استخدام دادگستری کهگلیویه و بویر احمد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از استخدام حدود ۱۰۰ نفر نیروی اداری در دادگستری این استان در آینده نزدیک خبر داد.

علی جمادی روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه، از بهره برداری از ساختمان ۳ دادگاه در شهرستان های مختلف استان خبر داد و گفت: ساختمان های دادگستری گچساران و دهدشت تا پایان سال و در بخش های مارگون و لوداب در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.

وی افزود: در بخش های دیشموک و پاتاوه نیز اقداماتی صورت گرفته و دادگاه عمومی شماره ۲ یاسوج نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می سد.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد : توسعه ساختمان ها در مراکز شهرستان ها و بخش های استان یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته توسط قوه قضاییه در استان می باشد که تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

جمادی از استخدام ۱۰ قاضی در سال ۹۱ خبر داد و گفت: در سال گذشته توانستیم ۱۰ نفر قاضی به قضات استان اضافه کنیم که با حمایت های قوه قضائیه این نیروها اختصاص داده شد و کار خود را در مناطق مختلف استان آغاز کردند.

وی با اشاره به کمبود نیرو در دستگاه قضایی استان بیان داشت: حدود ۱۰۰ نفر سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در استخدام نیروهای اداری می باشد که بزودی شاهد استخدام این ۱۰۰ نفر در استان خواهیم بود و  با اضافه شدن نیروهای جدید، شاهد روان تر شدن کارها در این مجموعه می باشیم.

  لینک خبر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها