استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد (تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی آبان ماه ۹۵)

قابل توجه شرکت کنندگان آزمون استخدام پیمانی آبان ماه ۹۵ در رشته شغلی کارشناس پرستاری ( صرفاً شهرستان مشهد)
۱- جهت تشکیل پرونده روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۹/۰۴/۱۳۹۶ و ۳۰/۰۴/۱۳۹۶ طبق روز و ساعت زمانبندی شده در لیست دعوت شدگان به آدرس: مشهد – بلوار شهید فکوری – روبروی فکوری ۹۴ – شهرک دانش و سلامت مراجعه نمایید.
۲- کلیه دعوت شدگان مراحل قبل که جهت تشکیل پرونده دعوت شده اند و مراجعه نموده اند ودر اعلام نتیجه نهایی جزء پذیرفته شدگان اصلی قرار نگرفته اند نیاز به مراجعه ،پیگیری و تشکیل پرونده مجدد ندارند، بدیهی است پس از بررسی مدارک افراد جدید به همراه سایر افراد بر اساس اولویت بندی قانونی ( سهمیه بومی ، نمرات مکتسبه و …) نسبت به اعلام نتیجه نهایی ایشان اقدام خواهد شد .
۳- با توجه به دعوت از سه برابر ظرفیت نیروی مورد نیاز، بدیهی است تشکیل پرونده و بررسی مدارک به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد و شرایط کلیه دعوت‌شدگان در مقایسه با سایر داوطلبان دارای سهمیه مشابه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پذیرش نهایی براساس رتبه افراد و با توجه به ظرفیت مورد نیاز، تعیین خواهد شد. همچنین در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، هیچ گونه اعتراضی از طرف داوطلب وارد نخواهد بود.
۴- با توجه به محدودیت زمانی و همچنین تاثیر مدت سابقه قرارداد در اعلام نتیجه اولیه و نهایی کارکنان قراردادی (مشمول قرارداد کار معین ) جهت تائید مدت قرارداد ثبت شده در زمان ثبت نام آزمون، از هم اکنون، نسبت به تهیه مستندات مربوطه ( سوابق پرداخت حق بیمه با مهر و امضاء ، نامه های اداری و ..) اقدام نمایند.
۵- با توجه به محدودیت زمانی و تاثیر اولویت بومی شغل محل و بومی شهرستان در اعلام نتیجه اولیه و نهایی کلیه افراد از هم اکنون نسبت به تکمیل مدارک بومی طبق دفترچه آزمون استخدامی اقدام نمایند.
۶- در خصوص تکمیل ظرفیت سایر رشته های شغلی در صورت نیاز و صدور مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

تذکرات:
۱-
عدم مراجعه جهت تشکیل پرونده و عدم ارائه مدارک مورد نیاز در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی و از فرایند جذب و بکارگیری حذف خواهید شد.
۲- مهلت مزبور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
۳- مدارک ارائه شده و درج شده در پرونده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
۴- ملاک محاسبه شرایط و مدارک ارائه شده، مفاد آگهی آزمون استخدام پیمانی آبان ماه ۹۵ می باشد.
۵- به مدارک ناقص جهت تشکیل پرونده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۶- با توجه به مجزا بودن پرونده استخدامی از پرونده گزینش از مدارک دو سری تهیه شود.

 

لیست دعوت شدگان ( به ترتیب حروف الفبا) جهت تشکیل پرونده/ اینجا کلیک نمائید
مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده / اینجا کلیک نمائید
دریافت فرم اطلاعات فردی / اینجا کلیک نمائید
لطفا از درج تاریخ در فرم خودداری فرمائید
مطالعه دفترچه آزمون، جهت اطلاع از شرایط احراز / اینجا کلیک نمائید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها