خدمت سربازی قانونی
۲)میزان سابقه خدمت در شرکتهای طرف قرارداد دانشگاههای علوم پزشکی با ارائه تاییدیه واحد محل خدمت و سوابق بیمه تامین اجتماعی  و یا تائیدیه معاونت تخصصی مربوطه تا پایان مهلت ثبت نام (۳۱/۱/۹۵) .
ب)ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، سن و پایان دوره خدمت نظام وظیفه داوطلبین حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام(۳۱/۱/۱۳۹۵)
می باشد.

۳.نحوه ثبت نام:
ثبت نام متقاضیان فقط از طریق سایت اینترنتی به آدرس: http://emp.mums.ac.ir/Company/index.aspx صورت
می پذیرد. لذا متقاضیان محترم بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
تذکر۱: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد لذا امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه و دریافت کد رهگیری ملاک عمل می باشد.
تذکر ۲: اخذ کد رهگیری به منزله اتمام ثبت نام بوده و پس از آن امکان هیچ گونه ویرایشی نخواهد بود. بدیهی است پس از اتمام ثبت نام و اخذ کد رهگیری، تحت هیچ شرایطی، اطلاعات وارد شده قابل تغییر نمی باشد؛ لذا در انتخاب سهمیه بومی و تاریخ های مربوطه، در زمان ثبت نام دقت لازم به عمل آید.درصورت عدم دریافت کدرهگیری ثبت نام بعمل نیامده است.
تذکر ۴: لازم است قبل از شروع ثبت نام حتماً اسکن یک قطعه عکس ۴×۳  و فیش واریزی با فرمت JPG (با حداقل حجم ۵۰ کیلو بایت و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت) آماده نمایید.
تذکر ۵: ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خودداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد.
تذکر۶: مبلغ دویست هزار ریال به عنوان حق ثبت نام به شماره حساب۱۶۱۴۰۱۸۸۰ نزد بانک رفاه کارگران به نام شرکت آسان سازان مشهد پرداخت نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است، بارگذاری نمایید.
ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گردید.
۴.مهلت ثبت نام:
متقاضیان محترم می توانند از  ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ۲۵/۱/۱۳۹۵ لغایت ساعت۲۴ روز سه شنبه مورخ ۳۱/۱/۱۳۹۵ نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری زمان مصاحبه یا آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
۵.مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک :

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

داوطلبان گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اعلام می شود موظفند مدارک ذیل را آماده نمایند، نحوه، زمان و آدرس محل ارسال مدارک، متعاقبا اعلام خواهد شد :
۱. پرینت تائیدیه ثبت نام در فراخوان
۲. ۱ قطعه عکس ۴×۳ با پشت زمینه سفید وپشت نویسی شده
۳. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (۱ سری)
۴. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر (۱ سری) (در صورت وجود)
۵. اصل و تصویر مدرک تحصیلی دیپلم (۱ سری)
تذکر: کارنامه سال سوم دبیرستان یا گواهی اشتغال به تحصیل از آموزشگاه مربوطه ومدرک پیش دانشگاهی به منزله مدرک تحصیلی مورد قبول نمی باشد.
۶. اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت(پشت و رو) یا گواهی معتبرکه حداکثر تا تاریخ پایان مهلت ثبت نام، پایان خدمت نظام وظیفه را تأیید نماید.(۱سری)
۷. اصل و تصویر کارت ملی- پشت و رو (۱ سری)
۸. اصل و تصویر دوره آموزشی کمک بهیاری (درصورت دارا بودن)
۹. اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن:
مدارک دال بر بومی بودن شهر یا استان محل مورد تقاضا: ارائه مدارک صرفاً یکی از موارد الف ، ب ، ج ، د کافی می باشد:
الف) بومی شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر
– اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه داوطلب
– اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر
ب) همسر و فرزند کارمند رسمی و پیمانی و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل یا بازنشسته) شهر یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی
– حکم بازنشستگی ( پیمانی یا رسمی یا نیروهای مسلح) پدر، مادر، همسر جهت افراد بازنشسته
– گواهی اشتغال از محل خدمت به انضمام آخرین حکم کارگزینی پیمانی یا رسمی یا نیروهای مسلح : پدر، مادر، همسر جهت افراد شاغل( به تاریخ روز)
– اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد شاغل یا بازنشسته
ج)داوطلب حداقل چهار سال سنوات تحصیلی ( ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان) به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا
– گواهی اشتغال به تحصیل معتبر با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل تائید شده با مهر و امضا ناحیه آموزش و پرورش منطقه مربوطه (به تاریخ روز)
– اصل و تصویر کارنامه های تحصیلی
– تذکر: مجموع سنوات تحصیلی می بایست حداقل ۴ سال باشد.
د)سابقه پرداخت حق بیمه حداقل ۴ سال یکی از افراد ( داوطلب، پدر، مادر، همسر) در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا
– گواهی سابقه پرداخت حق بیمه حداقل ۴ سال یکی از افراد (داوطلب، پدر، مادر، همسر) ممهور به شعب پرداخت حق بیمه
– اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد بیمه شده
(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از افراد مذکور قابل احتساب است).
در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد.
تذکر مهم: باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز، لطفا از هم اکنون، نسبت به تهیه مدارک فوق اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل و تصویرمدارک در مهلت مقرر هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.

۶.زمان ونحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا مصاحبه :
داوطلبان می بایست با داشتن کد رهگیری که هنگام ثبت نام به آنها ارائه می گردد، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱/۲/۱۳۹۵  به سایت مراجعه و کارت ورود به جلسه آزمون(زمان و مکان برگزاری آزمون)را دریافت نمایند.آزمون در روز جمعه مورخ ۳/۲/۱۳۹۵در شهر مشهدبرگزار می شود.همچنین مکان و زمان مصاحبه در صورت نیاز، متعاقباً از طریق سایت اینترنتی زمان ثبت نام، (http://emp.mums.ac.ir/Company/index.aspx ) اعلام خواهد شد.
ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه در روز آزمون اخذ خواهد گردید.

۷.مواد آزمون :
امتحان عمومی شامل: زبان و ادبیات فارسی – معارف اسلامی – ریاضی و آمار مقدماتی – زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی – فن آوری اطلاعات می باشد که به صورت چهار گزینه ای طراحی خواهد شد و هر سوال یک نمره دارد و دارای نمره منفی نمی باشد.
تبصره: اقلیت­های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می­باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع می­شود.

۸. تذکرات مهم :
۱/۸ . ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، محاسبه سن و پایان دوره خدمت نظام وظیفه داوطلبین حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام (۳۱/۱/۱۳۹۵) می باشد.
۲/۸.اسامی پذیرفته شدگان در مرحله اول به ترتیب نمره فضلی و به میزان سه برابر تعداد مورد نیاز اعلام خواهد شد و پس از مطابقت مدارک متقاضیان با اطلاعات ثبت شده در مرحله ثبت نام و در صورت عدم مغایرت، جهت مصاحبه معرفی و بر اساس امتیازات آزمون و مصاحبه (به ترتیب نمره فضلی) نسبت به معرفی نفرات اصلی و ذخیره اقدام خواهد شد. بدیهی است در صورت مغایرت مدارک متقاضی با اطلاعات اعلام شده برابر مقررات در هر مرحله نسبت به حذف آنان از فهرست اسامی پذیرفته شدگان و جایگزینی افراد واجد شرایط  اقدام خواهد شد و حذف شدگان حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهند داشت.

تبصره: در شرایط مساوی از لحاظ امتیاز نهائی، اولویت با متاهلین و دارا بودن سهمیه بومی ( به ترتیب: بومی شهر، بومی استان و غیر بومی) بوده و در صورت تاهل، ملاک تاریخ ثبت ازدواج در شناسنامه حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام(۳۱/۱/۱۳۹۵) می باشد.

۳/۸ . اخذ تاییدیه مدرک تحصیلی، گواهی تندرستی و سجل کیفری متقاضیان بکارگیری، در صورت پذیرفته شدن و شروع به کار الزامی می باشد.

۴/۸.اعلام نتایج اولیه فراخوان، بنا برخوداظهاری افراد در انتخاب سهمیه بومی و تاریخ های مربوطه، در زمان ثبت نام می باشد. لذا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان، به عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، مصاحبه، اعلام فهرست قبول شدگان و به کارگیری، مغایرت احتمالی مدارک با مفاد فراخوان و یا احراز وجود سایر افراد واجد شرایط و دارای اولویت، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی می ‌گردد.

تبصره: درخواست اصلاح سهمیه بومی انتخابی، صرفاً در روز آزمون و با درج در پشت کارت ورود به جلسه امکانپذیر می باشد.
۵/۸.شرکت دانشجویان و دارندگان مقطع تحصیلی بالاتر در فراخوان ممنوع می باشد و در هر مرحله از بکارگیری(حتی پس از شروع بکار)درصورت اطلاع از دارا بودن مدرک تحصیلی بالاتر یا دانشجو بودن، قرارداد افراد لغو خواهد شد.
۶/۸ . داوطلب بومی شهر به افرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:
الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا آنان یکی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا را داشته باشند. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

۷/۸ . داوطلب بومی استان به افرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:
الف) استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا یکی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با استان محل مورد تقاضا آنان یکی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا را داشته باشند. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
تبصره۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
۸/۸ .از داوطلبین تعهد محضری مبنی بر عدم اشتغال در شغلی به جز شغل پذیرفته شده (نظافتچی) اخذ خواهد شد. بدیهی است در صورتیکه بعد از اشتغال افراد در شغلی به جز شغل پذیرفته شده (نظافتچی) بکارگیری شوند نسبت به لغو قرارداد آنها اقدام خواهد شد.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها