استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری سال ۹۲

 نمونه سوالات استخدام استانداری ها

آگهی استخدام پیمانی ۲۳/۱/۱۳۹۲

استانداری چهارمحال و بختیاری برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر دستگاههای اجرایی استان و به استناد قانون برنامه پنجم توسعه و طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکار گیری افراد در دستگاههای اجرایی و با رعایت عدالت استخدامی و توزیع برابری فرصت ها در مشاغل اداری و از  محل مجوز شماره۴۵۵۰/۱۱۰/ دم  مورخ ۲۱/۱۲/۹۰  معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور   و در اجرای مصوبه شماره ۱۷۶۴۴۱/ت ۴۸۷۰۲ هـ مورخ ۳۰/۹/۹۱ (و اصلاحیه شماره ۲۲۵۶۵۱/ت ۴۸۷۰۲ هـ مورخ ۱۷/۱۱/۹۱ (طرح مهر آفرین)) تعداد  ۳۰۲ نفر از افراد واجد شرایط را  از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی ، تخصصی ، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید .

۱ – شرایط عمومی استخدام :

۱-  داشتن تابعیت ایران .

۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان .

۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر .

۴- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر .

۵- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدارک همتراز (برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است ) .

۶- دارا بودن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند .

۷-  التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .

۸- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اسلامی جمهوری اسلامی ایران

تبصره :

شرایط عمومی مخصوص داوطلبین پست های دارای شرایط خاص-گزینش و حراست – :

–        عامل به فرائض دینی

–        عدم سو پیشینه کیفری و نداشتن اشتهار به مفاسد اجتماعی، مالی، اخلاقی و اعتیاد .

–        عدم عضویت و هواداری از گروهک ها و احزاب غیر قانونی و معاند نظام

–        عدم اشتهار، عضویت و دخالت دادن تفکرات ، مواضع و گرایش های سیاسی و گروهی موجود کشور در امور حراستی و اجرایی

–        داشتن علاقه و قابلیت انجام امور حراستی

 نمونه سوالات استخدام استانداری ها

۲- شرایط اختصاصی استخدام:

v          داوطلبین استخدام نباید از مستخدمین رسمی ، ثابت و پیمانی یا بازخرید خدمت شده دستگاههای دولتی باشند .

v          حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر سن داوطلبان برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ۳۵ سال  تمام و برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ۴۰ سال تمام تا آخرین روز مهلت ارسال مدارک .

تبصره ۱: حداکثر سن برای پست های سازمانی اداره کل ثبت احوال استان به ترتیب ۳۰، ۳۵، ۴۰ سال جهت دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری.

تبصره۲ : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :

الف – داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل .

ب – افراد خانواده معظم شهدا ، آزادگان ، مفقود الاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند ، شامل : « همسر ، فرزندان ، پدر و مادر ، خواهر و برادر » تا میزان ۵ سال .

ج –  فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل دارای یکسال سابقه اسارت دارند ، از شرط حداکثر سن معاف می باشند .

د –  داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی ، از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته باشند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها .

* تبصره: داوطلبان در صورت داشتن هر یک از موارد بالا می بایستی گواهی لازم را از مراجع ذی ربط اخذ و با سایر مدارک به امور اداری ستاد دستگاه اجرائی مورد تقاضا تحویل نمایند . آدرس و محل دستگاههای اجرایی طبق جدول مندرج بر روی سایت می باشد.

۳ – نحوه ثبت نام داوطلبان :

– ثبت نام آزمون به صورت الکترونیکی انجام می شود و داوطلبان پس از اتمام ثبت نام الکترونیکی مکلف به تحویل  مدارک درخواستی به دستگاههای اجرایی متقاضی استخدام می باشند . ( ستاد دستگاه اجرائی مورد تقاضا مستقر در شهرستان مرکز استان )

– ثبت نام به صورت الکترونیکی از طریق سایت اینترنتی www.ostan-chb.ir  از تاریخ …۲۱/۱۲/۹۱ . تا تاریخ ..۵/۱/۹۲.. انجام می شود .

– د اوطلبان موظفند جهت ثبت نام بر اساس توضیحات منعکس درسایت یاد شده یا هفته نامه محلی کمال  نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند .

– داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی می بایست بعد از پایان ثبت نام الکترونیکی (اینترنتی) کدرهگیری خود را یاداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهدارند . ضمناً ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود .

– داوطلبان موظفند آگهی استخدام را به صورت کامل مطالعه و با رعایت مندرجات آگهی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

– ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که داوطلب در مرحله نهایی ثبت نام اطلاعات خود را تایید نموده و پس از دریافت کد رهگیری از سامانه فرم درخواست شغل را در دو نسخه چاپ و علاوه بر امضاء و تحویل  آنها همراه سایر مدارک ، یک نسخه تائید شده فرم درخواست شغل را از دستگاه مربوطه تحویل  و آنرا نزد خود نگهداری کند . ضمناً روی پاکت مدارک تحویلی  نام دستگاه اجرایی متقاضی استخدام نام و نام خانوادگی ، کد ملی، ردیف و رشته شغلی مورد تقاضا درج گردد .

– قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند . ( انتخاب پست دقیقا بر اساس مدرک و رشته تحصیلی و شرایط مندرج در آگهی باشد )

 نمونه سوالات استخدام استانداری ها

۴ – مدارک مورد نیاز

الف- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی

فایل عکس اسکن شده : داوطلب  می باید یک قطعه  عکس پرسنلی  خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل  آن  را برای ارسال  از طریق برنامه ثبت نام  اینترنتی آماده نمایید.

–      عکس ۳×۴ یا ۶×۴ که در سال جاری گرفته شده باشد«عکس تمام رخ».

–      عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPGباشد.

–      اندازه عکس  اسکن شده باید حداکثر۳۰۰ × ۴۰۰ پیکسل و حداقل۲۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.

–     تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه  و هرگونه لکه باشد.

–     حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

–     حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

–     حتی الامکان  عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

–     تبصره ۱: عکس خواهران باید با حجاب  و صورت کامل آنان مشخص باشد.

–   تبصره ۲: در صورت عدم ارسال عکس، ارسال عکس غیر معتبر یا عکس شخص دیگری بجز داوطلب، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

ب- مدارک مورد نیاز  جهت تائید مراحل ثبت نام  و تحویل به دستگاه  اجرایی متقاضی استخدام «ستاد دستگاه اجرائی مورد  تقاضا مستقر در شهرستان مرکز استان»

۱-      تهیه برگ درخواست شغل مطابق توضیحات بند ۳  .

۲-    تصویر کارت ملی.

۳ – تصویر آخرین مدرک تحصیلی (تاریخ مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل باید قبل از تاریخ آخرین مهلت  ثبت نام) .

۴ – تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت داشتن توضیحات ، تصویر صفحه آخر ) .

۵ – تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران ) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ثبت نام باشد .

۶ – رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۹۰۰۰۰ ریال به حساب جاری ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران   قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمون داوطلبان استخدام (ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند )

۷ – دو قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ پشت نویسی شده .

۸ – مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت (معلولین عادی با ارایه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذی ربط) .

۹ – مدارک دال بر بومی بودن .

تبصره : قبل از صدور احکام استخدامی اصالت مدارک ارسالی از مراجع ذی ربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه مدارک ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود .

 نمونه سوالات استخدام استانداری ها


۵ – نحوه تشکیل پرونده و ارسال مدارک :

۱- متقاضیان واجد شرایط لازم است علاوه بر ثبت نام الکترونیکی مدارک لازم ذکر شده در آگهی را در پاکت قرارداده و همزمان  با شروع ثبت نام  تا تاریخ ۵/۱/۱۳۹۲ به نشانی دستگاه متقاضی استخدام ( ستاد دستگاه ) تحویل  نمایند« لیست و آدرس پستی دستگاه های اجرایی متقاضی استخدام  در سایت استانداری موجود است».داوطلبان موظف هستند بلافاصله بعد از ثبت نام به دستگاههای متقاضی استخدام (ستاد استان) مراجعه و اصل مدارک خود را جهت تطبیق ارائه نمایند و عدم مراجعه در مدت تعیین شده به منزله انصراف بوده و کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد . )

۲ – به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از مهلت ثبت نام به پست تحویل و یا از طریق دیگری ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود دستگاههای اجرایی موظفند در مدت تعیین شده ضمن تطبیق مدارک با شرایط مندرج در آگهی ، افراد واجد شرایط و فاقد شرایط را با ذکر علت عدم شرایط احراز مشخص و به استانداری طبق فرم مربوطه اعلام نمایند .

 نمونه سوالات استخدام استانداری ها

۶- زمان و محل توزیع کارت و نحوه اعلام نتایج آزمون

۱/۶ – کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت  ذکر شده در روزهایسه شنبه و چهارشنبه مورخ..۲۰/۱/۹۲…..و ۲۱/۱/۹۲… قابل دسترسی و دریافت می باشد .

۲/۶- زمان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است و نتایج آزمون بر اساس ۳ برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه تخصصی از طریق سایت مذکور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . ضمناً همراه داشتن اصل شناسنامه و یا کارت ملی و پرینت کارت ورود به جلسه جهت شرکت در آزمون الزامی است در غیراینصورت از ورود افراد به جلسه آزمون استخدامی ممانعت به عمل خواهد آمد .

تبصره :  داوطلبان واجد شرایط در روز آزمون از آوردن تلفن همراه، جزوات خودداری نمایند.

۳/۶ – درصورت مواجه شدن با اشکال فنی در خصوص ثبت نام و یا دریافت کارت ورود به جلسه مشکل را از طریق ارتباط با پشتیبانی شبکه تلفن ۳۳۳۵۲۶۲ رفع نموده و در سایر موارد با تلفنهای اعلام شده (دستگاههای اجرایی مورد تقاضا ) مشکل خود را مطرح و مرتفع نمایند .

۷- مواد آزمون :

الف) آزمون توانمندی های عمومی شامل: ۱-زبان و ادبیات فارسی ۲- معارف اسلامی ۳- زبان انگلیسی عمومی ۴- اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی ۵- فناوری اطلاعات ۶- ریاضی و آمار مقدماتی که به تعداد (۱۰۰) سوال ۴ گزینه ای ( بدون اعمال نمره منفی ) طراحی خواهد شد.

تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می شود.

ب: آزمون تخصصی : شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.

نمونه سوالات استخدام استانداری ها

۸ – تذکرات :

۱- ۱۰۰% سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی استان تعلق دارد و داوطلبان سایر استان ها هیچ گونه حقی جهت شرکت در آزمون نخواهند داشت.

تبصره: بومی  شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند:

الف) محل تولد  داوطلب با محل  جغرافیای( استان ) مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل ۲ مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدائی، راهنمایی و متوسطه را در محل جغرافیایی (استان)مورد تقاضا برای استخدام سپری کرده باشد.

ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آن ها ( اعم از ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان ) با محل مورد تقاضای (استان) استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند.

توجه  ۱ :  داوطلبان موضوع  این بند بایستی مدارک لازم را به همراه سایر مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.

و) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاههای اجرایی مورد تقاضا برای استخدام با پرداخت حق بیمه داشته باشد .

        تبصره : تأییدیه کارکرد غیر رسمی ممهور به مهر اداره  می بایست به همراه سایر مدارک به صورت حضوری به دستگاههای  متقاضی استخدام  درتاریخ مقرر ارایه نمایند .

توجه : داوطلبان موضوع این بند می بایست مدارک لازم را به همراه سایر مدارک به صورت حضوری به دستگاههای  متقاضی استخدام  درتاریخ مقرر ارایه نمایند .

۲ – از کل مجوز استخدامی ۳۰ درصد آن برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد که بر اساس قانون اصلاح بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه حداقل ۲۵ درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر ) و فرزندان  و همسران آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت  تخصیص می یابد . لازم به ذکر است ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران از سوی بنیاد شهید معرفی شده و جذب خواهند شد. ضمناً در صورت عدم معرفی از سوی بنیاد شهید، ایثارگران فوق الذکر می توانند در این آزمون ثبت نام نموده و درصورت عدم تکمیل سهمیه از باقی مانده سهمیه اختصاصی بهره مند شوند .

۱/۲ –  مابقی مشمولین این بند در رقابت با سایر افراد واجدالشرایط این بند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب خواهند شد .

۲/۲ – ۵ درصد باقی مانده از سی درصد سهمیه استخدامی ایثارگران نیز به همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یک سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص دارد . مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت . انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند ، انجام خواهد شد .

۳/۲ – استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت .

۴/۲ – ایثارگران شامل همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی و فرزندان جانباز زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یک سال اسارت و خواهران و برادران شهید می باشند که در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی  با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود .

تبصره :  ایثارگران شرکت کننده در آزمون نیز می باید حدنصاب نمره لازم«۶۰% نمره عمومی» کسب نمایند  و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی نیز  می باشند.

۳ – معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم«۶۰% نمره عمومی»  و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳% سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود .

تبصره : مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدام در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت . انتخاب معلولین درحد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین معلولین واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد و مازاد بر سهمیه با افراد عادی رقابت خواهند کرد .

۴ – انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادیکه حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد) را کسب کرده اند به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد جهت انجام مصاحبه تخصصی نمره مصاحبه  ۳۰ از ۱۰۰ می باشد لازم بذکر است درصد تعیین شده-۳۰ از ۱۰۰- برای مصاحبه تخصصی  جهت پست های دارای شرایط خاص -حراست و گزینش – متفاوت می باشد..

۱/۴ – پس از انجام مصاحبه تخصصی ۵/۱ برابر ظرفیت مورد نیاز به هسته گزینش معرفی می شوند .

۵ – کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی-۶۰ –  صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه تعهد استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد .

۷- کارکنان غیر رسمی شاغل در دستگاه های اجرایی ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه در دستگاه محل خدمت (سابقه کارکرد غیر رسمی در دستگاه متقاضی پست باشد) با ارائه قرار داد و تایید کارکرد از (۲) درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز درهر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد .

تبصره : شاغلین قراردادی دستگاههای اجرایی می بایستی گواهی مبنی براشتغال به کار به انضمام میزان سابقه کار و تصویر آخر قرارداد غیر رسمی که به تأیید دستگاه مربوطه رسیده باشد را ارائه نمایند . لازم به ذکر است این مدارک باید همراه سایر مدارک تحویل گردد. .

۸ – اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان بترتیب :   شاغلین غیر رسمی در  دستگاه استخدام کننده ، داوطلبان  بومی  شهرستان ،  شاغلین غیر رسمی مناطق محروم و دور افتاده برای همان مناطق خواهد بود.

۹ – مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .

۱۰ – به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل به استثنای دارندگان مدارک معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر که ارزش علمی دارند ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۱۱ – مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان ، مصاحبه و جذب ، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط احراز مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد .

۱۲ – پذیرفته شدگان آزمون موظف به سپردن پنج سال تعهد خدمت در محل جغرافیای مورد تقاضا می باشند .

۱۳ – انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از موفقیت در آزمون (کتبی و محاصبه تخصصی) و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی پذیرفته شدگان حقی بر آنان ایجاد نخواهد شد .

۱۵ – هر داوطلب فقط مجاز به انتخاب یک پست/ رشته شغلی سازمانی می باشد درغیراین صورت ترتیبی اثر داده نخواهد شد .

۱۶ – اسامی پذیرفته شدگان (سه برابر ظرفیت) پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سایت استانداری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

نمونه سوالات استخدام استانداری ها

دانلود فایل کامل + جدول نیازمندیها

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها