اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ادارات فردا اعلام می شود

اهواز- معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: اسامی پذیرفته شدگان سه برابرظرفیت آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی درپایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان اعلام می شود.

‘ بهروز حسینی فر’ یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت هشت صبح دوشنبه ،۱۸ دی ماه جاری اسامی سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری خوزستان برای جذب و اشتغال ۴ هزارو ۲۸۳ نفر دردستگاههای اجرایی این استان ازطریق سایت اطلاع رسانی استانداری به آدرس www.ostan-khoz.irاعلام می شود .

وی بااشاره به اینکه در حال حاضر استانداری خوزستان به دنبال انجام کارهای اجرایی پذیرفته شدگان است، افزود: خوزستان از استان های پیشتاز در برگزاری آزمون استخدامی و ایجاد اشتغال در سطح کشور است.

معاون استاندار خوزستان افزود: برای احراز هرپست ۳ نفراز پذیرفته شدگان به مصاحبه دعوت می شوند ( سه برابرظرفیت ) که ازبین این سه نفر یک نفر انتخاب می شود.

حسینی فر تصریح کرد: حدنصاب نمره قبولی در این آزمون ۶۰ است. بنابراین دارندگان این نمره به بالا برحسب رتبه قبولی به مصاحبه دعوت می شوند .

وی درعین حال تاکید کرد که اولویت پذیرش با متقاضیان بومی است تا دستگاههای اداری درآینده با معضل درخواست انتقال مستخدمین مواجه نشوند .

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان ظرفیت جذب نیروی استخدامی دستگاههای اجرایی استان را چهار هزار و ۲۳۸ نفر اعلام کرد و افزود: پذیرفته شده گان پس از طی دوره های آموزشی مربوطه از ابتدای سال آینده درسطح حدود ۳۰ دستگاه اجرایی مشغول به کار می شوند.

حسینی فر گفت: آزمون دومی نیز درقالب همین ظرفیت کلی ، برای اشغال پست های خالی دستگاههای اجرایی که درآزمون نخست جذب نشده اند ، برگزارمی شود .

وی ازداوطلبان خواست دراین زمینه ازتماس با استانداری خوزستان خود داری و اطلاعات مربوطه برای مصاحبه را درپایگاه اطلاع رسانی این استانداری دریافت و طبق تقویم مراجعه کنند.

ک/۳ ۷۱۵۸/۶۴۲

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها