استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان+اعلام نتایج

خبر ۲۱ مهر ۹۲ – اسامی پذیرفته شدگان (۱.۵ برابر ظرفیت) آزمون کتبی استخدام قراردادی مورخه ۲۵/۵/۹۲

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان وآرزوی قبولی در مراحل بعدی ، اسامی  پذیرفته شدگان  آزمون کتبی استخدام قراردادی مورخه ۲۵/۵/۹۲ دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی آبادان ( یک ونیم برابر ظرفیت ) بشرح مندرج در متن اطلاعیه اعلام میگردد.کلیه پذیرفته شدگان (اصلی وذخیره) لازم است پس از مراجعه به سایت هسته گزینش به نشانی http://khozestan.selection.behdasht.gov.ir   فرم اطلاعات فردی را از سایت مذکور دریافت وپس از تکمیل با استفاده از راهنمای مندرج درسایت با همرا ه داشتن مدارک مشروحه ذیل طبق برنامه زمانبدی اعلام شده به دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه نمایند. داوطلبان گرامی از زمان اعلام نتایج حداکثر بمدت دوهفته می توانند اعتراض خودرا از اینجا وارد نمایند. بدیهی است پاسخگوئی به داوطلبان ازطریق سایت بوده و اعتراضات حضوری وکتبی قابل پذیرش نمی باشد .

اطلاعیه.pdf
نتایج ۱.۵ برابر ظرفیت.pdf

خبر ۱۵ مهر ۹۲ – اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان تا ۲۱ مهرماه
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان یک‌شنبه ۲۱ مهرماه جاری اعلام می‌شود.
علیرضا آموزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی کمیته آزمون دانشکده ادامه روند کار استخدام را در حال انجام است.
وی افزود: نتایج اولیه آزمون و اسامی پذیرفته‌شدگان در مرحله آزمون کتبی این دانشکده هم‌اکنون آماده شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: نتیجه یک و نیم برابر ظرفیت دانشکده علوم پزشکی در اوایل هفته آینده و تا روز یکشنبه اعلام خواهد شد.
آموزنده تصریح‌ کرد: کمیته آزمون اسامی پذیرفته‌شدگان این مرحله را به گزینش دانشکده اعلام کرده است تا با پذیرفته‌شدگان برای مصاحبه تماس گرفته شود.
وی اضافه‌ کرد: علاوه بر این اسامی پذیرفته‌شدگان یک و نیم برابر ظرفیت دانشکده علوم پزشکی در سایت دانشکده نیز قرار خواهد گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌ کرد: در این مدت با افرادی که مدارک آنها نواقص و مشکلاتی داشت نیز تماس گرفته شد و درخواست شد تا نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
وی افزود: پس از اعلام نتایج نفرات پذیرفته‌شده براساس ضوابط اعلام شده برای ادامه مراحل روند استخدامی خود به گزینش دانشکده ارجاع داده خواهند شد.

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود براساس تبصره ۵ ماده ۳۱ ، ماده ۳۲ و ماده ۳۳ آیین نامه اداری و استخدامی کارمندان غیر هیأت علمی و مجوز های شماره ۴۷۶/۱۰۰  مورخ ۲۲/۳/۱۳۹۲ و ۵۸۸/۱۰۰ مورخ ۱۰/۴/۱۳۹۲ وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و قوانین و مقررات جاری ، تعداد  ۹۰  نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری امتحان عمومی و با احراز صلاحیت های عمومی و براساس قانون تسری گزینش معلمان و کارمندان آموزش و پرورش به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی مصوب ۹/۲/۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی  به صورت قراردادی برای خدمت در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان و واحدهای  تابعه جذب می نماید .
متن آگهی
جدول نیازهای استخدامی

ثبت نام

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از طریق برگزاری آزمون در مرداد ماه، ۹۰ نفر جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌شوند.

محمد اسماعیل مطلق اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان براساس تبصره ۵ ماده ۳۱، ماده ۳۲ و ماده ۳۳ آیین‌نامه اداری و استخدامی کارمندان غیرهیئت علمی، تعداد ۹۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری امتحان به صورت قراردادی برای خدمت در این مجموعه جذب می‌کند.

وی با اشاره به جزییات این آزمون استخدامی اضافه کرد: داشتن حداقل ۲۰سال و حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم،کاردانی، کارشناسی؛ حداکثر۴۰سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد و ۴۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکترای حرفه‌ای و بالاتر، از شرایط عمومی این استخدام است.

وی ضمن چگونگی ثبت‌نام متقاضیان در این آزمون افزود: ثبت‌نام به صورت الکترونیکی از طریق وب‌سایت دانشکده به نشانی http://hn-abn.ajums.ac.ir از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ششم مرداد ماه لغایت ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه؛ پانزدهم همین ماه انجام می‌شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: دریافت کارت ورود به جلسه امتحان عمومی، از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه؛ بیست‌وسوم مرداد تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه؛ بیست‌وچهارم مرداد با مراجعه به سایت معرفی شده، با استفاده از شماره‌ملی و شماره‌شناسنامه، امکان‌پذیر است.

وی در همین خصوص تصریح کرد: زمان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

مطلق با اعلام نوع سوالات آزمون توانمندی‌های عمومی استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان،گفت: معارف‌ اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی، مبانی قانونی، و فن‌آوری اطلاعات، در مجموع تعداد ۹۰ سئوال چهار گزینه‌ای، این آزمون را تشکیل می‌دهند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها