استخدامی آموزش و پرورش آخر هفته اعلام می شود

قنبرعلی خوش آینه، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در پاسخ به اینکه این استخدامی در پورتال سازمان سنجش قرار نگرفته است، بیان کرد: دلیل تاخیر در اعلام شرایط آزمون مازاد نیرو در برخی از استان ها است.

وی بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی در حال رایزنی هایی هستند که بتوانند مجوز آزمون را صادر کنند.

خوش آینه اضافه کرد:  نهایتا تا آخر این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه تمامی شرایط شرکت در آزمون بر روی پورتال سنجش قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی جزو استان های نیازمند است، ادامه داد: استان ما حدود ۴۵۰ نفر نیاز دارد که مجوز برای استخدام ۲۴۰ نفر در استان خراسان شمالی صادر شده است.

خوش آینه ادامه داد: در استخدامی آموزش و پرورش ۴۰ درصد سهمیه ابتدایی و ۶۰ درصد سهمیه برای دوره های متوسطه اول و دوم و مدارس فنی و حرفه ای است.

وی اضافه کرد: این تعداد استخدامی در تمامی شهرستان های خراسان شمالی به غیر از بجنورد متناسب با نیاز  به کار گرفته می شوند.

معاون منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به رشته های مورد نیاز در این استخدامی گفت: در مقطع ابتدایی رشته هایی همچون علوم تربیتی، آموزش ابتدایی، روان شناسی و دیگر رشته های مرتبط و در مقطع متوسطه رشته هایی همچون تاریخ، ادبیات، معارف، زبان انگلیسی، فیزیک و سایر رشته ها جذب خواهد شد.

خوش آیینه تصریح کرد: همچنین برای آموش فنی و حرفه ای، ۱۱ رشته فنی همچون مکانیک، برق و … نیز جذب خواهند شد

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها