از طریق همکاری با مجموعه پلاک تا ۶ میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید.

پلاک به عنوان بزرگترین و معتبر ترین پلتفرم هوشمند ارائه خدمات آنلاین در محل مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی در ایران، فعالیت خود را آغاز نموده و بر آن است تا با ارائه و تعریف استانداردهای نوین ، این بخش از صنعت خدمات را باز تعریف نموده و با گسترش خدمات خود تجربه کاربری خوش‌آیندی را برای شهروندان فرآهم نماید.

1-4

ایجاد اشتغال بر پایه کسب و کارهای نوین اینترنتی یکی از راههای موثر برای از بین بردن بیکاری است و پلاک با استفاده از فناوری و نرم افزارهایی که طراحی نموده به دنبال فراهم آوردن ، بستری مناسب برای افرادجویای کار و با انگیزه ای است که دنبال کسب در آمد بیشتری هستند . مشتریان در پایان خدمت براساس کیفیت ، رفتار و نحوه برخورد برای پلاک یاران امتیاز ۱ تا ۵ را ثبت میکنند . پلاک یارانی که بالاترین امتیازات را از سوی مشتریان اخذ نمایند علاوه بر پاداش های تشویقی که از سوی پلاک در نظر گرفته شده شانس بیشتری برای دریافت سفارشات آتی و افزایش درآمد خواهند بود .

مهم‌ترین مولفه‌های مربوط به ارائه خدمات در محل مورد درخواست و رضایت مشتری ، کیفیت ، هزینه منصفانه و امنیت آن میباشد که برای محقق شدن مولفه های مذکور، پلاک یاران ، پیش از آغاز همکاری با این مجموعه به دقت گزینش و انتخاب می‌شوند. ابتدا باید در مصاحبه‌ای حضوری شرکت کنند و مدارک ضروری مانند شناسنامه ، کارت ملی ، گواهی عدم سوءپیشینه و دانش نامه فنی و حرفه ای ، جواز کسب را ارایه نمایند. در صورت موفقیت در مصاحبه اولیه و بررسی و احراز صحت مدارک ، توسط کارشناسان پلاک و پس از گذراندن دوره های آموزشی در خصوص نحوه برخورد با مشتریان و ارائه خدمات و استفاده از اپلیکیشن مخصوص پلاک یاران ، همکاری خود را با مجموعه پلاک آغاز ‌کنند.

پلاک‌یارانی که با محوریت کیفیت و مشتری‌مداری عمل نمایند می‌توانند درآمد مناسب، آموزش‌های به روز و سود سرشار از این راه به دست آورده و نقش مهمی در بازتعریف صنعت خدمات ایفا نمایند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به و ثبت در خواست همکاری از طریق وب‌سایت www.pelak.com   اقدام نمایند و یا از طریق کلیک بر روی این لینک نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه خود اقدام نمایند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها