استخدام برنامه نویس PHP در طراحی سایت دارکوب در تهران

استخدامبرنامهنویس حرفه ای PHP مسلط به جوملا، وردپرس و دروپال به صورت حضوری و غیر حضوری در طراحیسایتدارکوب.
http://sitedar.com
http://joomir.com
http://sitedesign.joomir.com

دارکوب با توجه به حجم بسیار بالای پروژه های ورودی خود نیاز به طراحان و برنامه نویسان با تجربه وب سایت دارد. زبان برنامه نویسی تخصص دارکوبPHP می باشد و پروژه های خود را توسط این زبان برنامه نویسی پیاده سازی می نماید. دارکوب در راه اندازی سایت های خود از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال استفاده می نماید و همچنین در طراحیسایت های فروشگاهی از مجنتو و پرستا شاپ استفاده می نماید. بسته به نوع پروژه ممکن است نیاز باشد سایتی از پایه کد نویسی گردد که نیاز به دانش برنامه نویسی و کد زنی PHP از پایه می باشد.

دارکوب معمولا سایت های خود را تحت دیتابیس MYSQL بالا می آورد و بنابراین نیاز به دانش SQL نویسی نیز می باشد و البته ممکن است نیاز به کار با دیتابیس هایی نظیر MSSQL نیز نیاز باشد.

تخصص های مورد نیاز برای استخدام به صورت حضوری و یا غیر حضوری در دارکوب به صورت زیر می باشد:

گرافیست دو بعدی

دارکوب برای پیاده سازی قالب های وب سایت و همچنین گرافیک های وب سایت نیاز به گرافیست متخصص وب دارد که دانش پایه روانشناسی رنگ ها و همچنین سلیقه غریزی مورد نیاز یک طراح را داشته باشد. دارکوب طرح اولیه سایت ها را در مرحله اول به صورت فایل تصویری به کارفرمای خود ارائه می نماید که گرافیست دو بعدی مسئول پیاده سازی قالب وب سایت می باشد.

طراح UI

طراح UI مسئول طراحی المان های مختلف صفحه وب سایت می باشد و می بایست مطابق با نیازهای UX وب سایتطراحی گردد. طراح UX می بایست آشنایی کامل به نرم افزارهای ویرایش تصویر نظیر فتوشاپ و illustrator داشته باشد و همچنین نحوه کد زنی گرافیک ها توسط HTML ، CSS ، JQUERY ، جاوا اسکریپت را بداند.

طراح UX

طراح UX مسئول ایده های اصلی وب سایت می باشد و این طراح مسئول تاثیر طرح بر کاربران وب سایت می باشد و سیاست هایی که این طراح برای گرافیک وب سایت در نظر می گیرد تاثیر مستقیم بر روی تجربه کاربر از وب سایت خواهد داشت.

کد نویس سمت کاربر

تخصص های لازم برای کد نویس سمت کاربر HTML ، CSS ، JQUERY ، جاوا اسکریپت می باشد که البته نحوه کد نویسی صفحات به صورت دایوبیس را بداند.

ارسال رزومه به آدرس پست الکترونیکی [email protected] و یا مشاهده وب سایت کارفرما

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. طراحی سایت گفت:

    با تشکر از مطالب خوبتون

  2. هاست گفت:

    با سپاس و قدردانی فراوان مطلب مفید و ارزنده ای بود موفق و پیروز باشید

  3. طراحی سایت گفت:

    با سپاس و قدردانی فراوان مطلب مفید و ارزنده ای بود موفق باشید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها